Har spillet det meget, dog ikke v1.10 ... Selvom det skulle være der prøven rigtigt står ..
-
-
Originally posted by Squall
Jeg synes at battlenet ødelagde stemningen... alt skulle gå så stærkt. Uden battlenet havde folk aldrig ramt lvl 99, that's for sure

battle.net var da grunden til at man kunne blive ved med at spille et spil som ville blive alt for ensformigt hvis man kun spillede singleplayer...
Ja det skal gå stærkt hvis du vil være blandt toppen, men du sætter da dit eget tempo !
Det KAN godt lade sig gøre at blive lvl 99 på singleplayer .. players 8 cmd'en hjælper da en del

Men var det ikke for b.net så havde diablo2 aldrig blevet den succes som det gjorde.. der er jo stadig mange millioner der sidder hvert eneste minut og spiller det online selv om spillet er ved at være meget gammelt..
-
QuoteDisplay More
Originally posted by spazoid
battle.net var da grunden til at man kunne blive ved med at spille et spil som ville blive alt for ensformigt hvis man kun spillede singleplayer...
Ja det skal gå stærkt hvis du vil være blandt toppen, men du sætter da dit eget tempo !
Det KAN godt lade sig gøre at blive lvl 99 på singleplayer .. players 8 cmd'en hjælper da en del

Men var det ikke for b.net så havde diablo2 aldrig blevet den succes som det gjorde.. der er jo stadig mange millioner der sidder hvert eneste minut og spiller det online selv om spillet er ved at være meget gammelt..
Det jeg gjorde, singleplayer .. Fik aldrig fusket med battlenet .. Og ja så bliver det nemlig ensformigt i længden ..
-
Kunne ikke være mere enig
battle.net var selfølgelig grunden til at gameplayet holdt, og til dels også at spillet blev så populært. Du kan jo selv se at herinde er der mange som ikke har været forbi battlenet. 
Det eneste som virkelig gav mig pres var når man var på bloodrun/cow lvl på hell... så kom en lvl 2 barbarian og ville lege med... han havde gennemført alle 3 niveauer på 2 lvls. Det er da mangel på kærlighed til spillet
-
Originally posted by Squall
Kunne ikke være mere enig
battle.net var selfølgelig grunden til at gameplayet holdt, og til dels også at spillet blev så populært. Du kan jo selv se at herinde er der mange som ikke har været forbi battlenet. 
Det eneste som virkelig gav mig pres var når man var på bloodrun/cow lvl på hell... så kom en lvl 2 barbarian og ville lege med... han havde gennemført alle 3 niveauer på 2 lvls. Det er da mangel på kærlighed til spillet
Jeg synes så tvært imod at det viser at man finder på nye måder at gøre spillet spændende på.. Jeg mener, da jeg havde gennemført spillet sammen med mine kammerater 6-7 gange så blev det sku ret kedligt.. Så begyndte vi så småt at booste hinanden for at lave vores karakterer så perfekte som muligt for så at begynde og fighte hinanden.. det man kalder PvP...
-
Spillet har nu mange ting som gør det godt .. På sin vis så kan jeg også godt lide spil med lidt mere eventyr og handling .. Ikke bare huk og slå ihjel ! .. Syntes bla. NWN var godt !
-
Open battlenet = Sucks bigtime!!!
Closed battlenet =

Det var klart open battlenet, som ødelagde det hele! Folk loggede på med deres hackede characters og items...
Kunne ikke rigtig gøre noget mod en spasser, som havde en charm, som gav + 30000 i damage, plus 20 til alle skilllevels... Det er sgu trist at folk ikke kan skabe deres egen character fra bunden af!
tankabbot
-
QuoteDisplay More
Originally posted by tankabbot
Open battlenet = Sucks bigtime!!!Closed battlenet =

