Indlæg af skumhest

    Der er opstået en fejl på min Facebook profil, som jeg håber på, at I kan hjælpe mig med.


    Når jeg klikker Profil og derefter venner, kan jeg kun se ned til J. Her plejer den bare at fortsætte, hvis jeg Scroll'er ned. Hvis jeg går ind i Redigér venner kan jeg godt se resten. Men den første sider derinde, slutter ved J. SÅ jeg ved ikke om jeg er kommet til at klikke på noget?

    Jeg har forsøgt at nedgradere min Iphone 3G til firmware 3.1.3 for den skulle køre bedre. Jge har hentet de rigtige firmware, og hentet programmet Recboot. Men når jeg når til det step i Itunes, hvor jeg skal finde bibloket med min firmware, kan jeg ikke se firmwaren igennem Itunes. Heller ikke selv om det er udpakket. Ved i hvad problemet er? De videoer jeg har fundet er alle kørt fra en MAC.

    Nu tænkte jeg ikke på dem som DJ's men som producere. Både Hampenberg har produceret et remix af bla. Snap og Rune RK kommer snart med en single med Kelly Rowland. Hvis det ikke er internationalt, så fatter jeg brik.

    Nu kender jeg bedst til productionen af elektronisk musk. Jeg Morten Hampenberg og hans produktioner. Specielt den nye single med Stine Bramsen synes jeg er lækkert produceret. Men så sidder jeg også og høre Rune RK og Clara Sofie. Det er også lækkert produceret. Det er svært at tale om hvem der laver den bedste musik. Men hvad siger I. Hvem er bedste teknisk. Ikke bare Morten Hampenberg og Rune RK, men alle i DK pt?

    Ha ha ha ja det er nemlig rigtigt. Hvorfor ikke bare få det bedste når man kan? Du køber du da heller ikke Kia for at komme fra A til B, hvor du har råd til en Ferrai, vel ! Jeg mener bare, hvorfor ikke tage det bedste. Hvis du har noget ordentlig grej, kan du let høre forskel, specielt i godt produceret musik. Det er klart, hvis du taget noget crap, hvor lyder er kørt gennem diverse filtre, andet gøjl, så kan MP3 filer været ligeså godt.

    Er det kun hos Copenhagen Records, hvor jeg kan købe dansk musik i et lossless format? Tiden må være til, hvor jeg ikke behøver at købe mp3 musik!

    I må lige forklare mig en ting. Ikke for at fremhave nogen musikvideoer her. Men nu var det det jeg lagde mærke til. Tager vi Hampenbergs nye video, Det stikker helt af, er der lavet 2 versioner. Den oprindelige, som ikke må vises nogen steder. Har kun set den hos Gaffe og Ekstra Bladet. Jeg fatter ikke, hvorfor den er blevet udsat for censur. Den eneste forskel jeg kan se, er at i originalen ser man 2 nøgne piger kysse, og tage på hinanden. Er det grund til censur? Er vi ikke kommet os over dette. Jeg kan sgu da finde andre videoer på Youtube, hvor folk brækker nakken i sindsyge stunts osv. Men 2 piger som kysser hinanden. COME ON ! ! !

    Kender i nogle gode sider med danske hitlister fra 90'erne? Jeg har været på Billboard og finde en masse fra udlandet. Men danske er svære at finde. Jeg kan ikke huske alle de store danske hits fra det årti.

    Jeg har I mange år brugt den samme mail, når jeg skulle logge på Messenger. Nu har jeg været nød til at skifte internetudbyder, hvor jeg før havde min mail igennem. Jeg har jo efterhånden fået en masse kontakter på Messenger, og kunne godt tænke mig, hvis det er muligt. Atudskifte den gamle mailadresse, som jeg logger på med, med den nye adresse som jeg har. Er dette muligt, eller skal jeg til at oprette en ny Messenger konto, hvor jeg så skal oprette alt på ny?

    Jeg leder efter et nummer MOAM - LAST NIGHT IN PARIS. Jeg kan ikke opstøve nummeret nogen steder. Det har været en del hype omkring nummeret. Det skulle også være udgivet. Jeg fandt det så på en spansk side, som linkede til Itunes. Men jeg fik at vide, at jeg kun kunne handle på den danske Itunes. Hva gør jeg lige her?

    Det er intet problem at konvertere Flac-filerne til MP3. Det var bare om man kunne få afspillere til bilen, som kunne afspille FLAC fra en USB-pen. Det giver jo ikke mening at konvertere sine Flac-filer til MP3, når man gerne vil bevare den gode lyd. Jeg må have filerne ned på en cd, når min enhed ikke vil afspille Flac-filerne direkte.

    Jeg bruger bla. min musik i bilen, hvor bilen har en usb-enhed indbygget. Her kan jeg afspille way og MP3. Men som andre er jeg begyndt og købe min musik som Flac, men det vil den ikke afspille.


    Og hvis der er nogen som har en god løsning, så jeg ikke behøver at brænde filerne på en skive vil jeg meget gerne hører om dette også. Men det må gerne være en løsning, hvor jeg ikke skal have en server til at være tændt altid. Måske vi er ude i noget med en iphone?