Anden bærbar end MM-vision

  • Hejsa,


    Jeg har bestilt denne bærbar hos MM-vision


    http://www.mm-vision.dk/produk…99623&gruppe=PCnotevision


    men efter et noget tvivlsomt forløb, har jeg bestemt mig for at kigge efter noget andet.


    Forløb:


    Bestiller den medio januar. Får at vide at leveringen er sidst i januar. Sidst i januar får jeg oplyst en ny leveringsdato. Den hedder nu 10. februar. Den skubber de så igen til 23 februar (som de er sikker på holder!!!). Det gjorde den så ikke og nu er leveringen skubbet yderligere 2 uger frem, til en gang i marts....! ØV.


    Nogle gode forslag til alternativer?

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Jeg har svært ved at finde alternativer, der giver dig samme ydelse til den pris :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H


  • ja, ved heller ikke hvad der sker for dem i øjeblikket.. har en stationær som heller ikke kører som den skal, den har været til rep en gang og skal derover igen da de ikke har lavet en skid ved den,..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Enig, og også derfor mit oprindelige valg faldt der...... Men alle disse udskyldelser er bare så PISSE ...........:!!!!!!! Lidt som DSB. Først forsinket 3 min, så 10 min, så 30, 1 time... osv... man tror hele tiden den er lige om hjørnet, og så får man en ny besked!


    Høre gerne om andre, som har fundet noget andet i stedet for....

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

    Rettet en gang, sidst af Skimmer ().

  • :(Så blev den udsat endnu en gang. Er nu oppe på forventet leverings dato NR 5!!! (leveringen nu skudt ca. 2. måneder)


    Fik jeg sagt DSB????

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

    Rettet en gang, sidst af Skimmer ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skimmer
    :(Så blev den udsat endnu en gang. Er nu oppe på forventet leverings dato NR 5!!! (leveringen nu skudt ca. 2. måneder)


    Fik jeg sagt DSB????


    det gjorde du i hvert fald nu, har du prøvet at spørge dem om hvorfor den bliver udsat?

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • De skriver at det er problemer med leveringen fra producenten....


    Hvad f..... gør man???

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Jeg ved heller ikke med kvaliteten af MM.vision's bærbare, de ligner noget acer kunne have lavet for 3 år siden..


    Men jeg ville nok afbestille den, og købe den her i stedet for


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=714335


    det er en ASUS så kanon kvali.
    Den har et bedre grafik kort end MM-vision, men cpu'en er en serie langsomere, og skærmen er ikke full-hd som mm-vison.


    Men jeg ville vælge ASUS til en vær tid frem for MM-vision. :cheers:

  • Hejsa,


    Den ser også fed ud. Tak for info.


    Jeg kigger lidt videre! Vil gerne have 4 kerner. Pris max 10.000-11.000 kr.

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo


  • nu ved jeg ik hvor godt du selv mener Asus er kvalitets mæssig kender en han har haft 3 laptops af Asus af alle sammen med fejl, og han er nu på hans 4 maskine, den første kunne slet ik starte op i Vista, nr. 2 havde samme problem nr. 3 døde efter mindre end 5mins kørsel med Vista og nu har han så haft maskine 4 i 3-4måneder heldigvis uden fejl.

  • Kender ikke så meget til kvaliteterne, men havde bare læst så meget godt om MM-Vision her på siden, så mit første valg var ikke specielt svært.


    Omvendt så er prisen stadig den samme som da jeg bestilte, hvorimod jeg kan se andre bærbarer med 4 kerner falder stille og roligt i pris.


    En skærm lidt større end 15,6 tommer, kunne heller ikke gøre noget.

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skimmer
    Kender ikke så meget til kvaliteterne, men havde bare læst så meget godt om MM-Vision her på siden, så mit første valg var ikke specielt svært.


    Omvendt så er prisen stadig den samme som da jeg bestilte, hvorimod jeg kan se andre bærbarer med 4 kerner falder stille og roligt i pris.


    En skærm lidt større end 15,6 tommer, kunne heller ikke gøre noget.


    ja, mm-vision's pcer falder stort set aldrig i pris, de opgraderer i stedet hardwaren i deres pcer regelmæssigt :)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • puma99dk| @ Har et par venner som ejer Ausus bærbar, og der er ingen af dem som har haft nogen problemer med dem. Min far har haft en i 3-4 år snart, og den har altid startet op når den skulle.


    Jeg ejer selv en netbook af Asus, og den er der heller ingen problemer med.

  • Denne nye er ikke blevet opgraderet, eller isat noget ekstra som kompensation..... endnu... så hvis I læser dette MM-Vision, kunne det jo være en mulighed, som plaster på det åbne blødende sår :boxing:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skimmer
    Denne nye er ikke blevet opgraderet, eller isat noget ekstra som kompensation..... endnu... så hvis I læser dette MM-Vision, kunne det jo være en mulighed, som plaster på det åbne blødende sår :boxing:


    hehe tror ikke du skal regne med de kigger med inde på tweak ;)

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Du har nok ret.... :boxed:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    nu ved jeg ik hvor godt du selv mener Asus er kvalitets mæssig kender en han har haft 3 laptops af Asus af alle sammen med fejl, og han er nu på hans 4 maskine, den første kunne slet ik starte op i Vista, nr. 2 havde samme problem nr. 3 døde efter mindre end 5mins kørsel med Vista og nu har han så haft maskine 4 i 3-4måneder heldigvis uden fejl.


    Undskyld for :offtopic:


    Er det fordi maskinen er blevet ombyttet eller har han købt 4 forskellige Asus-maskiner. Hvis det sidste er tilfældet forstår jeg ikke hvorfor han bliver ved med at købe Asus, hvis han har så dårlige erfaringer med dem.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Helt ok :offtopic:

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Undskyld for :offtopic:


    Er det fordi maskinen er blevet ombyttet eller har han købt 4 forskellige Asus-maskiner. Hvis det sidste er tilfældet forstår jeg ikke hvorfor han bliver ved med at købe Asus, hvis han har så dårlige erfaringer med dem.


    Anders


    den blev ombyttet 4gange, han har ik selv nogen erfarringer med Asus, da han har haft Medion Stationær før :))


    men bare sjovt at der skulle 4 maskine til, før den blot vil starte op og køre normalt.