Ny "gamer"-skærm

  • Hej Tweak.dks massive hob af hjælpsomme brugere :rules:


    Jeg har lige bestilt en rimelig ond gaming-PC fra Topdata.dk, hvilket er sagen noget irrelevant.


    Mit spørgsmål er ganske simpelt, da det ikke lige er min stærke side, hvilken skærm kan I anbefale?


    Jeg leder efter noget i 24"-klassen til rimelige penge (max. 2.000 kr).
    Har kigget på Samsungs SyncMaster P2450H, som netop opfylder mit 24"-krav.


    Hvad synes I?


    På forhånd mange tak,
    Neekon :ph34r:

  • Dénne her ASUS skærm har fået gode ord med på vejen af Flatpanels.dk, som sikkert ved hvad de taler om :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Dénne her ASUS skærm har fået gode ord med på vejen af Flatpanels.dk, som sikkert ved hvad de taler om :9xo


    Jeg tvivler slet ikke på, at Flatpanels.dk har forstand på deres shit, men en hurtig Google-søgning gav mig mange andre reviews, hvor den lå mere i den middelmådige klasse (omkring 7,5/10).


    Den er bestemt ikke udelukket endnu, jeg kunne blot tænke mig at hører om lidt erfaring/skærmviden fra flere folk.


    Mvh,
    Neekon :ph34r:

  • Elgiganten har en Acer 24'' LED Full HD 1080 Kontrast 8.000.000:1 på tilbud til 1799 kr i denne uge.. http://ipaper.ipapercms.dk/Elgiganten/ side 14, hvis det er.. Så slipper du også for fragten..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Nå ok. Må indrømme at jeg kun har læst kort om den på Flatpanels. Har derimod set storebroeren 266H en ven lige har købt, og den var jeg imponeret af. Den koster så også lidt mere ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Jeg har for ganske nyligt købt Samsung skærmen og kan kun på det varmeste anbefale den.


    Helt fantastisk skærm.


    Eneste minus er at sokkel forekommer mig en anelse for løs...

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Kære medbrugere


    Efter nøje overvejelser og skarp gennegang af div. tests, og et kig i tegnedrengen er min konklusion faldet på Samsungs P2450H.


    God responstid, kontrast, og ikke mindst, pris og størrelse.


    Tak til alle der bidragede med valg af skærm!


    Neekon :ph34r:


    :rules: