V: PC + skærm: i7, 5870, SSD, 24"

  • Hej folkens


    Vil gerne have vurderet mit system, som er købt primært i england (kvittering og emballage samt tilbehør til ALLE dele).
    Grunden til at jeg overvejer et salg, er fordi jeg spiller utrolig sjældent efter jeg er begyndt at studere igen og samtidig savner Mac. Overvejer derfor iMac, men i første omgang MacBook Pro (13"), så hvis nogen har en MBP af juni '09 modellen i god stand de vil lægge med i prisen, så skriv endelig!


    Systemet er som følger:


    Bundkort: Asus P6T Deluxe V2 (Har udskiftet NB med Alpenföhn, SB med Enzotech og Enzotech BGA kølere på mosfet - original køling medfølger)
    Processor: Intel Core i7 920 (Kan snildt køre 4 GHz, har ikke testet højere - kører std clock med XMP til daglig. Box køler medfølger)
    Grafikkort: PowerColor Radeon HD 5870 (Ikke samme mærke, men varen er den samme. Har ikke været OC. Har original køler der medfølger)
    Hukommelse: Corsair Dominator 3 x 2 GB 1600 MHz
    Lagring: [URL=http://www.tomshardware.com/news/samsung-ssd-pb22-j-storage,7318.html]Samsung PB22-J 128 GB[/URL] (Ingen pris i linket, men der er specs som er de samme på 128 som 256 GB)
    Optik: Sony Optiarc DVD±RW (Ikke samme vare, men prisen passer nogenlunde)
    Strømforsyning: Corsair HX650W
    Skærm: Dell UltraSharp U2410
    Kabinet: Lian Li PC-B10 Black
    Kølingen: Noctua NH-U12 SE2, Noctua blæserne i kabinettet er: NF-P12 og NF-P14 FLX. Arctic Cooling Accelero TwinTurbo på grafikkortet



    Nypris ifølge EDBpriser.dk: 13.367,00 DKK, det er dog UDEN SSD som koster ca. 2.300,- Der er dog ikke medregnet priser på køleblokke til bundkort. Samlet pris for disse hos CoolerKit: Ca. 485,- plus fragt.


    Dvs. i alt nypris: Ca. 16.152,-



    Eneste jeg vil adskille, er skærm fra PC og SSD kan erstattes med en 320 GB Seagate (overvejer at beholde SSD'en). Ellers sælges der KUN samlet - har desværre ikke mulighed for at dele pakkerne særlig meget op.



    Hvad tror i et system som dette kan være værd, når det kun er ca. 4 måneder gammelt?

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

    Rettet 2 gange, sidst af Mr. White ().

  • hos hvem er det købt i england?.. Overclockers er jo nogle rigtig træls nogle at skulle lave RMA hos og det vil klart trække ned i prisen hvis du har købt der??

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Skærmen kan du nok hive 3K hjem på.. Synd jeg lige har købt en magen til. Ellers havde jeg skam været en lykkelig køber.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Skærmen kan du nok hive 3K hjem på.. Synd jeg lige har købt en magen til. Ellers havde jeg skam været en lykkelig køber.


    Sådan en skræm opnåede kun 2,5k sidst den blev solgt.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    lige pt vil min vudering lyde på 60% af den nypris du ahr fudnet via edbpriser.dk som lyder på:


    8020kr


    60% af 16000 = 8000?
    hmm.. Korrekte svar er rundt regnet 9600.
    Det kunne den godt ryge for, i en hurtig handel.


    Forhandleren er Overclockers.co.uk. Kun MB og køling er ikke derfra.
    Prisen falder ikke pga nogen har haft problemer med rma. Alle forhandlere har kunder der føler sig uberettiget behandlet, så pak det væk igen.

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

    Rettet en gang, sidst af Mr. White ().

  • White google lidt og du vil se at der ikke er så få der har problemer med overclockers.. ;)
    De er super gode at købe af og levere hurtigt og som lovet, men deres RMA er en helt anden snak.


    Men har du undersøgt om sådan noget som Dell-Danmark evt vil yde garanti på skærmen og det samme med de andre produkter, tror jeg vil være en fordel for dig ved evt salg.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg ville nok give et bud omkring 6500 uden skærm.. Så er der også lidt plads til at vi begge kan forhandle lidt!! Og så som de siger omkring 2500 for skærm. Ville vel lyde meget rimeligt.


    Er det forresten en C0 eller D0 CPU?


    :offtopic: en skam du ikke sælger i stumper..
    Ville meget gerne købe GFX :P

    Kabinet : Silverstone Raven

    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8

    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890

    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB

    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

    Rettet 2 gange, sidst af jomo_88 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    White google lidt og du vil se at der ikke er så få der har problemer med overclockers.. ;)
    De er super gode at købe af og levere hurtigt og som lovet, men deres RMA er en helt anden snak.


    Men har du undersøgt om sådan noget som Dell-Danmark evt vil yde garanti på skærmen og det samme med de andre produkter, tror jeg vil være en fordel for dig ved evt salg.


    Ja og hvis du Google efter RMA problemer hos SHG, så finder ud heller ikke så få.
    Man finder hvad man vil.
    I TV siger de også at Dell har en lorte service, men sandheden generelt en anden.
    Men det er ikke det vi er her for at diskutere. Varens pris falder ikke fordi at forhandleren er dårlig - Basta.


