iPhone 4

• Gad vide om 3's ordrenumre kører i den nævnte rækkefølge, eller om tallet er genereret vilkårligt?
    Har to ordre, som jeg lavede lige efter hinanden..

Hvis jeg tager det sidste ordrenummer og trækker det første ordrenummer fra givet det 272.. :)
    Gad vide om der er 272 bestillinger i de få minutter imellem mine to bestillinger.. 8o

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Gad vide om 3's ordrenumre kører i den nævnte rækkefølge, eller om tallet er genereret vilkårligt?
    Har to ordre, som jeg lavede lige efter hinanden..

Hvis jeg tager det sidste ordrenummer og trækker det første ordrenummer fra givet det 272.. :)
    Gad vide om der er 272 bestillinger i de få minutter imellem mine to bestillinger.. 8o

kunne være sygt nok egentligt!! 8o

• kæft telenors hjemmeside var langsom igår. Kom igennem 00:15 men blev først færdig kl 3 hvor jeg ikke en gang fik den bestillt da jeg ville gå tilbage for at se om man kunnne ændre leverings addressen men det kunne man ikke så gik jeg frem igen også var min order udløber :'( (og der var pile til at gå frem og tilbage med)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

• Efter 2 timers ventet ude foran telenor butikken for jeg at vide der kun er 30 stk. og jeg var nummer 34 i køen!! :finger:

Så jeg må vente :ph34r:

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

• Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• At den har problemer med antennen er vel ingen overraskelse.
    Kender heldigvis et par her i Odense der har haft den i et stykke tid på 3's net,
    Og de har ikke oplevet det.

Kommer dog ikke til at bekymre mig om signalet da jeg
    alligevel skal have et case på den for at beskytte den.

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    At den har problemer med antennen er vel ingen overraskelse.
    Kender heldigvis et par her i Odense der har haft den i et stykke tid på 3's net,
    Og de har ikke oplevet det.

Kommer dog ikke til at bekymre mig om signalet da jeg
    alligevel skal have et case på den for at beskytte den.

nej egentligt ikke. Men så blev det bekræftet at det også kan ske her hjemme, selv om at maste dækningen burde være meget bedre end i USA.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

• Enig…
    En anden faktor kunne også være hvor tæt
    befolket område man befinder sig i.
    En mobilmast har jo en vis "båndbredde",
    som dem der bruger den mast deler.

Jeg skal nok teste det her i Odense når jeg får vores to.
    Så kan jeg også teste om det påvirker fx FaceTime og alm opkald mellem
    to iPhone 4.

• nah problemet vil ikke være båndbredde en mast har tilrådighed. Så ville du bare have fuldt signal, men ingen data strøm. Og begge ting, er hvad der dør når signalet bliver dæmpet så meget.

Det vil det måske, så vidt jeg husker så sidder Wifi antennen ikke nede ved "touch of death" stedet :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3

• Er antenneproblemet ikke blevet rettet i de nye produktioner? Altså hvis man f.eks. har et serienummer højere end X?

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Oprindeligt indlæg af dna
    Er antenneproblemet ikke blevet rettet i de nye produktioner? Altså hvis man f.eks. har et serienummer højere end X?

Anders

Det vil man aldrig vide. Sådan information vil Apple aldrig nogen sinde indrømme eller sige, selv til deres egne kunder.

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Det vil man aldrig vide. Sådan information vil Apple aldrig nogen sinde indrømme eller sige, selv til deres egne kunder.

Men de har da været ude og indrømme at der er problemet med antennen. Samtidig fortalte de så at de kunder der købte telefonen med problemet ikke ville få rettet op på problemet. Det er kritisabelt nok i sig selv, men hvis de samtidig fortsætter med at producere telefonerne uden at rette fejlen vil jeg mene det virkelig er dybt kritisabelt.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Jamen hvad skal de gøre?? Det er jo selve designet der er "problemet". Der er intet at gøre, før der skal laves en ny model.

Det skulle efter sigende ikke kunne lade sig gøre, at putte en coating på antennen, da den er af rustfrit stål. Den overfladebehandling, som gør den rustfri, gør samtidig, at en coating som ville beskytte antennen, ikke kan sidde fast

Oprindeligt indlæg af Butcher
    Jamen hvad skal de gøre?? Det er jo selve designet der er "problemet". Der er intet at gøre, før der skal laves en ny model.

Det skulle efter sigende ikke kunne lade sig gøre, at putte en coating på antennen, da den er af rustfrit stål. Den overfladebehandling, som gør den rustfri, gør samtidig, at en coating som ville beskytte antennen, ikke kan sidde fast

Så burde de ha' trykket den tilbage, eller slet ikke ha' sat den i produktion da de fandt ud af det under test fasen (jeg håber i det mindste de fandt ud af det under test, eller så er de godt nok ikke meget værd), når man ser på hvor mange andre ting som bliver trukket tilbage på grund af fejl, som f.eks. biler med bremseproblemer, ved godt at folks sikkerhed ikke er i fare på grund af en antenne som ikke virker, men en mobiltelefon er ikke ret meget værd uden den og det burde være grund nok til at trække den tilbage og lave en revision 2 med forbedret antenne.