Hvem erd en bedste Musiker?

  • Når jeg skal sige bedste musiker så er der kun en som kan det der...
    Mark Knopfler..
    Jeg kan sidde i timer og hører på hvordan han ligefrem leger sig gennem hans spil.
    Han kan få de nlødeste toner frem fra guitaren, og i et nu få anslaget til at lyde som kun han kan..
    Irish Boy er en af hans cd er , hør den og mange andre, så ved man hvad han står for..
    Alle kender vel temaet fra udsendelsen Forsvundne Danskere, bagrundsmusikken er fra den cd.
    Han er GUD.

  • Trommer - Dave Weckl/Steve Gad/Vinnie C.
    Bas - Marcus Miller
    Guitar - Nuno Bettencourt (ham fra Extreme)


    Har mange andre musikere jeg synes er fede, men nu har jeg nævnt nogle af verdens bedste!

  • hmm


    lad mig se..


    0 - Sid Wilson
    1 - Joey Jordison
    2 - Paul Gray
    3 - Chris Fehn
    4 - James Root
    5 - Craig Jones
    6 - Shawn Crahan
    7 - Mick Thompson
    8 - Corey Taylor


    =


    Slipknot :clap:


    Lars Ulrich er nu også genial .. for ikke at tale om Jason Newsted på bass og Kirk Hammet på guitar :D


    også selvfølgelig Tarja Turunen som sanger.. hendes stemme er så genial :D


    EHM.. jeg glemte helt Slash og Axl Rose, som selvfølgelig er GUDERNE :D

  • Som Ori siger, Slipknot. Og så selvfølgelig Tarja Turunen (=Nightwish), Robbie Williams! :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • 50 AKA FERRARI <----- 100%


    Prøv at hør nogen af de sange man ik kender fra ham, han er sq for svedig!


    og en vi endelig i må glemme... Robbie ;)

  • Quote

    Originally posted by rusH
    . . . . . .
    og en vi endelig i må glemme... Robbie ;)


    Det kommer man da heller ikke til, hvis man hører radio :( Lige meget hvilken station - så spiller de guddøde'me hans musik "all day long". X( De synes jeg er belastende - da det meget nemt kan blive så meget, at det bliver træls X(

  • Tror jeg må melde blank her ...


    Men kan se Bryan Adams er blevet nævnt, han er squ ganske nice :] (Summer of 69 and so on)


    Men Michael Jackson var også god engang (Læg tryk på engang, muligvis han kan gøre det igen)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Tror jeg må melde blank her ...


    Men kan se Bryan Adams er blevet nævnt, han er squ ganske nice :] (Summer of 69 and so on)


    Men Michael Jackson var også god engang (Læg tryk på engang, muligvis han kan gøre det igen)


    (der skal vist en del held til før han kommer til tops igen efter alle de sager som er blevet kørt imod ham.


    og hans nyeste single "one more chance" er da så røv kedelig.)


    jonas bjerre fra mew synger genialt (i det hele taget er mew geniale :clap: )

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by joatim
    jonas bjerre fra mew synger genialt (i det hele taget er mew geniale :clap: )


    I mine øre lyder Mew mere som koncentreret larm og ikke meget med musik at gøre ;) og så ligner det alt for meget af det de forskellige engelske bands laver for tiden. :rolleyes: og det er dælme kedeligt :(

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    I mine øre lyder Mew mere som koncentreret larm og ikke meget med musik at gøre ;) og så ligner det alt for meget af det de forskellige engelske bands laver for tiden. :rolleyes: og det er dælme kedeligt :(


    hvilke engelske bands???


    men selvfølgelig vi har jo alle forskellig musik smag så det respektere jeg da


    og så synes jeg også at kashmir er fede (ihvertilfald deres gamle albums) men det gør du nok ikke he he ;)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Jeg kan godt se jeg er gammel, i hvert fald når vi snakker musik..


    Mark Knopfler er stadig min favorit...


    I en anden gade har vi jo vore egen Frans Beckerlin, håber det er stavet rigtig..


    Og i den stille musik, der er jeg mest til Lisa Ekdahl..


    :tongue:

  • Man bliver vel ikke for gammel til at kunne snakke om musik " Bagekartoffel.
    Så'n nogen som os har vel bare en mere nuanceret smag, da vi jo har hørt en del mere forskelligt musik igennem alle de mange år, end hvad de unge knægte har ;)
    Smag er noget svært noget at diskutere. På den anden side ville det jo også være kedeligt hvis vi alle sammen hørte det samme musik!


  • Noget galt med Mark Knofler da ?....


    Jeg hører da også nogle som fx. Bifrost, Simon & Garfunkel, Ledd Zeppelin hvis jeg føler for det... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Noget galt med Mark Knofler da ?....


    Jeg hører da også nogle som fx. Bifrost, Simon & Garfunkel, Ledd Zeppelin hvis jeg føler for det... :))


    Sad lige og zappede lidt på flimmeren her til aften og så lige et glimt af Mark K. i AHA. Tænkte :ohmy: god ham har jeg ingen dvd'er med. Det bliver den næste dvd jeg skal ha' 8)
    Bifrost tager jeg også frem en gang imellem - det er "skisme" godt :] og Led Zeppelin fik jeg i julegave af den "mindste" knægt. Han var lige et smut i London og købe julegaver lige op til jul. Her fandt så en dvd til far med en koncertoptagelse fra Madison Square Garden 1976 "The song remains the same" 8)8)8) Kræs for en "gammel hippie" ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Sad lige og zappede lidt på flimmeren her til aften og så lige et glimt af Mark K. i AHA. Tænkte :ohmy: god ham har jeg ingen dvd'er med. Det bliver den næste dvd jeg skal ha' 8)
    Bifrost tager jeg også frem en gang imellem - det er "skisme" godt :] og Led Zeppelin fik jeg i julegave af den "mindste" knægt. Han var lige et smut i London og købe julegaver lige op til jul. Her fandt så en dvd til far med en koncertoptagelse fra Madison Square Garden 1976 "The song remains the same" 8)8)8) Kræs for en "gammel hippie" ;)


    Nice. :))


    Ja, Bifrost styrer. :))


  • Jooh, det er også rigtigt nok ...

  • Er det rent musikalsk eller er det bare hvem man godt kan li'??


    Ren musikalsk som jeg sjovt nok også bedst kan li':


    Maynard
    Chris Cornell
    Freddie Mercury
    Roger Waters
    Ian Anderson
    Ian Gillian
    Jeff Wayne
    Eddie Vedder
    Adam Jones
    Tom Morello

  • Quote

    Originally posted by kaare5000
    Jeg vil lige høre hvem der er en bedste musiker....


    Jeg syntes det er Eminem...


    Og dig?


    Bob Dylan.