Fast and the F.......
-
-
Originally posted by Disc0ne
http://illstab.com/sz_images/238.giflinket taler for sig selv hvis man har set filmen
Damn, squ da rimelig nice lavet
-
LOL - er sendt videre til kollegaerne
*G*
-
Super nice lavet!
-
LOL nice lavet
-
HE HE , nice lavet.
-
He he.. Det er ellers noget af et gif-billede..!
-
Den er sku fed nok!
-
lol, skide god, skide sjov
-
og det er fra 2 Fast 2 Furious
men cool lavet .. fedt fundet på hehe
-
Jeg har set begge film og må indrømme med risiko for at blive kaldt en klovn at jeg slet ikke fatter hvad den gif går ud på? jeg er helt blank.... plz forklar?
Fed7haS
-
Originally posted by Fed7haS
Jeg har set begge film og må indrømme med risiko for at blive kaldt en klovn at jeg slet ikke fatter hvad den gif går ud på? jeg er helt blank.... plz forklar?Fed7haS
Skulle forestille en scene fra 2 fast 2 furious - opstillet med modelbiler på et kontor - sådan løst fortalt
Så den selv tidligere idag - den er cute nok
-
Originally posted by Fed7haS
Jeg har set begge film og må indrømme med risiko for at blive kaldt en klovn at jeg slet ikke fatter hvad den gif går ud på? jeg er helt blank.... plz forklar?Fed7haS
med risiko for at blive kaldt en klovn vil jeg OGSÅ spørge om dette...jeg syns ik det gir nogen mening, det er meget godt lavet, men det gir ingen mening...
og JO, jeg HAR set The Fast And The Furious, men det der ligner sq ikke noed fra den
edit ah!
-
Originally posted by Zigiro
og JO, jeg HAR set The Fast And The Furious, men det der ligner sq ikke noed fra den
Du havde overvejet at det var fra 2eren ?
EDIT: ja det havde du, hehe
-
lol
-
2 klovne
vi kunne jo starte et lille Tweak-cirkus
Totalt i orden gif-smag
-
[SIZE=5]*LOL!* [/SIZE]
Syntes det fedeste er det med "Chopper 5" , mega nice fundet på, og det ligner næsten at billederne er blevet taget på en arbejdsplads!
-
hehe..
ganske humor fundet på