Leder efter en ny tv-serie

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    X-Files.


    Størstedelen af alle afsnit kan ses uafhængigt af hinanden.


    kan varmt anbefale x files i hvert fald de første par årgange :-)



    og hvis du virkelig hader dig sel kan du finde " a tribe called quest"" en virkelig lorte serie fra australien der ingen handling har og minder enormt meget om eastenders og melrose place blandet på en endnu dårligere måde....


    vil lige slå et salg for csi igen de er ret fede og man behøver ikke nødvendig vis se dem i række følge :-)


    alias er også ok tidsfordriv hvis du er til den slags
    nikita er også meget fed, men lever ikke op til bogen...


    hygge

  • Har set de fleste af de ovenstående serier og de fleste kan klart anbefales. Een som dog ikke er kommet på listen endnu er Harper's Island. Umuligt at gætte hvad der sker i næste afsnit :P Dog er der kun 1 sæson.

  • The Wire:
    Serie som følger bandemedlemmer, politifolk, skolesystemet, politikerne
    og mange andre i en kamp for at fungere i en USA storby idag.
    Fremragende skruet sammen.Dygtige skuespillere, action, humor, eftertænksomhed,
    sørgelig..Simpelthen alt.


    Sons Of Anachy:
    Serie som følger en (opdigtet) rocker/biker klub i staterne.Og den er ekstrem rå, men
    forherliger absolut ikke miljøet og hvad der følger med.Igen knaldgode skuespillere
    som f.eks Katey Segal, Ron Pearlman, med flere.


    Jeg ved ikke lige hvor gammel du er, men klassikeren over alle.


    Twin Peaks..Bare 1 fremragende serie fra starten af 90'erne.


    Go'fornøjelse..:cheers:


    Hov.Glemte da lige en som jeg er faldet for.NCIS..Bare kriminalteknikeren Abby, er det hele værd... ;)

  • Hvad med "Sniper" - har set spots for den de sidste par dage, den ser sgu spændende ud.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • jeg kan også anbefale "the wire" det er nok en af de beste seriere der er lavet til dato...


    den er bare ikke ret kendt i danmark...


    sniper er det den er også hedder Flashpoint????

  • Jeg er personligt gået i gang med The Unit! Synes det er en rigtig fed action serie.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto
    sniper er det den er også hedder Flashpoint????


    Yessir. Den går også under navnet Flashpoint. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    ghost in a shell eller bubblegum crisis er også er fede serier hvis man er til anime.


    Fixed. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hampen
    Har set de fleste af de ovenstående serier og de fleste kan klart anbefales. Een som dog ikke er kommet på listen endnu er Harper's Island. Umuligt at gætte hvad der sker i næste afsnit :P Dog er der kun 1 sæson.


    Havde ikk lige set den her tråd, men kan også anbefale Harper's Island på det kraftigste!! :)

  • evt. kunne du prøve med Merlin eller en af de mange Stargate serier, min egen liste er således:


    NCIS
    NCIS:LA
    CSI
    CSI: Miami
    CSI: New York
    Stargate Univers (Har set SG1 og SGA)
    The Mentalist
    Flashpoint
    Numb3rs
    Merlin
    Chuck
    Supernatural
    Fringe
    Heroes
    House
    Starwars Clone Wars

  • Hvis man er til sex, alkohol og god underholdning, så bør man tage et kig på Californication.
    Det var et rent tilfælde at jeg så første afsnit, men 4 dage senere var jeg færdig med alle sæsonerne (lungebetændelse = Kedsomhed)

  • ARGH! Nu har jeg lige set sæson 1 færdig.. troede at der kom bare en lille smule ud af sæsonafslutningen :boxed: godt nok en speciel serie :crazyeyes: men skal dog i gang med den næste sæson snart.. må simpelthen se hvad der foregår på den løjerlige ø!


    Edit: Glemte lige at sige at jeg snakker om Lost :P