Diablo 2

Originally posted by WalrosMcFisk
    Har selv spillet det en del. Min højeste char var dog kun en lvl 67 sorceress, men whatever. Har ikke spillet siden 1.09.

Og forresten, Diablo 3 er under udvikling! :clap:

hvad ? det kan det ikke passe, jeg er næsten sikker på at jeg læste et sted hvor udviklerne slog fast at der ikke ville komme en 3´er og at de var optaget af udviklingen af world of warcraft (tror jeg nok det hedder). .. men de har vel lov at skifte mening...

• Jeg har aldrig rigtig fattet det fede ved Diablo. Man lusker bare rundt, nakker monstre, samler point til at man stiger en level, nakker monstre, stiger i level osv osv. Møgkedeligt og ensformigt, uden nogen form for historie.

• Spillede det engang. Dengang var jeg i en af DK's største klaner :)

Men gik over til CS, og er holdt helt op med D2.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Torque
    Jeg har aldrig rigtig fattet det fede ved Diablo. Man lusker bare rundt, nakker monstre, samler point til at man stiger en level, nakker monstre, stiger i level osv osv. Møgkedeligt og ensformigt, uden nogen form for historie.

Ingen historie ? Er du nu sikker på at det er Diablo 2 du har prøvet ? ;) Der er da masser af historie i det spil... Især for os garvede som var med da etteren kom ud. Det er dog er ikke nødvendigt at have spillet etteren for at kunne få noget ud af toeren. At du synes gameplayet ikke holder er så en smagssag. Jeg synes bestemt at det holdt, er dog personligt kørt lidt træt i det :rolleyes: (samtlige characters over lvl 50)
    Bedste gameplay - Counterstrike - ingen over - ingen ved siden af ;)

• Ja jeg husker også de gode gamle dage hvor jeg rejste rundt med min lvl 79 barbarian i Lut Gholein, Kurast etc etc etc... Det var sgu tider!

Spiller heller ikke mere, men Desintegrate, Torugaron og min Necromancer Tal Rathma ligger stadig slumrer på en diskette og er klar til battle!

Kunne være SÅ fucking fedt med en 3´er, men jeg tror alle med en smule hjerne ved, at Blizzard sluttede Diablo 2 med Lord of Destruction.

Men alligevel, så har de et vindue åbent efter min mening. I husker sikkert Natalya, som man kun kunne tale med i Kurast Docks. Efter man gennemførte en af de sidste missioner i Kurast (kan ikke lige huske hvilken) forsvinder hun! Det undrer mig stadig hvorfor hun lige pludselig forsvandt!?!

tankabbot

• Nu er det jo et stykke tid siden jeg har spillet det. Men jeg synes da stadig at historien står lidt åben. Tyriel der til sidst siger, efter han har smidt sin sværd på afveje ;) , at han ikke ved hvad der kommer til at ske. Jeg synes den lægger op til en 3, at den så ikke kommer er en anden sag :)

Originally posted by Pollux
    Uanset hvad, så ville de kunne spinde guld på diablo 3, den ville uden tvivl blive en bestseller....

Hell yeah! Den ville slå alt af banen :boxing:

tankabbot

• huhu.. Har gennemført det et par gange.. også selvom jeg klokkede gevaldigt i det med nogle skillpoints på min barba der skulle have være placeret anderledes.. :crazyeyes:

Kan til de vidende fortælle at jeg spenderede 8 skillpoints på doubleswing, da jeg ikke helt vidste hvad frenzy var for noget, hehe :O

Men det er da stadig sjovt at hive frem en gang imellem :)

• Hehe det er ikke svært at høre hvem der har spillet meget og hvem der har spillet mest på singleplayer..

Man har ikke spillet d2 før man har spillet på battle.net !

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

Originally posted by spazoid
    Hehe det er ikke svært at høre hvem der har spillet meget og hvem der har spillet mest på singleplayer..

Man har ikke spillet d2 før man har spillet på battle.net !

Jeg synes at battlenet ødelagde stemningen... alt skulle gå så stærkt. Uden battlenet havde folk aldrig ramt lvl 99, that's for sure 8o

• jeg spillede først med en barbar, som nåede til lvl 30, og efterfølgenede har jeg haft et par andre som er nået lidt over 20, men så droppede jeg det...har det dog stadig på min com, hvis lysten en dag hopper op i mig...

Jeg har aldrig rigtig fattet det fede ved Diablo. Man lusker bare rundt, nakker monstre, samler point til at man stiger en level, nakker monstre, stiger i level osv osv. Møgkedeligt og ensformigt, uden nogen form for historie.

det er ensformigt, ja, men det er alle spil vel på et eller andet plan, og historie, det er der sq, det er måske ikke det ALLERMEST væsentlige i spillet, men historien er der sq!!

har du overhovedet haft gang i spillet rigtigt?

Originally posted by Zigiro

det er ensformigt, ja, men det er alle spil vel på et eller andet plan, og historie, det er der sq, det er måske ikke det ALLERMEST væsentlige i spillet, men historien er der sq!!

har du overhovedet haft gang i spillet rigtigt?

Jep, har vel brugt omkring en 3-4 timer på det, ovre ved en kammerat som havde købt D2 dengang. Så gad jeg ikke mere.

• Ultima Online > Diablo II (LOD)

- 'nuff said. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Jep, har vel brugt omkring en 3-4 timer på det, ovre ved en kammerat som havde købt D2 dengang. Så gad jeg ikke mere.

ja ok, det er heller ikke særlig meget - der er nok ikke så meget historie som i de fleste andre rollespil, men den ér der! :)

Originally posted by Zigiro

ja ok, det er heller ikke særlig meget - der er nok ikke så meget historie som i de fleste andre rollespil, men den ér der! :)

Måske er 3-4 timer ikke meget, men hvis et spil ikke fanger én efter 3-4 timer, er der jo ingen grund til at fortsætte. Men okay, smag og behag.

Glæder mig som et lille barn til Fable kommer til XBOX. Det bliver sweet :D

Tjek det evt på http://www.lionhead.com