Hvem erd en bedste Musiker?

  • Der er mange musikere/sangere gennem tiderne, som er megatalenter. Mange af dem, er allerede nævnt. Her er, i tilfældig rækkefølge, dem, jeg synes er de bedste, jeg kunne komme på:


    Jonathan Davis, Korn
    Tarja Turunen, Nightwish
    Steven Tyler, Aerosmith
    Serj Tankian, System Of A Down
    John Dolmayan, System Of A Down
    Eicca Toppinen, Apocalyptica
    Dave Grohl, Foo Fighters
    Elton John


    EDIT: Glemte da lige Alice Cooper og selvfølgelig Elvis Presley!

  • SÅ vil jeg da lige nævne nogle over i en helt anden boldgade ... Nok dem jeg vil sige er nutidens bedste (og de bliver forhåbentlig husket) ...


    Genre: Trance


    Armin van Buuren
    Ferry Corsten
    Etc.


    The lists goes on ...


    Men to jeg mener er meget bemærkelsesværdige indenfor lige netop den genre ...


    Skulle man så nævne noget andet, kunne det være Bryan Adams ! Tror tilmed han er nævnt :)


  • for ever man! .. skal du i parken og se dem ? :D slipknot kommer vist og varmer op :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vtec


    for ever man! .. skal du i parken og se dem ? :D slipknot kommer vist og varmer op :T


    hvis jeg kan nå at får billetter skal jeg , og det er slipknot der kommer og varmer , tror det bliver MEGA nice

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e


    hvis jeg kan nå at får billetter skal jeg , og det er slipknot der kommer og varmer , tror det bliver MEGA nice


    oooooh yeah... det bliver vold cool :D:D:D:D glæder mig insane.. og der kommer måske også et 3 band har jeg hørt :D enten System of a Down eller Godsmack :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    oooooh yeah... det bliver vold cool :D:D:D:D glæder mig insane.. og der kommer måske også et 3 band har jeg hørt :D enten System of a Down eller Godsmack :D



    Hvis System Of A Down, kommer begynder jeg at græde - DE STYRRER- :dance: :dance:

  • For mig er den bedste musiker Pink floyds David Gilmour - Comfortably Numb er måske historiens fedeste guitarsolo (tæt forfulgt af soloen på "Still in love with you" fra Thin Lizys "Live and dangerous".


    Gary more er dog heller ikke en guitarspiller uden talent...


    Bedste drummerboy: John Bonham, Led Zeppelin


    Bedste sax: John Earl, Graham Parker Band / David Sanborne


    Bedste Bassist: Phill Lhynott, Thin Lizzy


    Bedste sanger: Freddy Mercury eller Paul Carrack.


    Bedste klaver/keyboard: Elton eller Dr. John


    Bedste live-performance: U2 på Roskilde og Pink Floyd på "Momentary Laps Tour" - så kommer man ikke højere...


    Største personlighed: Bono, Roger Waters eller David Bowie - mega karisma.....


    Bedste sangskriver: hm.... mange.... men måske nok Roger Waters eller Elton John


  • That's 8) - Herlig "Favoritmappe" du har der :]
    Har forresten lavet en cd med Ten Years After fra en live-koncert i '69 i Brøndby Popklub. :dance:
    Vi var nogle stykker som fik balanceret en Beocord 2000 deluxe T op på loftet over Nørregådshallen - smed en mikrofon 3m ned og 2 m ud foran scenen og optog så ca. 2 timers fed tråd med Alvin Lee og co. Fandt så det gamle spolebånd her sidste år og lavede en cd, som jeg blandt andet overrakte til Hans Otto Bisgård (det var ham som stod for det den gang)
    Lyden er nogenlunde og det vækker gamle minder, når jeg en gang i mellem sætter skiven på :]

  • Jah altså bedste musiker må så absolut være Johnny Cash.
    Men jeg er mest til pigestemmer så hvad med
    Kosheen
    The Creatures
    Shakira
    Christina Aquilera
    No doubt
    Garbage
    Madonna
    :lame: ???


  • Johnny Cash er en rigtig klassiker :tongue:


    [SIZE=1]Well you wonder why I always dress in black
    Why you never see bright colors on my back
    And why does my appearance seem to have a somber tone.
    Well there's a reason for the things that I have on.


    I wear the black for the poor and the beaten down
    Livin' in the hopeless, hungry side of town
    I wear it for the prisoner who has long paid for his crime
    But is there because he's a victim of the times.[/SIZE]


    godt man kan sine tekster :crazyeyes:

  • Sidder lige og ser/hører min nyindkøbte "Santana Sacred Fire" "Live in Mexico" DVD
    - med bl.a. Black Magic Woman - Oye Como va - Samba Pa Ti og 15 andre super-numre :dance: :dance: :dance:
    Det er altså kræs for de gamle øregange 8) :))
    Han kan altså vride de der strenge, på en helt unik måde - som ingen andre kan ! Og så er det også nogle formidable musikere han er omgivet af - puh hvor jeg sveder - håber ikke naboerne bli'r tossede - men det kan altså ikke spilles lavt. ;)


    Og så fik jeg den for 99 kr. hos TP-musik. 8) De havde 2 eksemplarer tilbage - en til 149 kr. og den jeg nappede til 99 kr. :)) Den søde dame bag skranken, sagde også at jeg var heldig - for den kostede faktisk 149. 8) Fedt nok !!