iPhone 4

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Under 24 timer til iPhone 4 sælges i Danmark, og vi kender stadig ikke priserne..


    Hvilket andet produkt kender i der "gemmer" deres pris dagen før det sælges?


    "det lyder dyrt" :crazyeyes:


    jeg skal ikke have en.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Animal-mik


    "det lyder dyrt" :crazyeyes:


    jeg skal ikke have en.


    Ergo er der ingen grund til du følger med i denne tråd..


    Back to topic..


    3 har oplyst nogle af deres priser til Ekstrabladet:
    http://ekstrabladet.dk/kup/ele…/mobil/article1383207.ece


    Lyder ganske fornuftigt.
    Glæder mig i hvert fald.


    Så kom priserne også på 3's iPhone 4 status side:
    http://www.3.dk/Privat/iPhone4/iPhonestatus/


  • ahhh hvor fedt.. den er billig 5742 kr hos 3.. jeg bliver en glad iphone 4 user!!! :)

  • ja de telenor priser der er da heller ikke helt galt på den. men jeg kan desværre slet ikke holde deres Netværk ud.. har haft dem så længe efterhånden at når man kørte på motorvejen fra amager til roskilde røg jeg af 3 gange.. samme steder hver gang.. og 3g forbindelsen var også til at lukke op og prut i..
    Så det bliver stadig hos 3 :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Jeg skal bare ha den hos dem der tilbyder den først. Så "breaker" jeg sim låsen, og putter mit TDC sim kort i ! (Så ryger der 6 mdr forbrug, men det blæser jeg på....)


    ja der er nogle der har pengene til det..
    Man må ikke låse telefonerne i danmark.. Så du burde bare kunne ringe til dem og få låst telefonen op, så skulle det da ikke være noget problem med dit tdc simkort i..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja der er nogle der har pengene til det..
    Man må ikke låse telefonerne i danmark.. Så du burde bare kunne ringe til dem og få låst telefonen op, så skulle det da ikke være noget problem med dit tdc simkort i..


    kom lige med et bevis på man ikke må låse telefoner i bindings perioden i Danmark

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    kom lige med et bevis på man ikke må låse telefoner i bindings perioden i Danmark


    Jeg kan bare fortælle at hos telenor "måtte" de ikke låse den, jeg ringede da i hvert fald og sagde jeg ville have den låst op og fik det så sandelig også, men det var ikke nemt for skulle da lige kæmpe lidt med deres support..
    Om det er lov eller ej ved jeg ikke.. Jeg har bare læst at du må ikke være låst til en bestemt udbyder i danmark selv under bindings perioden.. Du skal jo selvfølgelig stadigvæk betale..



    fra 2003, men det er stadigvæk noget i denne dur jeg snakker om..
    http://www.computerworld.dk/ar…ase-nye-mobiltelefoner-op
    At telenor så bare ikke tog penge for at låse min iphone op er jo så deres valg..

  • Det ser ud til 16GB'en hos 3 bliver noget billigere end telenor ? Eller er det bare mig ?


    Næh, når jeg kigger lidt nærmere er prisen jo nær den samme.. Men du for bare fri tale hos Telenor, hvor imod kun 5 timer hos 3.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

    Rettet en gang, sidst af Simon Bay ().

  • Så har jeg fået en mail og sms fra 3.


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/3_iphone4.jpg]
    Klik på billedet for at se det i fuld størrelse.


    I sms'en står der:
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/3_sms.PNG]


    Har dog kun fået én mail..
    Selvom der står at hvis man har bestilt flere får man en mail pr. bestilling.


    Har reserveret 2 stk.
    En til mig og en til damen..


    [EDIT]
    Der kom mail nr. 2... :D
    [/EDIT]

  • Til den pris, er jeg med på holdet :)..


    iPhone 4 here we come! :clap:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Lige mht SIM lås. Mobiludbyderne må GERNE låse de mobiler de sælger, og holde dem låst i bindingsperioden, med mindre der betales gebyr for oplåsning. Dette gebyr er typisk 500,-
    Du må som forbruger dog GERNE låse din telefon op, da dette er erklæret tilladt :)


    Og en bemærkning til at "jaja, der er nogen der har penge nok", så er det et prioritetsspørgsmål. Jeg har TDC erhverv og det koster mig 80,- om måneden, med fri tale til TDC, 500mb data og en bunke sms'er. Ved at låse min telefon op, kan jeg beholde mit nuværende mobilnummer uden at skulle en masse pjat igennem (prøv I lige at skift nummer mellem erhverv og privat), og jeg kan nyde min gode TDC dækning :)


    PS: Jeg har fået mail fra både Telia, 3 og Telenor :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Lige mht SIM lås. Mobiludbyderne må GERNE låse de mobiler de sælger, og holde dem låst i bindingsperioden, med mindre der betales gebyr for oplåsning. Dette gebyr er typisk 500,-
    Du må som forbruger dog GERNE låse din telefon op, da dette er erklæret tilladt :)


    Og en bemærkning til at "jaja, der er nogen der har penge nok", så er det et prioritetsspørgsmål. Jeg har TDC erhverv og det koster mig 80,- om måneden, med fri tale til TDC, 500mb data og en bunke sms'er. Ved at låse min telefon op, kan jeg beholde mit nuværende mobilnummer uden at skulle en masse pjat igennem (prøv I lige at skift nummer mellem erhverv og privat), og jeg kan nyde min gode TDC dækning :)


    PS: Jeg har fået mail fra både Telia, 3 og Telenor :D


    du kan lige sende teliamailen til mig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Forstår ikke antenne problemet ikke skræmmer Jer


    Grunden til det ikke skræmmer mig væk, er at problemet kun opstår hvis man befinder sig i områder med dårlig dækning.


    Ja, du mister signal ved at holde om den, men befinder du dig i et område med god dækning
    vil det slet ikke være nok til at miste opkald eller lignende.


    I USA er problemet stort da bl.a. AT&T har meget dårlig dækning mange steder.
    Simpelthen pga. USA er så stort.
    Her i lille Danmark er der ikke langt mellem mobilmasterne.


    Jeg har endnu ikke været et sted her i Danmark hvor jeg ikke har haft fuld 3G dækning med 3.
    Så jeg bliver bestemt ikke skræmt af antenneproblemet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Forstår ikke antenne problemet ikke skræmmer Jer


    helt enig, der er jo ikke tale om en software fejl som bare kan rettes, men en hardware fejl, som der kun kan lappes på, hvis jeg nogensinde skulle købe en iphone 4, så ville jeg i det mindste lige vendte til den var kommet til landet og de første personer lige havde set den an og fundet ud af hvordan den virker på det danske mobilnet.