Det var klart open battlenet, som ødelagde det hele! Folk loggede på med deres hackede characters og items...
Kunne ikke rigtig gøre noget mod en spasser, som havde en charm, som gav + 30000 i damage, plus 20 til alle skilllevels... Det er sgu trist at folk ikke kan skabe deres egen character fra bunden af!
tankabbot
Ja tak, sådan noget gad jeg bestemt heller ikke .. Skal squ være på ærligvis det hele .. Men brugte nogle ikke også maphack og memmeruns samt andet på closed ? ... Det betragter jeg også som snyd !
-
Jeg brugte MH og bots osv på closed.. Jeg betragter det ikke som snyd... Visse dele af MH betragter jeg som snyd.. men det er stadig ens for alle...
-
Originally posted by spazoid
Jeg brugte MH og bots osv på closed.. Jeg betragter det ikke som snyd... Visse dele af MH betragter jeg som snyd.. men det er stadig ens for alle...Det gør stadigvæk det hele meget lettere .. Du kan bare lade den stå med en bot hele natten .. Du slipper for selv at skulle styre det ..
Kalder det faktisk der hvor gærdet er lavest

-
Jeg har spillet D2 i et stykke tid og har en ret go barb med alle ik tingene på når armor hvis i ligger inde med en armor vil jeg gerne trade med jer da det er den sidste del af sættet jeg mangler
-
Originally posted by oBiWaN
Jeg har spillet D2 i et stykke tid og har en ret go barb med alle ik tingene på når armor hvis i ligger inde med en armor vil jeg gerne trade med jer da det er den sidste del af sættet jeg manglerJeg har faktisk en corpsemourn ornateplate med corpse explosion og hele svineriet, men den vil jeg sgu ikke af med!
Hvorfor fortæller jeg dig det så..? Nok fordi jeg gerne vil blære mig lidt

tankabbot
-
Min klanm8 har faktisk nakket mit spil, så kan slet ikke spille det. Ihf. ikke LoD! Men ville faktisk gerne lidt igang med det igen. Har endnu ikke prøvet 1.10, og tidligere top gamer af spillet burde jo faktisk prøve det.
Mit nick stammer faktisk fra dengang jeg spillede D2.
Havde foresten højest en lvl 85 ama.
-
Originally posted by oBiWaN
Jeg har spillet D2 i et stykke tid og har en ret go barb med alle ik tingene på når armor hvis i ligger inde med en armor vil jeg gerne trade med jer da det er den sidste del af sættet jeg manglerhehe jeg har 3 af dem 2 af dem uident men koster en soj stykket

-
Originally posted by Berleburg
Min klanm8 har faktisk nakket mit spil, så kan slet ikke spille det. Ihf. ikke LoD! Men ville faktisk gerne lidt igang med det igen. Har endnu ikke prøvet 1.10, og tidligere top gamer af spillet burde jo faktisk prøve det.Mit nick stammer faktisk fra dengang jeg spillede D2.
Havde foresten højest en lvl 85 ama.
Der er i hvertfald kommet noget modstand i spillet ...
-
Originally posted by Macimuz
Der er i hvertfald kommet noget modstand i spillet ...
Hører jeg jo. Blizzard banner også ikke kun kontoer, men også keys, hvis man bruger så lidt som maphack. Desuden skulle de større bosser, eller de bosser der smed meget tidligere, ikke smide så meget mere. Såsom Meph.
-
Originally posted by Berleburg
Hører jeg jo. Blizzard banner også ikke kun kontoer, men også keys, hvis man bruger så lidt som maphack. Desuden skulle de større bosser, eller de bosser der smed meget tidligere, ikke smide så meget mere. Såsom Meph.
Nemlig, og det synes jeg jo personligt er godt, så kan folk ikke fuske så meget .. Synes alle de ting er ligeså meget snyd som så meget andet, for hvor skal du så sætte grænsen, hvis en mindre form for snyd er lovlig ..
Offtopic, ligesom at være utro, enten er man eller også er man ikke .. Gælder i mange tilfælde, ikke bare utroskab ! .. Either you do or you dont !
-
Jeg kender en som kender en som har snakket med Blizzard om at være med til at udvikle chars i D3. Måtte han ikke man fandt da ud af at D3 var under udvikling...
-
Originally posted by WalrosMcFisk
Jeg kender en som kender en som har snakket med Blizzard om at være med til at udvikle chars i D3. Måtte han ikke man fandt da ud af at D3 var under udvikling...Hmm, it is ... Du har ikke noget der giver et bevis på det ? :]
-
nope