Ny com, pengene værd?

  • Hey alle sammen..


    Syntes lidt at det er på tide at få skiftet min gamle pc ud med noget nyt.. Er ikk rigtig i humør til at samle en selv denne gang.


    Har kigget lidt på denne her:


    http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10419


    Hva syntes i??

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • Det første ord der kommer til mig er fuldkommen vanvittigt :) Hvad bruger du din maskine til?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Spil for det meste, ellers bare alle de sædvanlige ting man laver foran sin com, ferieklips redigering kræver jo også en del..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • helt ærligt - brug halvdelen nu - og køb en ny om et års tid for den anden halvdel evt. og så brug salget af den 1 år gamle pc til en ferie

    ASUS Maximus X hero (wifi) I7 8700K @4,9 all cores kølet med Swiftech prestige 240 x2, G.skill TridentZ 2x8GB 3466MHz, eVGA GTX 1080 FTW, Corsair AX860i, NZXT Noctis 450 ROG, Samsung 840 Pro 256, 850 pro 512 GB, 960 Pro, 940 evo 120 GB Intelx25-M 80 GB, WD Raptor 150 GB, 1 x WD 3 TB.


  • fuldstændig gal pris syntes jeg...



    første gang jeg så prisen troede jeg sq de havde skrevet forkert...


    ville sagtens mene du kan bruge halvdelen af hva den koster og stadig få fingrene i en lækker maskine :)



    ellers hvor holder du til henne så skal jeg da nok samle den for dig hvis du køber delene :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Warlord Zorg
    helt ærligt - brug halvdelen nu - og køb en ny om et års tid for den anden halvdel evt. og så brug salget af den 1 år gamle pc til en ferie


    Præcis. Det andet ville efter min mening være tåbeligt.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jamen prisen er jo nedsat? Tænkte at den ville fremtidssikre mig de næste 2-3 år i hvertfald..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lamajuice
    Jamen prisen er jo nedsat? Tænkte at den ville fremtidssikre mig de næste 2-3 år i hvertfald..


    Hvor står der at den er nedsat til 27000;-) Køb noget nu til 10000 og du vil stadig ha en computer i mange år, og så har du 17000 til opgraderinger i fremtiden. Syntes det er fuldkommen overflødigt at købe en maskine til 27000 til det du skal bruge den til:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • fuldstændig enig med dasjap, det kan absolut ikk betale sig at købe den maskine, det jo en fuldstændig gal pris...



    btw vil jeg mene at det sagtens kan betale sig at gå ind på dette lille link og lave lidt om på den også spare en masse penge :) hvis man altså har lyst til at kaste penge efter den :)




    men ud over det så kan jeg da stadig godt tilbyde at samle den for dig :)

  • Puha var lige ved at falde af stolen da jeg så prisen :boxed:
    Der er masser af billigere alternativer derude :)

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge
    Puha var lige ved at falde af stolen da jeg så prisen :boxed:
    Der er masser af billigere alternativer derude :)


    Det var du ikke ene om, var lige ved at falde på gulvet :roller:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • må stemme mig enig med de andre.. afsindig pris, kig på en af de alternativer du får, for bare halvdelen af pengene..


    tjek evt topdata eller mm-vision


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det var du ikke ene om, var lige ved at falde på gulvet :roller:


    jeg faldt af stolen, men det var nu fordi benet knækkede :razz:

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Nu når jeg skal ud og bruge en ok sjat penge på den com, skal jeg også ha en skærm...


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=714827


    og mus..


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=426720


    det virker som fair priser..


    Hva syntes i?

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • når du er villig til at betale så meget for en pc vil jeg da mene du skal have en ordentlig mus og skærm også..


    ville personligt gå efter en samsung skærm, deres nye serier er mega flotte og giver et kanont billede. og mus ville jeg i stedet tage en logitech G5

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • du må ikke tage dette for personligt..but here goes.
    undskyld men det lyder lidt til at du egentlig bare tager lidt pis på os når du fremviser sådan en rigtig fed computer, som du vil købe. og så viser du hvilken "skod skærm og mus" du vil købe ved siden af såå.. lugter det lidt af at du egentlig bare vil "have" os til at tro at du vil købe den maskine.. bare for at få noget "værdighed" af en slags for at være en af de hårde drenge.


    jeg forstår abre ikke hvorfor du kan finde på at vælge sådan en rigtig "kvali" pc og så findes nogle rigtige skod ting ved siden af det er lidt som om du ikke ved hvad tingne egentlig kan, men bare at det ser fedt ud.


    undskyld igen.. men det er min mening


    men ja rigtig lækker pc, men jeg tror ikke på at du køber den pc irl anyway.

  • Et ord: revurdering ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • !wfdi.. Du har næsten ret.. Det var nu en joke.. Troede bare nogen ville opsnappe den noget før..


    Beklager hvis nogen ikke syntes den var sjov, men håber nogen kan se humoren i det.. hehe :cheers:

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lamajuice
    !wfdi.. Du har næsten ret.. Det var nu en joke.. Troede bare nogen ville opsnappe den noget før..


    Beklager hvis nogen ikke syntes den var sjov, men håber nogen kan se humoren i det.. hehe :cheers:


    hehe tror de fleste har regnet med der var noget galt ;) men personligt ville jeg ikke selv begynde at skrive som !wfdi.. kunne jo være det faktisk var sandt

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Jeg ville ikke rigtig komme ind på det, da en fyr som kalder sig Lamajuice umuligt kan have så mange brikker at rykke med, så havde lidt ondt af dig ;)


    Good one though :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Haha :) Nu når reklamen for den computer, kører lige til højre i rubrikken, troede jeg ikke at så mange ville hoppe på den.. Så blev nød til at køre den en tand længere ud med den billige skærm og mus.. Hahaha



    Men skal nok være seriøs fremover.. Ellers ender det hele ligesom Peter og ulven.. Og i skal vide, at den viden jeg har fået herinde, er uvurderlig (violinerne spiller for fuld skrue), og jeg sover trykt hver nat, ved tanken om at jeres hjælp er nær..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().