Psyko kælling!

  • Ja hun er bare langt ude. :goodpost:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg vil vove at påstå, at det er lige så syndt for kvinden, som det er for babyen.
    Synes desværre at folk har en tendens til kun at se sager som denne, fra ofrets side.
    Forsvarer ikke kvinden, men savner blot at fokus til dels også rettes over mod de sindslidelser, som kvinden i denne sag højst sandsynligt har været plaget af gennem hele sit liv.


    I bund og grund er de vel begge ofre, blot i forskelligt omfang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Jeg vil vove at påstå, at det er lige så syndt for kvinden, som det er for babyen.
    Synes desværre at folk har en tendens til kun at se sager som denne, fra ofrets side.
    Forsvarer ikke kvinden, men savner blot at fokus til dels også rettes over mod de sindslidelser, som kvinden i denne sag højst sandsynligt har været plaget af gennem hele sit liv.


    I bund og grund er de vel begge ofre, blot i forskelligt omfang.


    Ja folk har squ så travlt med at skrive om hvad de ville gøre hvis de fik fat i hende. Det er en værre gang øregas. For det første ville de jo fomentlig ikke gøre det så hvorfor skrive det, og gjorde de det alligevel fortjener de straf lige såvel som kvinden formentlig bliver straffet på den ene eller den anden måde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Giv mig bare 5 min alene i et rum med den kælling, så skal i se udtrykket "beaten up" får en ny dimension.
    Hun skal bare i spjælet med beked til medfangerne om hvad hun sider der for. X(


    det kaldes at banke en til mos ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Ja folk har squ så travlt med at skrive om hvad de ville gøre hvis de fik fat i hende. Det er en værre gang øregas. For det første ville de jo fomentlig ikke gøre det så hvorfor skrive det, og gjorde de det alligevel fortjener de straf lige såvel som kvinden formentlig bliver straffet på den ene eller den anden måde.


    Anders


    Kvinden har helt sikkert være meget psykisk syg, men de berettiger hende sgu ikke til at slå på et forsvarsløst barn.


    Så kunne vi jo også sige at vi havde ondt af Hitler... Godt nok gassede han 4 millioner jøder, men lad os rette fokus mod hans sindslidelser... Nej, sådan fungerer verden jo ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Kvinden har helt sikkert være meget psykisk syg, men de berettiger hende sgu ikke til at slå på et forsvarsløst barn.


    Så kunne vi jo også sige at vi havde ondt af Hitler... Godt nok gassede han 4 millioner jøder, men lad os rette fokus mod hans sindslidelser... Nej, sådan fungerer verden jo ikke.


    Men det berettiger jo heller ikke dig til at gennembanke kvinden. Så er du jo lige så syg som hende, og så skal en person så gennembanke dig osv osv.


    Nu skriver jeg ikke noget om at have ondt af hende, men nu vi er ved det så ved vi jo ikke hvorfor hun opfører sig som hun gør. Det kunne jo tænkes at der ligger noget forfærdeligt til grund for det og så kan jeg da godt have ondt af hende. Jeg siger ikke det berettiger hendes opførsel, men det kan hjælpe til at forstå hvorfor hun gør som hun gør.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Helt enig, men folk skriver måske sådan pga af det umiddelbare shock man får af at se videoen. Man bliver bare så harm af at se sådan noget og så spiller følelserne måske en et pus og derfor man måske overreagerer en smule?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Kvinden har helt sikkert være meget psykisk syg, men de berettiger hende sgu ikke til at slå på et forsvarsløst barn.


    Så kunne vi jo også sige at vi havde ondt af Hitler... Godt nok gassede han 4 millioner jøder, men lad os rette fokus mod hans sindslidelser... Nej, sådan fungerer verden jo ikke.


    Hvem har sagt at det berettiger hende til at slå på et forsvarsløst barn?
    Læs hvad der står før du udtaler dig.

  • Hej!


    Det er fandeme en skam at gabestokken ikke eksisterer mere.
    Det pisser mig os helt vildt af, at folk der har gjort et eller andet, at de skal beskyttes med navneforbud og slørede billeder eller hvis der har været dårlig mad på et spisested og man så heller ikke må vide hvor det er henne.
    Jeg tror altså at de fleste har en interesse i at vide hvem der er en psykopat eller hvor man ikke skal gå hen for at risikere en madforgiftning.
    Jeg siger ikke at man skal smadre nogen men man burde ha' ret til selv at vælge, hvem eller hvilke steder man vil undgå.
    Pis!!!


    X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dalacian
    er jeg den eneste der fik kold sved ved at se den video ?


    Jeg blev nød til og lukke ned for browseren , fordi jeg fik det ekstremt dårligt og ja min voldelige side kom måske lidt frem X(


    Og kæresten begyndte næsten og tude af raseri, skal aldrig nogensinde have barnepige uden og have nanycam installeret.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazed


    Jeg blev nød til og lukke ned for browseren , fordi jeg fik det ekstremt dårligt og ja min voldelige side kom måske lidt frem X(


    Og kæresten begyndte næsten og tude af raseri, skal aldrig nogensinde have barnepige uden og have nanycam installeret.


    Skru ned for paranoiaen Osama.