Hjælp med at finde ny mus+tastatur

  • Hejsa.
    Jeg skal til at købe ny mus og tastatur, og har sat ca. 1000 kr. af til det. Hvad ville i vælge.
    Jeg selv har kigget på Logitech Illuminated Keyboard http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?LiteratureID=13657
    Musen skal være til allround brug.
    Håber i har et input eller to.
    Hilsen Morten

    Phenom II X4 940 6 MB 3 GHz. Asus M4A79 Deluxe. OCZ DDR2 PC 9200 4096MB kit. Corsair HX520W. Antec Twelve hundred. Samsung HD 401LJ + 3 stk. Samsung HD 753LJ. Acer AL1715 skærm.

  • Jeg sidder selv med det nævnte tastatur og kan kun varmt anbefale det


    Lyset ser rigtig godt ud og tasterne er behagelige at arbejde med.


    Eneste genvejstaster er godt nok placeret "bagved" F-tasterne, men det anser jeg ikke selv som et problem.


    Hvad angår mus synes jeg forsat at verdems bedste mus er en MX revolution....


    Dog, hvis det er til FPS spil vil jeg anbefale en G5 istedet, igen, vidunderlig mus at arbejde med :)

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Jeg kan også varmt anbefale det keyboard, købte det til kæresten og er selv lidt misundelig på det :)
    Hvad angår mus, sidder jeg selv med en G5 og den er jeg meget tilfreds med. Men smut ned i en forretning og prøv dig frem, så kan du selv få en fornemmelse for hvordan de ligger i hånden.

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Det bliver Logitech Illuminated Keyboard. De to mus i nævner vil jeg tage et nærmere look på.
    Tak for input.

    Phenom II X4 940 6 MB 3 GHz. Asus M4A79 Deluxe. OCZ DDR2 PC 9200 4096MB kit. Corsair HX520W. Antec Twelve hundred. Samsung HD 401LJ + 3 stk. Samsung HD 753LJ. Acer AL1715 skærm.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af morten
    Det bliver Logitech Illuminated Keyboard. De to mus i nævner vil jeg tage et nærmere look på.
    Tak for input.


    Hvis du er lidt mere pjattet :D så tag et kig på G500, den minder på de fleste punkter om G5 musen men der er lige lidt flere knapper på og så har den logis nye hjulsystem hvor du kan pukkelrulle eller give hjulet et lås og det ruller bare til det ikke kan mere.. :D super lækkert i lange "vis mig dit skrivebord" post.. osv..
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=654961

  • har selv MX revolution, som jeg ik bryder mig om. hjulet har været i stykker li siden jeg tog den ud a indpakningen, men ka ik tage mig sammen til at sende den til reparation fordi det er så besværligt og der altid opstår problemer ..
    her ka du selv finde den som passer dig bedst, har stortset kun haft problemer med logitech, men det er det alle anbefaler..: http://www.logitech.com/index.…e_pointers/mice/&cl=dk,da MX er ikke engang med på listen

  • kører selv med en logitech G5 mus samt et Razer Lycosa Tastatur, og begge dele kan varmt anbefales herfra.. tastaturet er baggrunds belyst ligesom det fra Logitech og kan sættes til enten at lyse i alle taster eller kun WASD..

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Det bliver helt sikkert Logitech Illuminated, ellers et lækkert tastatur martinta, og så bliver det et valg imellem G5 og G500.

    Phenom II X4 940 6 MB 3 GHz. Asus M4A79 Deluxe. OCZ DDR2 PC 9200 4096MB kit. Corsair HX520W. Antec Twelve hundred. Samsung HD 401LJ + 3 stk. Samsung HD 753LJ. Acer AL1715 skærm.

  • Jeg kan også anbefale Logitech Illuminated. Jeg har haft det i omkring 8 måneder nu og det er rigtig lækkert at skrive på. Med mus kan jeg ikke rigtig hjælpe dig. Jeg har en gammel Logitech MX1000 som egentlig virker upåklageligt, men før eller siden skifter jeg den ud med en mus med nano-modtager, f.eks. Logitech Performance Mouse MX.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------