Corsair Obsidian 800D

• Corsair Obsidian 800D kabinettet er designed til entusiaster og overclokere, der ønsker exceptionel god køling, et unikt design og massevis af muligheder for udvidelse, hvad angår vandkøling og egne luftblæsere. Corsair kalder selv deres kabinet for ”unmatched”, når man sammenligner deres Corsair Obsidian 800D kabinet med andre high tower kabinetter på markedet. I sidste ende har Corsair anvendt alle disse informationer og data til udviklingen af Obsidian 800D kabinettet, der på baggrund af den massive research og udviklingsproces, skulle befinde sig i en helt anden liga af kabinetter, end vi hidtil har haft erfaring med.

http://www.tweak.dk/review/Corsair_Obsidian_800D/1027/1/1

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2009/review/1027/tweak_dk_corsair_obsidian_800d_36.JPG]

• Imponerende Kabinet - dog lidt for stort til mig. Udmærket test :9xo

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Fedt og utrolig flot kabinet.

Overvejede også at købe det da det kom på gaden til min nye pc. Meen, det med kølingen, det der vel lidt som man tager det. Kan godt lige at det er delt op osv. Men der er jo altså ikke chance for at få specielt meget frisk kold luft ind i kabinettet? og som man også kan se på kabinettet, så er hardwaren ikke koldere, men varmere - og efter min bedste overbevisning så er raven02 heller ikke det super duper bedste kabinet til luftkøling. Imo. Kunne det være fedt til vandkøling..
    Og prisen er lidt voldsomt, efter min mening, dog er det 3-400 kr billigere end da det blev released, hvilket da er et skridt i den rigtige retning.. :)

Men ja, udover det. Pisse flot kabinet, og pisse genialt! :P

• Det undrer mig meget at kabinettet i testen har fået 100 %. Jeg kender det ikke selv, men det er formentlig et rigtig godt kabinet. Ved at give det 100 % siger man jo at det er perfekt og ikke kan forbedres. Alligevel er der 6 punkter under "Negativt" med forslag til forbedringer.
    Personligt mener jeg aldrig at man kan give et produkt 100 %, da der jo altid vil være noget der kan gøres bedre.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• måske skulle man montere de tre blæsere i toppen så de blæser ind og så vende den i bunden så den blæser ud.. så har man 3 ind og 2 ud:-) men ja manglen på intakes er lidt ringe i forhold til hva man betaler B-)

Oprindeligt indlæg af dna
    Det undrer mig meget at kabinettet i testen har fået 100 %. Jeg kender det ikke selv, men det er formentlig et rigtig godt kabinet. Ved at give det 100 % siger man jo at det er perfekt og ikke kan forbedres. Alligevel er der 6 punkter under "Negativt" med forslag til forbedringer.
    Personligt mener jeg aldrig at man kan give et produkt 100 %, da der jo altid vil være noget der kan gøres bedre.
    Anders

Enig, men det kommer sgu pænt tæt på.

• Den der HX1000 der sidder i, den følger med?
    Fordi så er 2K sgu' ikke dyrt.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
    Jeg siger mange tak for alle de pæne kommentarer, men vil rigtig gerne vide, hvad der gør denne test bedre end de andre, som jeg har lavet? :)

Nu vil jeg ikke kommentere på hvad der gør den bedre, da jeg egentlig aldrig fokuserer på hvem det er der skriver så jeg ved ikke hvilke du ellers har skrevet. Men længere oppe skriver jeg hvad jeg mener er en stor fejl ved testen. Lad mig citere mig selv:

Det undrer mig meget at kabinettet i testen har fået 100 %. Jeg kender det ikke selv, men det er formentlig et rigtig godt kabinet. Ved at give det 100 % siger man jo at det er perfekt og ikke kan forbedres. Alligevel er der 6 punkter under "Negativt" med forslag til forbedringer.

Jeg håber da du tager det op til overvejelse.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne