iPhone 4

Oprindeligt indlæg af Cyclups

helt enig, der er jo ikke tale om en software fejl som bare kan rettes, men en hardware fejl, som der kun kan lappes på, hvis jeg nogensinde skulle købe en iphone 4, så ville jeg i det mindste lige vendte til den var kommet til landet og de første personer lige havde set den an og fundet ud af hvordan den virker på det danske mobilnet.

Jeg kender et par der allerede har den, og jo,
    de mister signal, men ikke noget af betydning.

Oprindeligt indlæg af Bubbi

Jeg kender et par der allerede har den, og jo,
    de mister signal, men ikke noget af betydning.

Nu er der jo også forskel på det amerikanske netværk og herovre. De kan ikke sammenlignes så kontant.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Nu er der jo også forskel på det amerikanske netværk og herovre. De kan ikke sammenlignes så kontant.

Dem jeg kender der har den bor her i lille Danmark, og har ingen problemer med deres signal.

For god ordens skyld kommer her CallMe's priser:

16GB:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/callme_i4_16.png]

32GB:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/callme_i4_32.png]

• Citat fra bruger på vildmedmac.dk:

Min iPhone 4 virker også meget fint på Telenors net. Har haft den i 12 dage nu.
    Jeg kan også sagtens få den til at tabe masser af signal, ved at holde på den,
    på den bestemte måde. Dog har det ikke været nok til, at jeg har kunne afbryde
    et opkald endnu. Efter at jeg fik et hårdt plastcover på, blev problemet mindre udtalt.

Som sagt, men kan sagtens få den til at miste signal, men da signalet her i Danmark er så
    godt er det ikke nok til at afbryde opkald osv.

Så jeg tvivler stærkt på det bliver et problem her i Danmark.

• Det er jo et sats du må tage. Jeg venter til det er løst. Nu er det heller ikke hele Danmark der er godt dækket ind. Dit citat er også fra 1 enkelt bruger, og en fra en f.eks bred måling. Men held og lykke

• For man ikke sådan et etui med gratis eller hvprdan er det ? Eller hvor kan den der ramme købes ?

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    For man ikke sådan et etui med gratis eller hvprdan er det ? Eller hvor kan den der ramme købes ?

Jobs har jo udtalt at alle får et gratis cover. Hvor henne man får fat i det, det ved jeg ikke. Tror det forgår i en fysisk butik, men det er rent gæt.

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    http://www.apple.com/antenna/

engang til? har den ikke været oppe et par gange nu?

Altså alle mobiler kan droppe opkald, har jeg da oplevet rigtig mange gange med alle mulige telefoner, så det er ikke kun de som apple poster på den side der, synes tilgengæld også det er latterligt at apple begynder at kigge på andres fejl i stedet for at koncentrere dem om deres egne..

Må egentlig give bubbi ret, jeg holder også på at AT&T og deres net er røvelendigt, derfor den dropper opkald, men nettet i danmark er så udbredt efterhånden at risikoen for det er ret lille..

• Hehe ja men hvis du bestiller den over nettet efter kl 12 modtager du den vel først mandag ? Så hvorfor ikke hente den i butikken i morgen ?

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

• 3 har ingen i butikkerne man kan hente..
    De sælger efter registreringslisten først.
    Så går uger før du kan købe en i butikken.

Har min 3GS, den kan jeg sagten bruge ind til 4'eren kommer med posten.

Oprindeligt indlæg af jst
    Lige mht SIM lås. Mobiludbyderne må GERNE låse de mobiler de sælger, og holde dem låst i bindingsperioden, med mindre der betales gebyr for oplåsning. Dette gebyr er typisk 500,-
    Du må som forbruger dog GERNE låse din telefon op, da dette er erklæret tilladt :)

Og en bemærkning til at "jaja, der er nogen der har penge nok", så er det et prioritetsspørgsmål. Jeg har TDC erhverv og det koster mig 80,- om måneden, med fri tale til TDC, 500mb data og en bunke sms'er. Ved at låse min telefon op, kan jeg beholde mit nuværende mobilnummer uden at skulle en masse pjat igennem (prøv I lige at skift nummer mellem erhverv og privat), og jeg kan nyde min gode TDC dækning :)

PS: Jeg har fået mail fra både Telia, 3 og Telenor :D

Ja tak til 3 mailen. Hehe ;)

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    3 har ingen i butikkerne man kan hente..
    De sælger efter registreringslisten først.
    Så går uger før du kan købe en i butikken.

Har min 3GS, den kan jeg sagten bruge ind til 4'eren kommer med posten.

Okay, sov godt.. :)

Så må jeg jeg lige smide nogen pics op af min i morgen og om hvad jeg synes om antennen.. :)

• har nu siddet den sidste halve time og ventede på telenors hjemmeside, skal snart til og vælge nummer ^^^når den nu en gang får loaded det sidste af hjemmesiden

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm