Hvem erd en bedste Musiker?

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Bob Dylan.


    Helt klart også en af dem, der har sat sit præg på nutidens musik. Lige som B. B. King, Eric clapton, Paul MCartney og John Lennon, Jim Morrison, Prince, Phil Collins, Elton John - ja og mange flere.

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Helt klart også en af dem, der har sat sit præg på nutidens musik. Lige som B. B. King, Eric clapton, Paul MCartney og John Lennon, Jim Morrison, Prince, Phil Collins, Elton John - ja og mange flere.


    Musiksmag er jo lige så forskellig som der er musikarter..
    Viktor Borge kunne jo spille samtidig med han leverder en underholdning der fik alle til at grine..
    Selv kedelig musik kunne han peppe op så det blev godt..
    Thomas Eje gir den også godt-- gi´ham et instrument i hånden så kan han spille på det..ellers så lærer han det..
    Det var på den danske side af musikken..

  • Well en af de bedste musikkere i nyere tid, er IMO Prince.. Manden kan spille 28 forskellige instrumenter til perfektionisme, om man så kan lide hans musikart er så en anden sag..


    Af favoritter af mine er:


    Huey Lewis
    Ry Cooder
    Kaare Norge
    André Segovia
    Juan Martín
    Django Reinhart

  • Rock/Blues osv:


    Eric Clapton
    Mark Knofler/ Direstraits
    BB King
    Norah Jones


    Med flere....


    Heavy/Metal:


    Metallica, Black Album
    Dream Theater


    Klassisk:


    Johannes Brahms
    W.A. Mozart
    Gustav Mahler
    L.V Beethoven
    Grieg


    Med flere...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • jeg ved sq ikke hvem den bedste er, jeg hører det der lyder godt (og det er IKKE Marylin Manson, men det ved i jo sføli på forhånd), men jeg må give Bagekartoffel ret i at Mark Knopfler har stort talent, har også lyttet til irish boy flere gange end hvad der kan tælles på både fingrene og tæerne...


    Lige fra da jeg var helt lille har min far altid sat Mark Knopfler-cd'en på når vi kørte op til Sverige på ferie, ofte til min farmor og farfar som boede der, og det var typisk "going home" vi især hørte...den sang vækker sq minder den dag idag...*suk* :( :)


    btw. hvor blev der af Elvis Presley, Beatles, Rolling Stones?
    - ikke fordi jeg hører dem, men det er da en af de største sangere/sanggrupper gennem tiderne - ihf. jer "ældre" årgange her på tweak har vel hørt dem...min far hører ihf. meget de 3 nævnte (han er 53) men det er måske ikke tilfældet her? :)

  • well..det er ikke så nemt at sige hvem der er den bedste, for der er stor forskel på et bands numre og så hvis forsanger laver et nummer alene( time of your life - greenday ), men jeg syntes sq at den her liste passer meget godt til mig. (random rækkefølge)


    1: limp bizkit(det gamle album)
    2: koRn
    3: JMA(jyder med atityder)
    4: DAD (underligt der ikke er nogen der har dem med)
    5: irish folk music
    6: prodigy
    7: Within Temptation ( i kender dem højestsandsynlig ikke, men add mig til jeres msn så sender jeg lige deres free nummer, så skal i høre. Det er fantastisk musik.)


    min liste over hva jeg syns er det fedeste til dato, men der er self oz Tørfisk, shubidua, kim larsen og roben og knud, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle placere dem! :P :)


    /FlexQ


    edit: stavekontrol! :P

  • Glemmer nok de allervigtiste, plejer jeg sku, men prøver lige at komme med en lille liste :)


    Jonathan Davis (forsanger @ Korn)
    Kurt Cobain
    Matthew Bellamy (Forsanger i Muse)
    Lars Ulrik
    Jimi Hendrix (rigtig stavet?)
    mr. Manson
    Chris Martin (omænd lidt kedelig :P)
    og en masse andre jeg ikke kan komme i tanke om

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    jeg ved sq ikke hvem den bedste er, jeg hører det der lyder godt (og det er IKKE Marylin Manson, men det ved i jo sføli på forhånd), men jeg må give Bagekartoffel ret i at Mark Knopfler har stort talent, har også lyttet til irish boy flere gange end hvad der kan tælles på både fingrene og tæerne...


    Lige fra da jeg var helt lille har min far altid sat Mark Knopfler-cd'en på når vi kørte op til Sverige på ferie, ofte til min farmor og farfar som boede der, og det var typisk "going home" vi især hørte...den sang vækker sq minder den dag idag...*suk* :( :)


    btw. hvor blev der af Elvis Presley, Beatles, Rolling Stones?
    - ikke fordi jeg hører dem, men det er da en af de største sangere/sanggrupper gennem tiderne - ihf. jer "ældre" årgange her på tweak har vel hørt dem...min far hører ihf. meget de 3 nævnte (han er 53) men det er måske ikke tilfældet her? :)


    Jo da - det sker da ind i mellem at der ryger lidt Beatles ud af de 6 højttalere. 8) Ikke så meget Elvis - til gengæld meget sjældent Stones. Det er ik' li' min kop thé :rolleyes: Forresten så hedder det ikke hvor blev der af ;) vel ?(
    Ang. Mark K. så er han dælme go' - "lissom" Clapton, Santana, Brian Adams og ja - en hel del andre :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Forresten så hedder det ikke hvor blev der af ;) vel ?(


    øv så får jeg vist ikke det 13-tal alligevel :))


    *det hedder hvad blev der af - I know ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Ang. Mark K. så er han dælme go' - "lissom" Clapton, Santana, Brian Adams og ja - en hel del andre :dance:


    Ja der er ikke noget som en god gang tråd.. Jeg har hørt meget forskelligt gennem tiderne.
    Startede med at høre 80'er musik efter som jeg voksede op i 80'erne.. :] Hørte der efter Rock, der efter blev det til Rap og der efter til Techno, så tilbage til Rap og R&B, og nu tilbage til Rock, det ved man sku hvad er! :D 8)

  • Freddie Mercury helt sikkert

    Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT

  • LOL!.... hehe den bedste musiker/rapper er 50Cent!!... ved godt han er ikke er jeres smag efter, jeres bud, men GGG-G-UniT!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Soltek..."Somethin?
    • Intel P4 2.5 GhZ @ 2.52 Ghz
    • Sapphire Radeon 9700 128mb @ 310/340
    • 640mb DDR- PC2700
    • Samsung 120 - GB
    • NEC- DVD brænder 52x