Poll ang. pris pån jeres anlæg.

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Har stadig mit 2x80W sony anlæg som jeg fik i konfirmationsgave for snart 5 år.. det spiller skidegodt :D


    Nu du siger det, har stadig min Video fra dengang, utroligt den virker endnu ..

  • Skal lige høre, hvis man så investere i sådan et par Dali Grand Coupé, skal de vel helst også have noget biwiring .. eller det skal de vel have ? ..


    Tænker bare på, det kan blive dyrt , hehe !

  • Arrr... øv.. mit net gik dødt i går, og jeg kan da se jeg er gået glip af en smule her inde.. :rolleyes:
    Og det ser da OK ud med de der Cuopéer.. Og så er det også med Standere og Spikes.. Så er der sku' noget ved det..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Og så lidt Bi-wire cabel inde på den der AVConnection..
    Jeg fandt noget ganske godt Ixos Kabel. Det hedder IXOS 6002 Gamma Geometry™ Bi-Wire Højttaler kabel
    Det burde kunne bruges til dit system..


    Det koster 565 som "startpris" for den første meter, og 165kr for de efterfølgene meter.. Hvis altså du vælger Premium Edition. Det er med bananstik så de er nemme at tilslutte.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af jurban ().

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Siden i Lørdags har jeg haft et sæt B&W 703 hjemme på prøve, disse bliver dog afleveret i morgen, da de ikke spiller så godt som jeg havde håbet, så det næste må blive et sæt SystemAudio 1750 eller Dynaudio Audience 82 på prøve, lige så snart jeg har bestemt mig for hvilke jeg vil have mig, så hold øje med Køb/Salg for så bliver mine nuværrene FrontHT sat til salg...


    Nu håber jeg linksene virker :]


    OFFTOPIC:
    Hvor meget skal du ha' for dem når den tid kommer?... Kan være jeg kender en køber..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • du mangler en der hedder intet.... fik min i julegave for mange år siden.... har stået i skabet i et par år.... noget gammelt bras.... :chain:

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    du mangler en der hedder intet.... fik min i julegave for mange år siden.... har stået i skabet i et par år.... noget gammelt bras.... :chain:


    Jaaa.. gør jeg nu ogs' det.. Jeg har jo sat en fra 0- et eller andet.. sååå.. 0kr må næsten betyde intet.. Det lærte jeg vist i skolen :))

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Arrr... øv.. mit net gik dødt i går, og jeg kan da se jeg er gået glip af en smule her inde.. :rolleyes:
    Og det ser da OK ud med de der Cuopéer.. Og så er det også med Standere og Spikes.. Så er der sku' noget ved det..


    Ja, det ser squ ret nice ud, eneste problem jeg har endnu ikke knaster til et køb, skal nemlig købe nye bøger til skolen (koster en formue)


    Quote

    Originally posted by jurban
    Og så lidt Bi-wire cabel inde på den der AVConnection..
    Jeg fandt noget ganske godt Ixos Kabel. Det hedder IXOS 6002 Gamma Geometry™ Bi-Wire Højttaler kabel
    Det burde kunne bruges til dit system..


    Det koster 565 som "startpris" for den første meter, og 165kr for de efterfølgene meter.. Hvis altså du vælger Premium Edition. Det er med bananstik så de er nemme at tilslutte.


    Det er vidst heller ikke så galt igen. For det man bør købe hos Hifi koster 250 kr. meteren eller 350 kr meteren. Sidst nævnte er så også dali's eget biwiring.

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    du mangler en der hedder intet.... fik min i julegave for mange år siden.... har stået i skabet i et par år.... noget gammelt bras.... :chain:


    Men du har vel noget lyd eller er det stildhed ? :rolleyes:


    Offtopic: Må sige, elsker dine citater, især det omkring at snyde :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det er vidst heller ikke så galt igen. For det man bør købe hos Hifi koster 250 kr. meteren eller 350 kr meteren. Sidst nævnte er så også dali's eget biwiring.


    Dalis kabler er skam også RIGTIG gode, men jeg TROR at man betaler lidt for meget for skidtet.. men det mener HiFi.. sikkert ikke.. Men når man køber Ixos tror jeg man får noget mere for knasterne.. Jeg mener de er ret førene inde for sådan noget dyrt skidt..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Dalis kabler er skam også RIGTIG gode, men jeg TROR at man betaler lidt for meget for skidtet.. men det mener HiFi.. sikkert ikke.. Men når man køber Ixos tror jeg man får noget mere for knasterne.. Jeg mener de er ret førene inde for sådan noget dyrt skidt..


    Okay, ja det tror jeg du har ret i ... Gælder om at få mest muligt for sine penge ..


    Det jeg har nu af kabler fungere egentlig på samme måde som Dali's Biwiring. Og det er 2k for at højtalerne kan stå 4 meter fra forstærkeren. Må sige jeg kan have nøjes med kortere 8o Til gengæld er det rart nok at have muligheden for at flytte dem længere væk et sted i fremtiden !

  • En lille kommentar mere, hader godt nok også at skulle sætte de kabler til i anlægget. Sådan noget søvl og tykke kabler kan være bøvlet, især når man skal have 2 sæt til hver højtalere 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    En lille kommentar mere, hader godt nok også at skulle sætte de kabler til i anlægget. Sådan noget søvl og tykke kabler kan være bøvlet, især når man skal have 2 sæt til hver højtalere 8o


    hva ska jeg sige :))
    bananstik :clap:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Quote

    Originally posted by johnni


    hva ska jeg sige :))
    bananstik :clap:


    Ja, sådan nogle ejer jeg squ ikke 8o


    Godt, så kommer tumpe spørgsmålet, monteres de på kablerne eller hva, har aldrig brugt sådan nogle før ..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Så kommer provokations-indlæget .... :))


    Hvad er det bedste ?
    .... Sølv-Kabler eller Guld-Kabler til sine speakers ?....


    LAD OS SÅ FÅ EN DISKUTION....IMENS JEG SIDDER UD PÅ SIDELINIEN OG GNÆKKER... :))


    Only got one comment for this one ...


    HMMMM

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Så kommer provokations-indlæget .... :))


    Hvad er det bedste ?
    .... Sølv-Kabler eller Guld-Kabler til sine speakers ?....


    LAD OS SÅ FÅ EN DISKUTION....IMENS JEG SIDDER UD PÅ SIDELINIEN OG GNÆKKER... :))


    Kort sagt.. Det reneste kobber....

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Kort sagt.. Det reneste kobber....


    Ej, det var forhåbenligt en joke ikke ?... Medmindre man tænker økonomisk... :))


    Kobber er ikke den bedste leder, men prisen har betydning så derfor bruger vi kobber til de fleste ledere.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ej, det var forhåbenligt en joke ikke ?... Medmindre man tænker økonomisk... :))


    Kobber er ikke den bedste leder, men prisen har betydning så derfor bruger vi kobber til de fleste ledere.... :))


    Også derfor man bruger kobber i ledninger, for sølv ville være for dyrt ..


    men guld er vel den bedste. Bare pænt dyrt !