Diablo 2

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Hører jeg jo. Blizzard banner også ikke kun kontoer, men også keys, hvis man bruger så lidt som maphack. Desuden skulle de større bosser, eller de bosser der smed meget tidligere, ikke smide så meget mere. Såsom Meph.


    Faktisk smider meph og baal mindst lige så meget som de gjorde før.. det er bare nogle andre items.. F.eks dropper der ikke så mange shakos som der gjorde før hen.. stormshield er heller ikke hvermandseje mere..


    Det er rigtigt at blizzard banner keys for brug af maphack, men så skal de jo lige kunne opdage det først ;)


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Det er rigtigt at blizzard banner keys for brug af maphack, men så skal de jo lige kunne opdage det først


    Hader folk som cheater sådan er det X( Diablo , Cs you name it - I hate it ! Det er jo tydeligvis et tegn på svaghed ;)

  • Quote

    Originally posted by Squall


    Hader folk som cheater sådan er det X( Diablo , Cs you name it - I hate it ! Det er jo tydeligvis et tegn på svaghed ;)


    Nej det er det ikke.. men det er skide sjovt.. Det lyder pisse åndsvagt, men det er sku sjovt at cheate.. Hvis der ikke var noget der hed maphack så havde jeg sku ikke spillet d2 i over 3½ år det ska jeg lige love for.. det var sku blevet for kedligt i længden.


    Når folk derimod begynder at bruge scrollhack og jeg ska komme efter dig, så begynder det at blive lame.. Det giver ikke modstanderen nogen chance.. med maphack "ændrer" man bare spillet for sig selv.. det er på ingen måde uretfærdigt over for andre ! Jeg synes sku ikke det er sjovt at køre igennem spillet igen og igen og igen, lede efter den rigtige nedgang i 5 acter og 3 sværhedsgrader.. Maphack fjerner denne irritation og gør derved spillet endnu sjovere, uden at skade nogen.


    Cheating behøver ikke være tegn på svaghed..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Cheating behøver ikke være tegn på svaghed..


    Det var nu også mest sagt for at drille ;) Maphack er nok det tætteste på en cheat jeg kan acceptere, for som du siger, den går ikke ud over os andre :)

  • Quote

    Originally posted by Squall


    Det var nu også mest sagt for at drille ;) Maphack er nok det tætteste på en cheat jeg kan acceptere, for som du siger, den går ikke ud over os andre :)


    hehe okay ;)


    Jeg hader også aimbots, wh og andre cheats som "skader" med/modspillere, men mh som sagt pisser mig ikke af..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Originally posted by spazoid


    Faktisk smider meph og baal mindst lige så meget som de gjorde før.. det er bare nogle andre items.. F.eks dropper der ikke så mange shakos som der gjorde før hen.. stormshield er heller ikke hvermandseje mere..


    Det er rigtigt at blizzard banner keys for brug af maphack, men så skal de jo lige kunne opdage det først ;)


    Se, så er det jo også snyd ... GET IT ? ... :boxed:


    De skal bare banne løs, ikke andet end fair .. IMO ! .. Hvis jeg endelig skulle på bnet, så skulle det være uden noget som helst. Om end på den hårde måde. Ellers er det squ da ingenting ved ..


    Glæden ved at finde noget efter en hel med bots er squ ikke den samme som hvis man selv finder noget efter 3 timers game ! ;)

  • Startede 14 dage før jul og er næsten blevet bidt af spillet. Indtil da er jeg nået til level 30 som Amazone.
    Jeg er dog godt nok mest til Sims, men finder Diablo II som noget nyt og spændende. :]

  • Synes det er perfekt, at maphack bliver ban reason. Det gør, at alle spillere er tvunget til at spille under de samme forhold. At der ikke er nogen der har større fordel end andre. Så kan man jo sige, at andre også kan begynde på at bruge map hack, men synes det passer bedre, når alle er tvunget til at spille under de samme omstændigheder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes det er perfekt, at maphack bliver ban reason. Det gør, at alle spillere er tvunget til at spille under de samme forhold. At der ikke er nogen der har større fordel end andre. Så kan man jo sige, at andre også kan begynde på at bruge map hack, men synes det passer bedre, når alle er tvunget til at spille under de samme omstændigheder.


