Poll ang. pris pån jeres anlæg.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hehe, selvom jeg måske kan løfte 64kg, så synes jeg ikke et 32" widescreen er til at få et ordentlig greb om .. Desuden tror jeg man ville smadre rygget ..


    Jaa.. Har selv sat et par 32" fjernsyn til, og ja.. De er da ikke handy'e... En af dem var Thomsons topmodel.. Dejlig flimmer!..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Jaa.. Har selv sat et par 32" fjernsyn til, og ja.. De er da ikke handy'e... En af dem var Thomsons topmodel.. Dejlig flimmer!..


    :D , har hørt meget positivt omkring dem ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    :D , har hørt meget positivt omkring dem ...


    De er faktsik også ret gode til at lave flimmeræsker... syntes jeg..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    De er faktsik også ret gode til at lave flimmeræsker... syntes jeg..


    :)


    har dog aldrig oplevet en IRL :O


    Men det må vel være et fair produkt, efter som HIFI K... egentlig har det ...

  • Jeg har set på et Phillips til 13.000kr og så et Thomson til 13.000kr, og der var da lidt bedre billede på Thomson'en.. Phillips-tv'er kunne så et eller andet som Thomson ikke havde udviklet endnu, meeeen man kan jo heller ikke få det hele.. næsten..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Jeg har set på et Phillips til 13.000kr og så et Thomson til 13.000kr, og der var da lidt bedre billede på Thomson'en.. Phillips-tv'er kunne så et eller andet som Thomson ikke havde udviklet endnu, meeeen man kan jo heller ikke få det hele.. næsten..


    Hehe, narj der kommer også hele tiden nyt, og hvis man altid vil have det hele, så får man aldrig noget :]


    Købte så et Sony, eftersom jeg fik forklaret det skulle være nogle af de bedste. Er heller ikke skuffet, tværtimod ...


    Er dog sikker på mna klart kan få noget bedre :] , så er det vel næsten altid !

  • Jo.. Sony er også ret gode til fjernsyn! Ikke noget der.. Hurra for Sony :clap: , MEN når det kommer til DVD-Afspillere og forstærkere, så syntes jeg nu at det er...... jaa.... Jeg kan ikke sige det pænt..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af jurban ().

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe , går nok .. Tog lidt længere tid at fatte hoved og hale, men klarede det :D


    Det samme her.. Tænkte lige ved første øjekast at den da var helt gal med mig... :boxed:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Det samme her.. Tænkte lige ved første øjekast at den da var helt gal med mig... :boxed:


    hehe, først tænkte jeg .. Hmm, hvad pokker skrev han, for der var ikke noget uden for din quote .. Til jeg så fandt ud af det stod i selve quoten :T

  • Har sluppet ca. 30K for mit... Det skal så lige siges at en del af tingene er købt brugt... Ellers havde det nok nærmere været 45K


    Forstærker: Sony TA-FA777ES
    CD: Sony CDP CX 455 400 CD MegaChanger + MP3
    Front: 2stk JBL XTi 100
    Center: 1stk JBL XTI 10C
    Bag: 2stk JBL XTi 20
    Sub: 2stk JBL Ti-K BE Sub


    Spiller udmærket... :T


  • :D


    Brugt kan også nemt være godt, tværtimod !


  • JBL ... me like... :))


    Hovedelen af mine højtalere er enten JAMO ... Eller custom-byggede JAMO højtalere... :)) ... me like JAMO.. :))

  • Du Grill... Ikke fordi det genere mig eller noget, men har du ikke skiftet din avatar et par gange i dag?..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban
    Du Grill... Ikke fordi det genere mig eller noget, men har du ikke skiftet din avatar et par gange i dag?..


    Vidst sådan nogle perioder han har ... :T