skal jeg smide min vhs maskine ud?

  • Jeg har lige smidt min ud idag, sammen med en lille vhs samling. :p

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • jeg har lige købt en brugt for 50 kr fordi jeg har nogle film som jeg ikke kan få på dvd...
    så behold den med mindre du har/kan få alt på dvd


    vh dwmc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    nu har jeg heller ikke fjernsyn alligevel siden det gik i stykker for snart 3 år siden, så den står bare og samler støv :)


    Uden fjernsyn i 3 år, jeg ville være blevet tosset :crazyeyes: Ville gemme den i det tilfælde du ville smide dine vhs over på dvd.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Uden fjernsyn i 3 år, jeg ville være blevet tosset :crazyeyes: Ville gemme den i det tilfælde du ville smide dine vhs over på dvd.



    Ja for dælen da.
    Ville gøre noget desperat.
    Smid den vhs ud.
    Og har du noget på vhs du vil gemme så lån en hdd optager og få det over på dvd , hvilket også kun kan lade sig gøre hvis det er IKKE kopisikret film eller hvis din vhs IKKE har auto tracking.



    SMLDK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Det er lige som gamle kærester.. ud med lortet :D


    ja helt klare dem ska man sku ud med, igen er der noget man har på VHS man ik har overspillet til digitalt el. noget så vil det være dumt.



    Jeg har heller ik rigtig haft tv kanaler i over 3-4 efterhånden da jeg ik gider betaler for DR's beskatning når jeg alligevel ik ser lortet, da jeg for det meste ser Japansk Anime og de serie jeg ser bliver som regel aldrig sendt herhjemme alligevel så hva ska jeg med lortet? ser det kun når jeg er hos mine forældre fordi de kan ik klare siden uden :crazyeyes:


  • Du er godt klar over at man SKAL betale medielicens. Så længe man bare har en computer eller et TV. Og du giver hverken mere eller mindre selvom du kun har 1 af tingene.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Du er godt klar over at man SKAL betale medielicens. Så længe man bare har en computer eller et TV. Og du giver hverken mere eller mindre selvom du kun har 1 af tingene.


    Bare du har en mobiltelefon, så skal du punge ud :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Bare du har en mobiltelefon, så skal du punge ud :crazyeyes:


    nu var det VHS maskinen vi skulle snakke om, men igen, jeg gider ik DR's folk som ringer de lyver som en i helvede fandt jeg ud af sidst, en prøvede og komme i kontakt med mig da min søster var syg han sagde han havde haft ringet 2-3gange til mig hvilket var mærkeligt min mobil havde ik haft ringet med hans nummer da han ik ringer med hemmeligt sådan en kegle og igen jeg gider ik betale for noget jeg ik bruger, sådan tror jeg vi alle sammen har det og igen ser el. høre ik DR da de ik sender noget som faktisk intrasser mig en dyt. (Plus jeg kan hverken se noget i min YouSee tv-box i væggen da den er lukket total ned, samt den fiberbox jeg har, og gider ik streamet lortet :offtopic:)

  • Ud med den eller giv den væk hvis der er nogle der gider have den...og det samme med evt. film. Der er squ ingen grund til at gemme på noget hvis man alligevel ikke bruger det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • har min gemt væk i et skab i mit soveværelse :P men har det lidt ligesom dig, ser faktisk aldrig fjernsyn, specielt ikke de danske kanaler.. der findes da ikke meget der er kedeligere :s

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    nu var det VHS maskinen vi skulle snakke om, men igen, jeg gider ik DR's folk som ringer de lyver som en i helvede fandt jeg ud af sidst, en prøvede og komme i kontakt med mig da min søster var syg han sagde han havde haft ringet 2-3gange til mig hvilket var mærkeligt min mobil havde ik haft ringet med hans nummer da han ik ringer med hemmeligt sådan en kegle og igen jeg gider ik betale for noget jeg ik bruger, sådan tror jeg vi alle sammen har det og igen ser el. høre ik DR da de ik sender noget som faktisk intrasser mig en dyt. (Plus jeg kan hverken se noget i min YouSee tv-box i væggen da den er lukket total ned, samt den fiberbox jeg har, og gider ik streamet lortet :offtopic:)


    Er du fuld eller sådan noget ?

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden
    Er du fuld eller sådan noget ?



    nææ drikker faktisk mindre end man skulle tro udover normalt vand el. sodavand ^^


    fik 1 Royal Påske og Royal Pilsner torsdag el. noget men det kunne ik mærkes :crazyeyes:

  • Jeg vil sige.... behold vhs maskinen in case du får et nostalgiflip ;)


    in any case, så er det ikke det værd at købe film igen som man allerede har... det er derfor jeg stadig med glæde har en god stak vhs bånd... og så kan man jo bruge vhs maskinen til at digitalisere filmene... plus at man stadig kan score ultrabillige vhs film for ned til en 5'er stykket i 2nd hand shops osv. ;)


    der er i hvert fald en del af de der køb/salg/bytte shops i Århus hvor man kan gå på vhs rov :P

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • smid det ud :crazyeyes: nej du skal gøre det her VHS hack

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm