Hold jer fra Sekvencia.dk

• Ja jeg har så 1700kr ude og svømme, da jeg i den gode tro så et knald tilbud på et til sæt af Kingstons KHX2000C8D3T1K2/4GX ram.

Der er nu gået over 1½ månede og jeg har kun modtaget ét svar på alle mine mails, om at de nok skulle komme - men nej.

Jeg siger "hold jer fra sekvencia.dk" fordi at jeg idag har set at de er inde på : http://www.trustpilot.dk/review/www.sekvencia.dk hvor de ikke har en godt ry, og at min kan komme i stakken sammen med alle de andre. Envider fortæller jeg det fordi at de er at finde inde på edpriser.dk's site med nogle gode tilbud nogle gange - så heads up.

Anyway jeg købte mine ram et andet sted, og fik lavet en insigelse for ca 15dage siden, hvor jeg bare nu går og venter på svar.

• Det er fandme træls Rasmus.. men ja, der er nok ikke det store at gøre ved det. Men godt du advare folk :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• SSDfreak du kunne jo evt, også læse hvad andre bruger også skriver om det firma, via det link jeg har linket til.

men jow en oplevelse gør dem dårlige når man intet forafvide - set udfra en købers synspunkt.

Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    1 oplevelse gør dem vel ikke dårlige

Ikke nødvendigvis, men når 7 ud af 7 giver dem 1 stjerne på trustpilot tegner der sig et billede. Jeg er også helt sikker på at for !wfdi gør 1 oplevelse dem dårlige...forståeligt nok.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Oprindeligt indlæg af dna

Ikke nødvendigvis, men når 7 ud af 7 giver dem 1 stjerne på trustpilot tegner der sig et billede. Jeg er også helt sikker på at for !wfdi gør 1 oplevelse dem dårlige...forståeligt nok.

Anders

7 oplevelser af måske 100.000 handler. Ja, enf ejl er een for meget, men det gør ikke firmaet dårligt.
    Havde der været 500 dårlige vurderinger, så ja, men sgu ikke 7. Det kunne i realiteten være samme bruger

• SSDfreak det er så bare lige en konstatering af at du ikke sætte dig i i tingene før du udtaler dig om fx hvad denne tråd handler om, hvis du nu via det link jeg havde linket til trykkede dig ind under det faneblad der hedder: I MEDIER OG FORA (3)
    ville du finde dette, og det er der nok en grund til så.

Forstår bare ikke hvorfor du holder med et fusk firma SSDfreak, fordi det lyder som i mine øre at du ikke kan se noget forkert ved det firma - korrekt ?

Noget andet er at det eneste reply jeg har fået fra sekvencia, var fra en hotmail konto, og den person hed: Hussein Ammouri, så allerede der lygter det lidt underligt.

Og dit gætteri om at 7 oplevelser ud af 100000 ikke gør det til en dårlig forhandler, der er da sikkert mange som ikke har skrevet inde på trustpilot om deres dårlige handlen med det firma - fx mig jeg har endnu ikke skrevet derinde. Hvis vi, lige kigger lidt op igen i hvad jeg copy-pastede fra medier og fora, er der nok en grund til at der er nogle medier som skriver om firmaet samt at udelukker det fra prisdatabaser.

• jeg tror snart ssdfreak har givet sig selv et personligt mål og det er at rage sig uklar med alt og alle herinde... :pokey:

1 dårlig oplevelse gør da så bestemt shoppen dårligt for !wfdi og det har han da lov til at poste over alt hvor han finder det timeligt. jeg er super glad for at alle herinde fortælle om gode som dårlige oplevelser med de forskellige butikker de handler ved.

nogle gange er kunder da bestemt urimelige og nærmest sviner en shop til uden grundlag for dette, men det synes jeg da bestem ikke er tilfældet her og de øvrige anmeldelser der ligger på nettet underbygger da så rigeligt hans argument for ikke at handle der !

tak !wfdi :goodpost:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af Dyas
    jeg tror snart ssdfreak har givet sig selv et personligt mål og det er at rage sig uklar med alt og alle herinde... :pokey:

Hørt :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"