www.vm2010.com til salg.

  • Domæne navnet http://www.vm2010.com sat til salg.
    Er åben overfor forskellige købs/salgs-modeller


    Købspris efter aftale.


    Se potientialet i domænet ved at gå ind på www.vm2010.com


    Bud og opsætning af aftaler kan ske via kontakt til:


    Jesper Lauridsen
    Mobil: 40292601
    E-mail: jesper@partnersign.com


    Patrick Henry
    Mobil 53372343
    E-mail: rune_manutd@hotmail.com


    Vi vil holde denne side opdateret, således er domænet stadig er tilgængelig hvis intet andet er beskrevet på denne side.

  • Tager 100 kr som et useriøst bud.


    Hvis der er noget information der mangler, eller noget jeg kan gøre for at hjælp interesserede må i endelig sige til. :cheers:

  • 75,50 pp

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • HBO et tusinde Euro - 1000 Euro (kurs: 7,467) eller samarbejdsaftale via opsætning af hjemmeside har interesse.


    http://www.vm2010.com kan være et central site navn, hvis man skal opsætte en side i forbindelse med det kommende verdens mesterskab i Sydafrika.
    Har man, eller er man interesseret i at få udvidet sit publikums potentiale kan det her være muligheden.


    Med den rigtige ide, og rigtige opsætning kan det være en guldmine, men personligt ved jeg intet om opsætning af hjemmesider og har for travlt til at selv at bruge sitet.


    Man skal se mulighederne i det her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    HBO 1000 Euro tager jeg så som et useriøs HBO !


    Nu sidder jeg lige til en økonomi time, så i den ånd lad os tage regne stykket op. :9xo
    Med den rigitige placering i google search kunne dette let være regnestykket (men er dog kun et eksempel)
    * 10000 besøgende.
    * Gennemsnit 1000 kunder ud af 10000 besøgende.
    * Gennemsnit forbrug pr kunde. 100,-
    = 100000,-


    Hvis man er usikker om dette kunne være realistisk, så er vi åbne overfor samarbejdsaftale, så man laver en royalties pris pr. køb :cheers:


    Som sagt, vi elsker folk der ser mulighederne og ikke begrænsningerne.
    Nogen der har en super ide til det her, så skyd! :)

  • Jeg tror helt seriøst at du skal prøve qxl eller dba.. herinde for du ingen til at give 1000€ for en hjemmesiden, som er "død" d 01-01-2011.


    Og er der overhovedet nogen garanti for at man ville kunne få de penge ind som du så smukt har regnet dig frem til ?


    Og hvad skulle man sælge til 100kr stk ?! som du på peger i dit regnestykke som forbrug..


    100kr pr adgang til siden eller ?

  • Godt så, ikke mange iværksættere her inde kan jeg godt fornemme.
    Ud over det forstår jeg ikke kritikken som på ingen måde er kontruktiv, hvis i ikke er interesserede i at købe, så ville mit forslag være at lade være skrive på en salgs tråd.
    Det er spild af min tid.
    skulle mene det princip forresten også står i en vejledning til den her del af forumet.

  • Du laver et regnestykke med 10.000 besøgende, hvor 1.000 af dem køber for 100,- ...
    Du er da helt godnat!


    Du mener helt seriøst ikke at én ud af hvert 10 besøgende køber for 100,- ??


    Og lige efter VM er siden død og der er ingen ude fra DK som vil klikke "VM 2010" de vil klikke world cup eller hvad det nu hedder på deres eget sprog.



    Behold domænet selv og bli' millionær siger jeg bare ..


  • :goodpost: Tror også at Shanahan mangler noget simpel salg og service for at vide at 10% af besøgende på en side ikke smider penge der.. Tror det er den mest LOL salgstråd jeg endnu har set i år.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • Du sælger simpelthen noget der er 100.000 kr. værd, for for kun ca. 7700 kr.? Sikke en handel!


    Man undrer sig slet ikke over, at du ikke selv fluks går i gang...... :roller:

  • eller at siden sikkert kan inddrages af dbu/andre da de sikkert har et større krav på siden end dig selv ;)

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Der er nok større mulighed i at "give" siden væk, og kræve eksempelvis 10% af udbyttet.
    Så må kravet vel bare være at man har en iværksætter i sjælen, og selv tror på det.


    -Tror ikke der er nogen som vil smide den mængde gyldne rejer i et måske usikkert køb.


    For at sige at der ikke er mange iværksættere på sitet er jo helt forkert. Problemet ligger jo i prisen.
    Som sagt, så der mange andre måder at få en god handel ud af det der på.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().