Indlæg af Neekon

    Heyyy Tweakerzzz


    Har just modtaget en relativ voldsom sag fra Topdata.dk, der ser således ud:


    CPU: Intel i7 860 @ 4x2.8GHz
    GFX: ATI RADEON HD 5870 1GB
    RAM: 4GB DDR3 1333MHz Kingston
    HDD: 2x500GB 7200RPM WD
    PSU: 750W


    I går da jeg sad til dels i Crysis: Warhead og Prototype crashede den på et tilfældigt tidspunkt inde i spillet.


    Jeg hentede en nyere driver til mit grafikkort, og det synes at have fikset det, men nu er det netop sket igen i Crysis.


    Den kører Crysis med 40+ FPS uden problemer, men ligepludselig fryser den, og fem sekunder efter kommer der nogle relativt flotte vertikale, farvede striber ned af skærmen. Lyden fortsætter uhindret, men selve spillet og billedet er frosset.


    Har hentede driver til det meste hardware, men det synes ikke at gøre noget.


    Nogle idéer? Er lidt ked :(


    Mvh,
    Neekon

    Hej alle


    Søger folk der har erfaringer med denne skærm, eller ejer den.


    Er det virkelig ikke muligt, at tilte skærmen op og ned, eller kan den kun pege næsen lidt opad hele tiden? :rolleyes:


    Mvh,
    Neekon :ph34r:

    'sup Tweakers!


    Har en stationær stående, som jeg gerne ville have optimeret, så den kan køre spil som f.eks. Crysis.


    De nuværende specs. er således, men den kører simpelthen ikke Crysis optimalt (har brugt det som eksempel da det må siges at være rimelig krævende):


    Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz - mistænker selv denne for at være synderen!
    4.0 GB Ram (MHz ukendt)
    NVIDIA 8800 GTX


    Er det processoren der er skyld i mit nuværende setups haltning?


    Mange tak,
    Neekon :ph34r:

    Kære medbrugere


    Efter nøje overvejelser og skarp gennegang af div. tests, og et kig i tegnedrengen er min konklusion faldet på Samsungs P2450H.


    God responstid, kontrast, og ikke mindst, pris og størrelse.


    Tak til alle der bidragede med valg af skærm!


    Neekon :ph34r:


    :rules:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Dénne her ASUS skærm har fået gode ord med på vejen af Flatpanels.dk, som sikkert ved hvad de taler om :9xo


    Jeg tvivler slet ikke på, at Flatpanels.dk har forstand på deres shit, men en hurtig Google-søgning gav mig mange andre reviews, hvor den lå mere i den middelmådige klasse (omkring 7,5/10).


    Den er bestemt ikke udelukket endnu, jeg kunne blot tænke mig at hører om lidt erfaring/skærmviden fra flere folk.


    Mvh,
    Neekon :ph34r:

    Hej Tweak.dks massive hob af hjælpsomme brugere :rules:


    Jeg har lige bestilt en rimelig ond gaming-PC fra Topdata.dk, hvilket er sagen noget irrelevant.


    Mit spørgsmål er ganske simpelt, da det ikke lige er min stærke side, hvilken skærm kan I anbefale?


    Jeg leder efter noget i 24"-klassen til rimelige penge (max. 2.000 kr).
    Har kigget på Samsungs SyncMaster P2450H, som netop opfylder mit 24"-krav.


    Hvad synes I?


    På forhånd mange tak,
    Neekon :ph34r: