Hvor mange penge skal i ha´for at gå i seng med Bill Gates?

• Ja lads, så går vil til makronerne her i Odense... Har ikke rigtig noget at lave, så jeg tænkte lige at lave denne tåbelige poll...

tankabbot

• Ja han er sgu en foxy mama :finger:

1 milliard! Det er sgu mange penge, og tænk bare på alle de lækre ho´s der ville stå i kø bare for at give en et blowjob pga pengene!
    Så jo, jeg ville da overveje og gøre det!
    Tror bare, at det var mig, som sku ha´ nettoposen over hovedet og ikke Bill G... Ville da ikke kunne holde ud at se på hans klamme fjæs :tongue:

Addddddddddddddddr!

tankabbot

• Tja, de står jo i kø i forvejen, så hvad er forskellen ?... De skal jo bare have en burde på MacD, så er den hjemme...

• Tja, de står jo i kø i forvejen, så hvad er forskellen ?... De skal jo bare have en burger på MacD, så er den hjemme...

Originally posted by GrillRotten

Tja, de står jo i kø i forvejen, så hvad er forskellen ?... De skal jo bare have en burger på MacD, så er den hjemme...

Originally posted by GrillRotten

Tja, de står jo i kø i forvejen, så hvad er forskellen ?... De skal jo bare have en burger på MacD, så er den hjemme...

hmmm er det mig eller er her ekko? :))

• Weird poll, men skummelt resultat. 8o

Indtil videre står der 14/10 Såfremt vi antager, at kun hankøn har stemt.

14 bøsser her på Tweak... 8o Man skulle tro det var samlingsstedet for BKDP det her.... ho ho ho :))

Jeg stemte for øvrigt ALDRIG. ;)

• Ha, løgner. Hvis Bill stod uden for din dør med en milliard ville dine første ord være "Please be gentle" :))8o

Originally posted by scully

Ha, løgner. Hvis Bill stod uden for din dør med en milliard ville dine første ord være "Please be gentle" :))8o

Nope... Du kan jo prøve at finde en milliard frem... ;)
    Han kunne da sende konen i stedet for... he he :))

Ha, løgner. Hvis Bill stod uden for din dør med en milliard ville dine første ord være "Please be gentle" :))8o

Tja.. Det kunne han gøre 50 gange og stadig have råd til en taxa... :)) *G*

Ha, løgner. Hvis Bill stod uden for din dør med en milliard ville dine første ord være "Please be gentle"

LOL!!!

Det overrasker mig godt nok hvor mange der allerede har været i bukserne på Bill Gates..! Og så er der sgu også nogle, som gerne vil være hans "bitch for free"!!! Icky:pokey: :ohmy:

tankabbot

• Der er jo mange nuller i en milliard... Jeg vidste sku' ikke helt hvad jeg skulle svare, men anser nu ikke mig selv for bøsse.. men tænk en gang.. 1.000.000.000kr... Lad os så sige at man lever de næste 100 år.. Så er det jo satme ti millioner om året man kan bruge.. Så tror jeg godt at man kunne.. måske.. Arr.. ved sku' ik'..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by jurban
    Der er jo mange nuller i en milliard... Jeg vidste sku' ikke helt hvad jeg skulle svare, men anser nu ikke mig selv for bøsse.. men tænk en gang.. 1.000.000.000kr... Lad os så sige at man lever de næste 100 år.. Så er det jo satme ti millioner om året man kan bruge.. Så tror jeg godt at man kunne.. måske.. Arr.. ved sku' ik'..

Jeg er sikker på jeg ikke ville,, ej heller for 1000000, eller mere..
    Never..
    Og hvad angår dig jurban, så må jeg hellere gå med røven op ad vægen der hjemme, man ved jo aldrig om du hopper på.. :cheers:

Originally posted by Bagekartoffel

Jeg er sikker på jeg ikke ville,, ej heller for 1000000, eller mere..
    Never..
    Og hvad angår dig jurban, så må jeg hellere gå med røven op ad vægen der hjemme, man ved jo aldrig om du hopper på.. :cheers:

Nææ.. pas hellere på.. Og lås altid døren efter dig... :clap:
    Jeg kunne jo godt bruge de "skillinger"... Så er det jo kun fantasien der sætter grænserne!

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by jurban

Nææ.. pas hellere på.. Og lås altid døren efter dig... :clap:
    Jeg kunne jo godt bruge de "skillinger"... Så er det jo kun fantasien der sætter grænserne!

Ja og din fantasi den kan løbe løbsk..
    Vi må hellere få talt ud om dit problem... :cheers: