PS3 Vidzone

  • Det havde jeg helt glemt, må hellere få ps3'eren tændt og opdateret... har ikke brugt den i over en måned :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Så fik jeg det installeret, rigtig lækkert! Skal bestemt bruges til fester.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Så fik jeg det også smidt på min PS3, det er da super lækkert :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Bortset fra den ufattelig lange loading tid, når man starter op for første gang, så skal Sony have ros. Her kan Microsoft godt lære lidt :P


    Nu har jeg kun kigget rundt hurtigt derinde, men hvor stort er udvalget? Af hvad jeg kunne se, så kan min PS3 godt erstatte MTV nu, men hvad med VH1 og ældre sange? :)

  • ohh nice det skal jeg da lige have på min også :-) :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Første load time tog lang tid! men ellers nu kører den bare!!
    Fucking nice streaming og hurtigt skifte mellem sangene..
    Det burde være muligt selv at uploade (og få dem godkendt) på en eller anden side!!

  • er ret imponeret over vidzone. Er jo ikke ligefrem store reklamer i det.. Dog finder jeg den manglende evne til at marker flere sange på en gang, for f.eks. at slette fra now playing. Lidt iriterrende.
    Ellers :clap: til sony

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Mærkeligt. Jeg har næsten ingen load-tid når jeg starter det... Men jeg sidder så også på en 50/50 Mbit forbindelse - ved ikke om dét har noget at sige...?


    Jeg har en 25/25 Mbit, men det kører trådløst og af en eller anden grund er min PS3 elendig til forbindelse om aftenen, når det foregår trådløst. Til gengæld var det også kun første gang, at loading tiden var lang, nu starter det øjeblikket.