Indlæg af pryicx

    Har kigget på et TV i 5000,- klassen og fundet:
    Samsung 55''


    Min eneste bekymring er de skriver en PQI til 1300 og det giver ikke meget hentydning til skærmens opdaterings hastighed.
    Skal siges jeg har et ældre 32'' medion med 50mhz, ville gerne have omkring de 200+


    Nogle anbefalinger om det kan bruges ?
    Skal bruges til PS4 ;)

    Hej Bubbi


    Tak for rettelsen ;)


    Det kunne som du nævner være selve knappen med kabel, det værste er bare at jeg har skriftet det 4 gange uden det ville virke, damens telefon havde jeg dog ingen problemmer med, den virkede i første hug..


    Må prøve at bestille nogle nye kabler og knapper og se hvad der sker.


    Havde bare håbet der var noget jeg måske havde overset!

    Nogle der har erfaring med at den bare ikke vil virke Home knappen på en iPhone 4 ?


    Nu har jeg skiftet knap+kabel prøvet alle tricks lige fra reboot til fabriksinstillinger samt oplader i og vride det..


    Nogle der har en ide til hvordan pokker jeg kan få den til at virke..


    Har skiftet 2 andre hvor det bare virkede, men nu er der så den her fra min kollega der bare ikke vil virke :cursing:

    Nogle der kan fortælle mig hvor meget jeg vil kunne mærke ?


    nuværende spec er mobo asus p5b og 4gb ram.


    Dog oplever jeg efter køb af gtx 560 ti, at min cpu er bottleneck desværre.


    Så overvejede at købe en i5-750 med ny mobo og ram ofc. Penge pungen er lille, men kan jeg mærke en forskel ?


    Spiller Rift pt og lagger sku lidt ved 20 man Greenscale runs :/

    Har lige købt radeon 5850, men når jeg bruger kortet kommer der intet signal til skærmen eller bib fra motherboard. motherboard er asus p5b
    Mit gamle gts8800 virker dog fint.
    har skrømmen iorden, og kortets fane kører, så er sku lidt lost..
    har også reset cmos


    help !

    har en NorthQ 4775-500bulk ATX 500w, og har kigget efter et gtx 560 ti grafikkort, er dog i tvivl om den kan klare det -.-
    Der står 560 kræve extra : To ekstra strømkontakter, men kan kun se det normale kable der kører ind i mit nuværende 8800 gts, og kan ikke se nogle extra.
    Har brug for lidt expert hjælp her ;)

    Har brugt overlord som tag engang, men ændrede til pryicx, og har ikke oplevet andre med det.


    Men mon ikke der er nogen der tænker, at et navn ser sejt ud og bruger det. Man har jo ikke ligefrem rettigheder på det...


    btw www.brtlsn.dk uden " , " virker bedre :razz:

    er ret imponeret over vidzone. Er jo ikke ligefrem store reklamer i det.. Dog finder jeg den manglende evne til at marker flere sange på en gang, for f.eks. at slette fra now playing. Lidt iriterrende.
    Ellers :clap: til sony

    Har lige installeret gta 2.. Jup gamlet spil, men damen kan godt li det, og at spille det mod hende kan kun vre sjovt :)


    Desværre kommer den skide ikke gyldig win32 program fejl..


    Aner ikke hvad jeg skal :( har prøvet at ændre kompatible, to alle slagst windss der..


    Nogen der kan hjælpe ?


    Tak.. Ps bruger windows vista


    Tark for hjælpen

    Har købt ny comp og har ingen viden med OC, så håbede lidt nogle her inge ku fortæle mig hvor meget og hvordan jeg OCer mit system:


    intel core 2 duo e6600 @ 2,40
    xfx geforce 8800 gts 500m 320mb gddr3
    corsair twin2x 5400 ddr2, 2048mb
    asus p5b, p965, socket-775, atx
    coolermaster mystique
    northq 4775-500 bulk, atx500w, 120mm


    ved godt motherboard ikke er så godt, men håber nogle ku hjælpe ;)
    tak på forhånd