Hvem erd en bedste Musiker?

  • Hmmmm,, jeg troede at det drejede sig om bedste musiker ???


    Eminem , Eddie Vedder , Anthony Kiedis osv,,,,


    Og hvad er det lige som får en til at sige at en DJ, skulle have noget at gøre med en musiker ??????


    Ingen af dem er musikere,,, MEEEEEEN


    Lenny Kravitz , styrer verden



    LET LOVE RULE !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    En 36-årig som elsker Eminem 8o - Du må være en ny race i DK :)) ;)


    Jeg tror lige at du skal læse mit indlæg igen Zigiro,,, jeg siger netop at Eminem blandt andre ikke er musikere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bluesman


    Jeg tror lige at du skal læse mit indlæg igen Zigiro,,, jeg siger netop at Eminem blandt andre ikke er musikere.



    :oops: :O


    Man har vel lov til at være træt? :)) :P

  • I skulle tage og lytte til den desværre afdøde Eva Cassidy, flot stemme og stemnings fuld musik, og så er indspildningerne suplime...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    I skulle tage og lytte til den desværre afdøde Eva Cassidy, flot stemme og stemnings fuld musik, og så er indspildningerne suplime...


    :)


    JA, så/hørte godt lidt af det dokumentar-program der var om hendes liv i tv på DR forleden, lød såmænd slet ikke så tosset, men det er nu dog ikke noget jeg vil bruge penge eller energi på at skaffe...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    JA, så/hørte godt lidt af det dokumentar-program der var om hendes liv i tv på DR forleden, lød såmænd slet ikke så tosset, men det er nu dog ikke noget jeg vil bruge penge eller energi på at skaffe...


    HE HE nej, det kunne jeg egentligt godt forstille mig at her ikke er mange der ville, men når man føst har hørt lidt af hendes sange, så bliver man sgu huk på mere, ja det er jeg blevet, og det endte da også med 3cdér i dag, personligt syns jeg det bedste ved hendes musik er at det er nogle sange vi godt kender, som hun selv har fortolket på sin egen måde, det giver ligesom det gamle nyt liv, hvis du forstår, og så er det videunderligt når der er kælet for optage tekniken...


    Men vi er heldigvis forskellige ;)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    I skulle tage og lytte til den desværre afdøde Eva Cassidy, flot stemme og stemnings fuld musik, og så er indspildningerne suplime...


    :)


    ABSOLUTELY AMAZING WOMAN VOICE

  • Syns sQ heller ikke rap er så meget musik..


    Men efter min mening er det...


    Kim Larsen han har fanme for hård.. Har virkelig respekt for ham..


    Og han sagde endag nej til kulturpenge (tror jeg det hed ;)) syns jeg var for fedt.


    Og hans musik kan man jo høre til man dør..


    Amen! AMAZING mand..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Synes lidt vi glemmer folk som fx Mozart..
    Hans musik synes jeg er genialt, og det kan jeg godt li' at høre, og virkelig lytte til musikken..


    Jeg synes også Nightwish er gode
    Og Kim Larsen..


    Men der er sgu så meget musik der er godt! (Heldigvis da) :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Og Kim Larsen..


    Men der er sgu så meget musik der er godt! (Heldigvis da) :D



    JAJA Kim Larsen! Nightwish er også ok.. Men jo ikke en musiker..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1