S: Metal drejebænk + tilbehør. **SOLGT**

  • Hej. 8)


    Jeg prøver at hjælpe min far med at få solgt en metal drejebænk. Jeg ved godt det måske ikke er det rigtige sted at smide en annonce, men det er vel et forsøg værd.


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112009/IMG_4333_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112009/IMG_43351_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112009/IMG_43341_big_thumb.JPG]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/112009/IMG_43311_big_thumb.JPG]


    • Cirka 1 meter lang.
    • 230 volt.
    • Virker som den skal.


    Den står på Vestsjælland.
    PRIS: 2500,- :D


    OBS: Jeg har også en annonce på DBA.


    Med venlig hilsen
    Lasse N.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Du skal nok justere prisen en snas - det er en gammel bænk. Godt nok er den 1M, men det er dælme en gammel sag.


    Hvad prisen været anderledes var jeg på den :)


    Kom med et bud, så ser vi på det. :)


    Og ja, den er gammel. :D

  • hvordan fungerer gearing osv, skal man skifte remhjul el. lign for at ændre på omdrejninger. hvor nærmere bestemt på vestsjælland er der tale om?


    kunne måske ligge ud med et forsigtigt bud på en tusse. (1000kr) :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hvordan fungerer gearing osv, skal man skifte remhjul el. lign for at ændre på omdrejninger. hvor nærmere bestemt på vestsjælland er der tale om?


    kunne måske ligge ud med et forsigtigt bud på en tusse. (1000kr) :)


    Man skal ikke skifte hjul, man skal bare rykke remmen (den har 3 remhjul).


    Den befinder sig i 4330 Hvalsø. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arendal
    kan du ikke smide sms på 40 98 65 99


    Tråden er næsten et år gammel. Tjeck lige dette inden du hiver en gammel tråd op af graven (specielt i køb/salg sektionen!).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Tråden er næsten et år gammel. Tjeck lige dette inden du hiver en gammel tråd op af graven (specielt i køb/salg sektionen!).


    /ask


    tiden må sgu løbe stærkt hos dig jacob;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis


    tiden må sgu løbe stærkt hos dig jacob;)


    Arhh.. pis. Jeg bliver altid ramt af den. 11-6-2009 er IKKE 11 Juni men 6 november!
    Jeg bruger enda selv en lignende dato-skrivning, men jeg skal alligevel altid lige tænke en ekstra gang for ikke at få det galt.


    Det er i mit hoved en mærkelig datosætning på et dansk site, hvor DD-MM-YYYY er den gængse danske nomenklatur.


    Nå skidt, 6 måneder er stadigt ensbetydende med en "død" tråd i køb/slag


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af arendal
    jo men nu vil Jeg gerne snakke med manden. Så er det vel lige meget hvor gammel annoncen er?


    Så smid ham en pm i stedet for. Og det er ikke ligemeget hvor gammel tråden er. :pokey:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Så smid ham en pm i stedet for. Og det er ikke ligemeget hvor gammel tråden er. :pokey:


    Hvorfor er det ikke lige meget hvor gammel en tråd er? Kan godt se det smarte i at smide en PM i stedet for. Men hvis tråde over en vis alder er ligegyldige hvorfor bliver de så ikke fjernet? Det kunne godt være salget stadig var aktuelt? OT FTW!


    Fed bænk :D

  • Nej det bliver de nemlig ikke. Forumet fungerer på et gensidigt system, hvor folk selv låser deres salgs/købs/bytte tråde når en handel er i hus eller man har skiftet mening. Når folk så ikke låser trådene får vi disse situationer hvor folk bringer en gammel tråd frem fra de dødes rige - somregel flere år gamle tråde rammes, pga. google søgninger ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af da9els


    Hvorfor er det ikke lige meget hvor gammel en tråd er? Kan godt se det smarte i at smide en PM i stedet for. Men hvis tråde over en vis alder er ligegyldige hvorfor bliver de så ikke fjernet? Det kunne godt være salget stadig var aktuelt? OT FTW!


    Fed bænk :D


    Fordi manden kan ha glemt den tråd selv. Derfor er der større chance for du får kontakt via en PM.
    Det gir sgu da sig selv. Han opdager kun du skriver hvis han ser på salgsforumet, med en pm får han derimod en notifikation om der er en pm i hans box næste gang han logger på.
    Ikke ligefrem raketvidenskab vel. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Fordi manden kan ha glemt den tråd selv. Derfor er der større chance for du får kontakt via en PM.
    Det gir sgu da sig selv. Han opdager kun du skriver hvis han ser på salgsforumet, med en pm får han derimod en notifikation om der er en pm i hans box næste gang han logger på.
    Ikke ligefrem raketvidenskab vel. :$


    Jeg får sån noget man kalder e-mails når der er nogen der skriver i en tråd jeg deltager i. Mon ikke OP har samme funktion?

  • Skal du ikke regne med. Det kræver jo at OP har sat flueben i muligheden da jeg sidst skrev i tråden ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Skal du ikke regne med. Det kræver jo at OP har sat flueben i muligheden da jeg sidst skrev i tråden ;)


    Da du sidst skrev i tråden? Så tror jeg du har misforstået den funktion.

  • Hvis man bare er en lille smule aktiv på fora, så er det ikke en funktion man slår til. Så ville ens mailbox blive voldsomt "spammet" af den type meddelelser.


    /ask