Jeg må desværre melde fra iaften, ellers kunne jeg godt have hostet et spil, da jeg gjorde det sidst, hvor det fungerede ganske fint.

MW2 aften
-
-
Kan godt ske jeg kigger forbi, men bliver først efter 22 da fitness bliver lidt sendt i aften.
EDIT: Nå, træning udskudt jeg er med kl. 20
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Hvad spiller vi så? Team Deathmatch? HC eller ej?Jeg stemmer for team deathmatch om det er Hc eller ej betyder ikke så meget.
-
Demolition/Domination eller CTF vil jeg foreslå. Så er der lidt mere dybde end 'bare' at dræbe.
Ved ikke hvad vi gør med server, hvordan gjorde i sidst? -
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Demolition/Domination eller CTF vil jeg foreslå. Så er der lidt mere dybde end 'bare' at dræbe.
Ved ikke hvad vi gør med server, hvordan gjorde i sidst?Der hostede czepluch, og det er da dejligt bare at dræbe:-) Vi kan jo prøve lidt forskelligt hvis folk har lyst?
-
Domination, sabotage og almindelige TD er max 12 spillere så vi skal ikke være mere end det til de modes... Ground war er til gengæld op til 18 spillere, og kan forstå at man spiller TD i det også?
Mht. host så finder IWNET jo selv ud af hvem af spillerne der bør hoste.
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Domination, sabotage og almindelige TD er max 12 spillere så vi skal ikke være mere end det til de modes... Ground war er til gengæld op til 18 spillere, og kan forstå at man spiller TD i det også?Mht. host så finder IWNET jo selv ud af hvem af spillerne der bør hoste.
Ja man spiller også TD i Ground War.
-
Ville være dejligt hvis folk brugte deres Tweak navn på Steam i aften, så det er til at finde ud af hvem der er hvem.
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Ville være dejligt hvis folk brugte deres Tweak navn på Steam i aften, så det er til at finde ud af hvem der er hvem.Har ændret mit til [wsi.dk]dasjap.
-
Ændret til OaG | JuiCe
MW2 kan pt heller ikke vise mit normale nick som er OaG | Ørken Ørnen.... Ø'erne bliver til mærkelige tegn i lobbyen og in-game hedder jeg bare OaG | rken -
well jeg er på, allerede nu men sys ikke jeg kan se nogen på steam her inde fra?
-
Hvor er alle folk henne?
-
Er skam inde
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Er skam indeHvem starter op, kan af en eller anden grund ikke se tweak gruppens medlemmer online?
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Hvem starter op, kan af en eller anden grund ikke se tweak gruppens medlemmer online?
Jeg kan ikke invites til chatten
-
tak for spil folkens
-
Tak for spillet til dem der var med.
-
Ja tak for spillet, det må vi gøre snart igen.
-
Hvad med imorgen aften kl.20.00 igen?
-
Kan muligvis godt i morgen, kommer lige med en melding i løbet af dagen.