Ting jeg kan lave i weekenden...

  • ENDELIG weekend!
    Efter 1 uge i køkken med opvask på efterskolen er jeg ret smadret, men nu er der så bare et problem :D
    Har ingen ide om hvad jeg skal få 3 dage til at gå med (til søndag kl 18 ca.)



    Men hvad er der at lave, når de eneste på skolen er 10 andre som jeg ikke snakker med...??
    Giv forslag tak, alt der kunne få tiden til at gå lidt hurtigere vil være dejligt :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Begynd at snakke med de 10 andre.. Det kunne jo være du gik glip af noget.


    Hmmm... synes det virker lidt akavet (hvis man kan sige det) hvis jeg går ind på et værelse og står der "hej!" efter de første 4 måneder af skoleåret er gået, uden man rigtig har snakket med dem :)?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Hmmm... synes det virker lidt akavet (hvis man kan sige det) hvis jeg går ind på et værelse og står der "hej!" efter de første 4 måneder af skoleåret er gået, uden man rigtig har snakket med dem :)?


    du kunne jo smule en kasse bajer med ind hvis det er drenge self :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    du kunne jo smule en kasse bajer med ind hvis det er drenge self :)


    Fristende, men ikke det værd hvis jeg bliver opdaget :)
    Så er det enten hjem til en tænker eller så bliver man smidt ud :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Fristende, men ikke det værd hvis jeg bliver opdaget :)
    Så er det enten hjem til en tænker eller så bliver man smidt ud :rolleyes:


    Man må sku da heller ingen ting på sådan en skole :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Man må sku da heller ingen ting på sådan en skole :))


    Faktisk ikke :D


    Mange synes det er som at være i et fængsel, pga. reglerne meeen.... de tuder også lidt for meget :P

  • Det er da lidt trist at sidde hele weekenden alene, så som nogle af de andre siger - ud og opsøg de andre det kan være der er en potentionel ven imellem? :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Tag hjem og drik en kasse eller to? ;)


    Bor uheldigvis lidt for lang væk til at bare lige tage hjem og tilbage igen :P


    Men vi må så heller ikke være påvirket/fulde på skolen ellers er det straf S:


    /edit
    Ingen som kan komme med noget til bærbaren som er tidsdræbende :D??
    Et eller andet spil eller program eller noget jeg kan sidde og rode med (er meget tålmodig)

  • Hvis efterskolen er her oppe i Nordsjælland, skal jeg da ha skiftet om til vinterdæk, klippet og revet plænen, og klippet roser ned, så du kommer bare forbi.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Hvis efterskolen er her oppe i Nordsjælland, skal jeg da ha skiftet om til vinterdæk, klippet og revet plænen, og klippet roser ned, så du kommer bare forbi.


    Desværre ikke :(
    Kunne ellers have været så hyggeligt :D

  • hop i sengen og sov, det fik jeg ihverfald tiden til at gå med, den gang jeg gik på eftter skole.


    bare ikke sov mere ind 15 timer om dagen, så bliver man sku næsten afhængi af det lort

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    hop i sengen og sov, det fik jeg ihverfald tiden til at gå med, den gang jeg gik på eftter skole.


    bare ikke sov mere ind 15 timer om dagen, så bliver man sku næsten afhængi af det lort


    Om ½ time hopper jeg også i sengen og sover indtil kl. 10 i morgen ;P


    Men seriøst... har i ingen forslag på programmer, spil eller noget jeg kan sidde og stene med :D?

  • Sæt dig til at se samtlige afsnit af "Future Weapons" på youtube.


    Eller se alle de serier som hedder "Top 10 /et eller andet/", bla. Top 10 Fighting Vehicles, Top 10 bombers osv. Meget spændende at se hvis det interesserer en :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hvis du absolut ikke tør snakke med de andre, så køb Torchlight på steam, vældig sjov Diablo kopi :P


    Har ingen kort til at købe med ;P



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Sæt dig til at se samtlige afsnit af "Future Weapons" på youtube.


    Eller se alle de serier som hedder "Top 10 /et eller andet/", bla. Top 10 Fighting Vehicles, Top 10 bombers osv. Meget spændende at se hvis det interesserer en :)


    Vores internet lukker kl. 22 så det bliver i morgen, hvis jeg ikke kan finde på noget andet :D


  • LOL! Hvor nitten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    LOL! Hvor nitten.


    Lige så meget nedtur som jeg lige har gennem gået med 5 dage uden net :rolleyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70