Indlæg af Garrett

    Hejsa!


    Jeg har taget min egen bærbare med op til min mor, for så at logge på hendes net men den bli'r ved med bare at sige 'henter netværksadresse' og den lille gule prik i bunden, bli'r os bare ved at køre frem og tilbage.
    Der er sikkert et meget simpelt svar men jeg ka altså lige hitte ud af det?


    :O

    Det er nu ik fordi der kører noget særligt, vi er kun på nettet med denne pc og har ik særlig ofte 2 eller flere vinduer åbne på én gang.
    Der er heller ik rigtig nogen programmer, spil eller film, det er kun surf og lidt onlinespil ( som KoV ).


    Ka det ha noget med småkager og midlertidige internetfiler at gøre?

    Det sker der vel ik noget ved eller hvad, der står at den så bare selv ryder op.
    Er det noget man ka ændre på eller er det noget der er blevet ændret på ( hvis nu man er kommet til at klikke på noget ) da den ik altid har sagt det?

    Hejsa!



    Jeg har nogle gange oplevet at Windows kommer med en lille boble hvor der som overskrift står: den virtuelle hukommelse er for lille.
    Hva betyder det?



    :crazyeyes:

    Hejsa!



    Hvis den forbinder til andre netværk så burde der jo stå et andet/andre navne i netværksnavnet ( i taleboblen ) men det gør der ik, der står kun hendes navn.



    :crazyeyes:

    Hejsa!


    Jeg sidder ved min mor's pc og undrer mig over noget.
    I den der taleboble hvor der står 'Trådløs netværksforbindelse er tilsluttet', der står der nogle gange efter netværksnavnet 'ikke sikret' i parantes. Hva menes med det for naturligvis er nettet da sikret ( andre gange står det der ikke )??


    :cheers: for det go'e vejr!



    Så så Frankovic jeg er ik helt blæst ;) ( din frækkert ). Jeg har selv opsat min mors og ved godt at ledningen ska i bagenden, hvis det ik er trådløst.
    Det er mere det med alle de hastigheder, hva man ka og må og hva man ik ka og må osv.
    Nej jeg er ik på SU ( har heller aldrig aldrig været ). :clap:


    Det ka være at valget står mellem YouSee og Fullrate ( de har 10 Mbit for den samme pris ).


    :crazyeyes: :crazyeyes:

    Hej!


    Frankovic- det ved jeg ik jeg syntes bare at det måske var nemmere med en USB.
    Jeg aner ik en skid om noget af alt det der, så det er sgu ik helt nemt. Men jeg ved ik, jeg synes at det ligner de samme hastigheder der er alle mulige andre steder.
    Har ik PS3 eller noget andet og sidder heller ik klistret til Tuben, selvom det måske fremstår sådan :).
    Jeg gi'r sgu snart op ;(

    Hejsa!


    Jeg har tv fra Yousee og ved godt at der er Webspeed. Min mor har det til 159,- og det er en fin forbindelse hun har ( ved ik hvor mange Mbit den er på men det er vist ik så meget ). De har bare ik internet mere til den pris, øv øv øv.
    Nå men jeg finder vel ud af noget en dag :crazyeyes:


    Tak for hjælpen :D

    Hejsa!


    Jeg har været inde og kigge på Stofa og der har de ( i den lave ende ) op til 4 Mbit for 159,- og op til 6 Mbit til 189,- men tilmelding ser vist rimelig besværligt ud med antenneforeninger og tvpakker osv.
    Nå men anyway så går der nok noget tid endnu inden jeg får det, da jeg os er ved at undersøge hva andre har. Det er en go hjælp synes jeg.


    Men ellers tak for hjælpen :D


    :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:

    Hejsa!


    Ka det slet ik fåes billigere ( jeg er og bliver en nærigrøv ). Det ka det sgu nok ik så, ik uden begrænsninger ihvert fald. Jeg har vist set et sted, hvor der var begrænsninger som at man kun måtte surfe i 3 timer og en hel masse andet shit. Og hvis man kun havde 1 eller 2 Mbit, så ku man ik gå på Tuben osv.


    Jeg tænker lige over det Frankovic mht. til det med tipning :D
    ( jeg kommer sgu nok ik udenom de 200 kr. så. Dammit! ). :(

    Hejsa!


    Jeg ka snart ik længere undvære ik at ha internet ( og nej jeg lever ikke i stenalderen ) men det er sgu en jungle at finde rundt i synes jeg.
    Derfor ville jeg bli'e glad for lidt input.


    Jeg kræver ikke så høj en hastighed, bare nok til at jeg ka lave de mest alm. ting, se videoer på Tuben og spille på f.eks komogvind.
    Prisen må max være 200 og det skal KUN være internet, ikke alt det shit med telefon og tv og sådan noget.
    Kan det overhovedet lade sig gøre?


    :crazyeyes: :crazyeyes:

    Hejsa!


    Er der slet ik nogen der ka anbefale et godt eksternt cd/dvd drev?
    Det var da underligt. :crazyeyes:


    Nå men navnet ku jeg ik ændre og der er flere andre underlige irriterende ting, så jeg laver bare en frisk installation af OS ( der har været en anden ejer ).

    Hej!


    Det er fandeme en skam at gabestokken ikke eksisterer mere.
    Det pisser mig os helt vildt af, at folk der har gjort et eller andet, at de skal beskyttes med navneforbud og slørede billeder eller hvis der har været dårlig mad på et spisested og man så heller ikke må vide hvor det er henne.
    Jeg tror altså at de fleste har en interesse i at vide hvem der er en psykopat eller hvor man ikke skal gå hen for at risikere en madforgiftning.
    Jeg siger ikke at man skal smadre nogen men man burde ha' ret til selv at vælge, hvem eller hvilke steder man vil undgå.
    Pis!!!


    X(

    Hej!


    Hvad kan der være galt hvis der er følgende problem:
    Når man får at vide at der ikke er noget styresystem når man starter op. Man har så prøvet at formatere og geninlæse xp men den melder stadig fejl.
    Og man har prøvet flere gange og sidst xp blev installeret og der blev startet op, kom fejlen tilbage. Er det mon hd'en der er kaput?.
    Det er en lille ASUS Eee 900, der skaber sig.


    :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: