Indlæg af jomo_88

    Jeg har hermed rettet at det er et passivt kølet 6770 jeg har til salg..
    Bare for at slå fast, er der altså 2 gfx til salg.. Der er stadig et 4890 til salg også..

    Hej.. Jeg regner med at sælge min gode gamle com...
    Det er det serup der ses i bunden... Det er en af de allerførste sendinger af core i7 og x58 bundkort, da de lige kom frem, så forvent ikke noget garanti fra shg..
    Har et forhåbentligt HBO på noget mellem 4-5000 kroner..


    Har også et passivt kølet hd6770 til salg.. Asus


    Vil gerne sælge adskilt, hvis der ellers kommer bud på de "fleste" af delene

    Tænkte på hvad jeg kunne forvente at få for mit gamle I7 system, i ren handel.
    Er interesseret i noget mindre energi slugende, muligvis et system med en gtx460 eller noget lignende. hvis det ville være muligt.


    Men vil dog gerne beholde mine harddiske, så jeg ikke mister mine data :P


    Systemet er det i min signatur.


    Kabinet : Silverstone Raven
    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8
    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890
    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB
    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White


    Må ærligt indrømme at 7.000,- er mere realistisk.
    Er du interesseret i systemet da?
    Kan evt. erstatte SSD med en 320 GB Seagate Barracuda ES som sidder i nu, da jeg nemlig gerne vil beholde min SSD. Så ville jeg gerne gå med til 6.000,- i en hurtig handel.


    Det er en revision D0.


    Jeg ville meget gerne købe den af dig, men har desværre ikke pengene lige nu :(


    Men du må sige til hvis du vil bytte GFX, med en del penge din vej :P Så er jeg frisk.

    Jeg ville nok give et bud omkring 6500 uden skærm.. Så er der også lidt plads til at vi begge kan forhandle lidt!! Og så som de siger omkring 2500 for skærm. Ville vel lyde meget rimeligt.


    Er det forresten en C0 eller D0 CPU?


    :offtopic: en skam du ikke sælger i stumper..
    Ville meget gerne købe GFX :P

    Hej Tweakere.


    Jeg overvejer lidt at prøve noget nyt, og ville lige hører hvad i mente jeg kunne få for noget af mit gamle hw.


    Det drejer sig om:


    Core I7 - 920 C0
    Gigabyte X58 Ud5
    3x1GB 1600MHz Corsair Ram
    Og et Club 3D HD4890


    GFX er vidst købt august måned eller noget i den stil. Og resten er købt hos SHG, lige efter udgivelsen. Så det er noget af det første HW man kunne få dengang :P


    Nårh jo... Har jo også en Asus VW222 stående som kunne blive solgt samtidig med :D

    Hej tweakere.


    Jeg har sat mit Panasonic Viera til com via HDMI, men når jeg sætter skærmen til full HD, bliver billedet for stort til skærmen. Der bliver zoomet ind om i vil. Har tjekket i indstillingerne, og skærmen zoomer ikke, jeg er sikker på det er et problem fra ATI driveren.


    Jeg har så fundet den configure menu'en, men der er ikke nogen mulighed for hverken over eller underscan. Der er simpelthen ikke en fane der heder scaling som der var tidligere. Hvordan skal jeg få det til at holde op. Hvis det bare er en bug fra AMD, så må de fandme komme ind i kampen.


    Jeg har også taget overscan fra på skærmen selv. Men jeg kan som sagt ikke finde noget lignende på computeren som ødelægger det.

    Jeg kører 1920x1080 og 60 Hz.


    Ville ellers gerne kører med en højere frekvens da skærmen jo sagtens kan, men det er ikke en mulighed åbenbart. Ved ikke om det er HDMI eller hvad der begrænser :(


    Og kan det passe at jeg højest kan kører 1600x1200 ved brug af VGA porten på skærmen? Hvad er den højeste opløsning for VGA?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Du skal finde frem til hvad tv'ets "native" opløsning er, og sætte opløsningen på computeren til dét. Så får du det klareste billede.


    Men da det nu er Full HD så er det vel ikke så svært med opløsningen. Det virker bare stadig lidt mere firkantet end på min gamle Asus skærm. Selvom det dog er en rendyrket computer skærm :/


    Noget helt andet er at tvét skaber en sort kant hele vejen rundt. Den ville jeg gerne undgå hvis jeg kunne komme til det. Men har kigget alt igennem i CCC, så jeg ved ikke hvor jeg ellers skal kigge ;(