Poll ang. pris pån jeres anlæg.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jah, men hvis du går ned og køber en helt alm. cd, så er den vil ikke sådan optimeret til surround ? ..


    Men altså, jeg er dog ikke ligefrem en stor expert, som nævnte, hehe !


    Nogle er faktisk.... :)) .... og selvom de ikke er, så giver det en bedre helhedsoplevelse alligevel.... For det meste altså... :))


    Jeg hører altid min musik i SS på anlæget ... Når jeg bruger det.... Bruger for det meste computeren. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nogle er faktisk.... :)) .... og selvom de ikke er, så giver det en bedre helhedsoplevelse alligevel.... For det meste altså... :))


    Jeg hører altid min musik i SS på anlæget ... Når jeg bruger det.... Bruger for det meste computeren. :))


    :D


    Kan godt se det, musikken er mere omkring en .. Nu kommer det ind i højre øre og mest fra venstre højtaler .. Ville være bedre hvis det var surround !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    :D


    Kan godt se det, musikken er mere omkring en .. Nu kommer det ind i højre øre og mest fra venstre højtaler .. Ville være bedre hvis det var surround !


    Nemlig. Kan heller ikke leve uden min SS... :)) ... Det er sgu syndt for en film hvis den bliver set uden.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig. Kan heller ikke leve uden min SS... :)) ... Det er sgu syndt for en film hvis den bliver set uden.


    Hehe, ja savner også noget SS til mine film ... Men det kommer da!

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, ja et dipositum er meget forståeligt ...


    Når jeg skal have resten til surroud, søger jeg egentlig enten demomodeller eller brugte (self. i fin stand) ..


    Ja brugt og Demo, gør bestemt ingen ting, kan være bedre end at købe nyt, da disse som reglen er godt tilspillede, og det er jo en vigtig ting inden man bedømmer lydkvaliteten, og folk er som reglen og gode til at passe på deres ting, især hvis det er lidt dyre produkter vi snakker om, passer selv enormt godt på mine sager, da det jo også ligger lidt flere grunker i sidste ende ved evt. salg...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Ja brugt og Demo, gør bestemt ingen ting, kan være bedre end at købe nyt, da disse som reglen er godt tilspillede, og det er jo en vigtig ting inden man bedømmer lydkvaliteten, og folk er som reglen og gode til at passe på deres ting, især hvis det er lidt dyre produkter vi snakker om, passer selv enormt godt på mine sager, da det jo også ligger lidt flere grunker i sidste ende ved evt. salg...


    :)


    Ja faktisk, det er også en vigtig detalje at tage med !

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hehe, ja savner også noget SS til mine film ... Men det kommer da!


    Så husk lige Dual Woofere... :)) ... Det sætter prikken. Syntes det virkede helt underligt da en af mine var midlertidig ude af drift på et tidspunkt for et par måneder siden.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Så husk lige Dual Woofere... :)) ... Det sætter prikken. Syntes det virkede helt underligt da en af mine var midlertidig ude af drift på et tidspunkt for et par måneder siden.


    Hehe .. Man ligger hurtigt mærke til det :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Yir... Giver en "uballance" syntes jeg når der kun er én subwoofer... Spøjst nok måske.. :))


    Hehe ja, men hvis man er vant til dual, så er det anderledes single :]

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hehe ja, men hvis man er vant til dual, så er det anderledes single :]


    HeHe... Ja, det er ligesom med tøser. Har man først prøvet 2, så kan man ikke nøjes med 1... *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    HeHe... Ja, det er ligesom med tøser. Har man først prøvet 2, så kan man ikke nøjes med 1... *G* :))


    LOL ...


    Ja, det skal jeg undlade at kommentere ! ;)

  • 70 kg rå muskel-power fra sony. :T

    mobo: Dfi lanparty expert
    Cpu : Amd 64 fx 57
    Gfx : 2 x Galaxy 7800 gtx
    ram : 2 x 1 gb crucial balistix pc4000
    Hd :2 x wd Raptor 36gb (raid 0)
    psu :silverstone 650w
    kabi : lianli 1200B


  • Sorry, ja Coupe er det, fede HTér, faktisk temlig billigt, mail ham og få nogle billeder :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Sorry, ja Coupe er det, fede HTér, faktisk temlig billigt, mail ham og få nogle billeder :)


    Ye, burde jeg næsten gøre .. Har bare endnu ikke pengene til dem, men skader da ikke at høre ad :)


    Men skal lige høre, hvis man skal købe nogle af de nævnte baghøjtalere og en dali vocal center, hvad vil så være et godt fund, tænker pris osv.

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Har ganske almindelig Hi-Fi købt brugt, så det har ikke været så dyrt. :)


    Sådan skal det være:)


    Har du surround, og hvad har du givet for, og hvad typer højttalere anlæg osv.?