    Dell har global garanti på deres skærme.


    Samtlige ting kan anmeldes til RMA hos forhandlerne.

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jomo_88
    Jeg ville nok give et bud omkring 6500 uden skærm.. Så er der også lidt plads til at vi begge kan forhandle lidt!! Og så som de siger omkring 2500 for skærm. Ville vel lyde meget rimeligt.


    Er det forresten en C0 eller D0 CPU?


    :offtopic: en skam du ikke sælger i stumper..
    Ville meget gerne købe GFX :P


    Må ærligt indrømme at 7.000,- er mere realistisk.
    Er du interesseret i systemet da?
    Kan evt. erstatte SSD med en 320 GB Seagate Barracuda ES som sidder i nu, da jeg nemlig gerne vil beholde min SSD. Så ville jeg gerne gå med til 6.000,- i en hurtig handel.


    Det er en revision D0.

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

    Rettet en gang, sidst af Mr. White ().

  • Vurderingen samlet ligger på cirka 60% hvis du sælger i dele kan du måske få mere..


    Og jo brugt prisen på HD kan godt falde pga dårlig service det sted hvor den er købt.. ;)


    *redigeret*

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

    Rettet en gang, sidst af PsyCho ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Vurderingen samlet ligger på cirka 60% hvis du sælger i dele kan du måske få mere..


    Og jo brugt prisen på HD kan godt falde pga dårlig service det sted hvor den er købt.. ;)


    Men som jeg har skrevet til dig tidligere kan du ikke li det vi gør her på tweak så lad være med at skriv herinde.


    Og det er en ting jeg aldrig kommer til at forstå, for det er dermed 40% tab på ca. 4 måneder, lig med ca. 6.400,- og det virker bare grotesk.
    Men sådan er det jo (det var IKKE en inbydelse til diskution)! Som sagt vil jeg ikke sælge i dele, for har virkelig ikke mulighed for at rende på posthuset med 6-7 pakker, store som små. Har ikke bil og bor for langt fra posthuset, til at gå så mange gange frem og tilbage.


    Ja måske falder den i din verden, men i realiteten gør det ingen forskel. Slet ikke når forhandleren alligevel sender tingene videre til et andet sted. Så ved man det, er man stillet lige så godt som var det en forhandler man havde som nabo.



    Og jeg har svaret, at du ikke skal blande dig i noget der ikke vedrører dig. Reglerne gælder også dig.
    Hold dig til emnet, eller hold dig væk fra det.


    Link til retningslinjerne i Køb & Salg: Klik her.]

    Quote

    Må jeg godt tilføje min mening, selvom jeg ikke er interesseret i produktet?


    Nej. Vi ser helst at trådene foregår så gnidningsfrit og succesfuldt som muligt, og det har ofte vist sig at det ender med flaming og uroligheder, når folk udtrykker sig kritisk over for salgsprisen eller andre ting, uden egentlig at være interesseret i selve produktet.


    Derfor: Skriv kun i en Køb-&-Salgstråd, hvis du er interesseret i produktet. Så kan du altid tage prisforhandlingerne derfra. ;)

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Vurderingen samlet ligger på cirka 60% hvis du sælger i dele kan du måske få mere..


    Og jo brugt prisen på HD kan godt falde pga dårlig service det sted hvor den er købt.. ;)


    Men som jeg har skrevet til dig tidligere kan du ikke li det vi gør her på tweak så lad være med at skriv herinde.


    Jeg kan forstå hvis tingene er købt hos f.eks. Getmore eller en virksomhed der enten er gået konkurs eller er i fare for at gå konkurs, men ellers er jeg tilbøjelig til at give Mr. White ret, det bør ikke umiddelbart spille ind at der er folk der har haft problemer med RMA, for så vil det være en faktor i samtlige handler.


    Udover det, så er der absolut ingen grund til at komme med den sidste kommentar - den hører ikke til her.

  • Hvor i landet befinder PC'en sig?
    Og som du skriver længere oppe, er 6.000,- så uden SSD, og med en 320GB disk i stedet for, og er det med skærm?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvor i landet befinder PC'en sig?
    Og som du skriver længere oppe, er 6.000,- så uden SSD, og med en 320GB disk i stedet for, og er det med skærm?


    Jævnfør jomo_88's tidligere besked som er besvaret med mit tilbud på 6.000,- er skærm IKKE inkluderet.


    PC'en befinder sig i 6700 Esbjerg. :)

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

    Rettet en gang, sidst af Mr. White ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White


    Må ærligt indrømme at 7.000,- er mere realistisk.
    Er du interesseret i systemet da?
    Kan evt. erstatte SSD med en 320 GB Seagate Barracuda ES som sidder i nu, da jeg nemlig gerne vil beholde min SSD. Så ville jeg gerne gå med til 6.000,- i en hurtig handel.


    Det er en revision D0.


    Jeg ville meget gerne købe den af dig, men har desværre ikke pengene lige nu :(


    Men du må sige til hvis du vil bytte GFX, med en del penge din vej :P Så er jeg frisk.

    Kabinet : Silverstone Raven

    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8

    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890

    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB

    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

  • Du er velkommen til at vende tilbage efter d. 1., hvis det er. :)

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Tak for jeres vurderinger. :)


    Tråden kører videre som salgbar her.

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5