Ting jeg kan lave i weekenden...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Lige så meget nedtur som jeg lige har gennem gået med 5 dage uden net :rolleyes:


    Det kender vi alle alt alt alt for godt :(
    (Selvom jeg nu synes Fullrate gør det godt, har aldrig oplevet så lidt downtime) :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det kender vi alle alt alt alt for godt :(
    (Selvom jeg nu synes Fullrate gør det godt, har aldrig oplevet så lidt downtime) :9xo


    Det var Telenor der højt og helligt havde lovet mig net i mandags(er lige flyttet), så lovede de mig det tirsdag og onsdag osv, nu har jeg endelig fået det fredag:-) Det er uden tvivl den længste uge i hele mit liv(ja sørgeligt;-))Og de har lovet at trække det fra regningen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Lige så meget nedtur som jeg lige har gennem gået med 5 dage uden net


    Den kan jeg nok toppe:P
    5 maaneder med 256kbit/128kbit forbindelse, 4gb maanedligt cap + 2 maaneder uden egen computer:P


    Til naeste weekend, gennemfoer World of Goo, uden brug a Youtube

  • skynd dig på steam og køb gt a san andreas og når du har gennemført det så søg på youtube efter
    generation gta san andreas stunt video


    og så er det tilbage til computeren at spille igen :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firebrazer
    Til naeste weekend, gennemfoer World of Goo, uden brug a Youtube


    Nu skal der jo gerne være en smule udfordring i det - Hvis han får alle levels med OCD, kan det være at han kan bruge mere end et par timer på at køre det igennem ;)


    /On-Topic; Har I ikke nogle fælles interesser på din skole? Diablo? Steam? Horror Film? Hvis du sætter dig ind i fællesstuen med en god film, lidt popcorn og noget at drikke skal folk nok dukke op ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Ryg en bønne.


    Er det ikke derfor man går på efterskole?


    Tror ikke, så har jeg misforstået noget :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair


    Nu skal der jo gerne være en smule udfordring i det - Hvis han får alle levels med OCD, kan det være at han kan bruge mere end et par timer på at køre det igennem ;)


    /On-Topic; Har I ikke nogle fælles interesser på din skole? Diablo? Steam? Horror Film? Hvis du sætter dig ind i fællesstuen med en god film, lidt popcorn og noget at drikke skal folk nok dukke op ;)


    Har spillet lidt CSS med nogle af dem her i dag, men er lige i gang med World of Goo, havde helt glemt jeg havde det spil ;P


    Efter det bliver det alle Peggle versionerne jeg skal i gang med :)