    Nemlig.. Det svarer jo næsten man ud af 2 personer giver den ene en pistol og den anden en Colt .. Hvem har så den største fordel ? .. Det kan ikke sammenlignes 100%, men det er princippet ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Nemlig.. Det svarer jo næsten man ud af 2 personer giver den ene en pistol og den anden en Colt .. Hvem har så den største fordel ? .. Det kan ikke sammenlignes 100%, men det er princippet ..


    off-topic: Colt, er det ikke navnet på en pistol? jeg lærer aldrig at fatte de der CS navne. holder mig til bf1942 :crazyeyes:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus


    off-topic: Colt, er det ikke navnet på en pistol? jeg lærer aldrig at fatte de der CS navne. holder mig til bf1942 :crazyeyes:


    Jaah okay, der er også en der hedder colt når det er pistoler.. Det ironiske er jeg ikke gamer CS .. Men lad os sige en 6-Løber og et maskingevær ! .. Den er de fleste med på, i hope 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Nemlig.. Det svarer jo næsten man ud af 2 personer giver den ene en pistol og den anden en Colt .. Hvem har så den største fordel ? .. Det kan ikke sammenlignes 100%, men det er princippet ..


    Det kan jo sagtens sammenlignes 100 % :)) Fx er det mig som får en Pistol / et Gevær, så ved vi jo at jeg er last man standing :T

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes det er perfekt, at maphack bliver ban reason. Det gør, at alle spillere er tvunget til at spille under de samme forhold. At der ikke er nogen der har større fordel end andre. Så kan man jo sige, at andre også kan begynde på at bruge map hack, men synes det passer bedre, når alle er tvunget til at spille under de samme omstændigheder.


    Men hvorfor kan du ikke være fuldstændigt ligeglad med om jeg SELV render hele vejen til til meph, eller om det er en bot?


    Hvorfor kan du ikke være ligeglad med om jeg selv FINDER vejen?


    Det gør ingen forskel for dig om jeg gør det med eller uden maphack.. og derfor synes jeg det er noget pjat..! Det er bare blizzard der vil bestemme hvordan folk skal spille...


    At blizzard banner folk for at bruge bots synes jeg helt sikert er OK! Efter folk er begyndt at sælge items for penge osv.. en bot kan være en regulær pengemaskine og du kan rent faktisk "nemt" leve af bare at have bots kørende og så sælge dine items på ebay.com .. det synes jeg er forkert da det ikke er derfor spillet er blevet udviklet, og det er simpelthen spild af b.net's resourcer...


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520


  • Som han siger, så spiller alle under samme forhold ? .. Du har det jo immervæk lettere end han har, fordi du skal bruge kortere tid på at finde vej ..


    Synes ikke man kan undskylde brugen af snyd. Du kan jo heller ikke undskylde utroskab, som jeg nævnte tidligere .. End snyder man eller også snyder man ikke .. Sådan er det bare, det er fakta !


    Dog spiller jeg ikke på bnet, men synes stadig det er latterligt at bruge maphack. Det er vejen hvor gærdet er lavest ;)

  • Quote

    Originally posted by Squall


    Det kan jo sagtens sammenlignes 100 % :)) Fx er det mig som får en Pistol / et Gevær, så ved vi jo at jeg er last man standing :T


    Ja egentlig ..


    Det jeg også tænkte på var to folk der skulle gennemfører en bane, hvor den ene rendte rundt med sin 6løber og den anden med sit maskinegevær .. Det er jo hurtigt at se hvem der har det nemmest :T

  • spazoid - Om andre bruger maphack eller andre hacks kan være mig ligegyldigt. Et eller andet sted er jeg ligeglad. Men jeg har stadig min stemme for, at alle bør spille under de samme omstændigheder. Ikke at man spørger en mand i sit party: - Hvad vej skal vi?


    Men gider ikke fortsætte diskutionen. Cheatere har det med at opbygge en eller anden form for selvretfærdig, i løbet af den tid de spiller med det. Dvs. de til sidst ikke kan se, at der er noget galt med det.


    At jeg synes det er en skidt ting er min sag ja, og jeg skal ikke kritisere nogen for noget.


    Edit: Colt er også en pistol ja :) De brugte den fx under 2. Verdenskrig, de allierede tropper :) Men i dag er colt mest kendt for deres M16 og M4 serier af automatgeværer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Edit: Colt er også en pistol ja :) De brugte den fx under 2. Verdenskrig, de allierede tropper :) Men i dag er colt mest kendt for deres M16 og M4 serier af automatgeværer.


    Ye ..


    OFFTOPIC: så da lige Band of Brothers igår ..