EVE ONLINE

• Hey alle

for lige at prøve noget nyt så poster jeg hermed en invitation til alle her på Tweak til at prøve Eve online i en free 14 dage trial. spillet kan findes her Eve online

vi søger nye members til vores Danske og internationale corp, så hvis dette kunne være noget for dig, så smid mig en mail her på tweak eller skriv til mig ingame på Dyas33 eller Calandrax

vi har det altid sjovt og vi hjælper gerne nye som erfarne spillere med alt hvad der findes i spillet.

cya out there

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• hey alle

lige til info er der kommet en ny patch til eve, med en masse nye tiltag og spændende ting

der er stadigt 14 dages full trial

Eve online

mit ingame nick er Dyas33

så skriv til mig derinde så kan i joine vores alliance :-)

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• Er hoppet på 14-dags trial og må sige at det faktisk er meget bedre end hvad folk har fortalt mig. Venlige folk i Corp'et og glæder mig klart til at se hvad der sker efter Nytår. :9xo

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jeg har en gammel account hvis det skulle være noget. Der er vist 800mill isk. Kan flyve en masse ting. Mener han har 1.2mill af de der points. Har ikke spillet i laaang tid. prisen et par hundrede kr.

• Hmm...jeg er rét sikker på at account salg ikke er tilladt her. :roller:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Hmm...jeg er rét sikker på at account salg ikke er tilladt her. :roller:

Tror også det er i mod EVE's EULA :)

Er næsten lige stoppet med at spille det.. Var i gang i lidt over en måned, og syns det hele var blevet lidt kedelig. Det eneste jeg lavede var at grinde isk, og træne skills.. Og da det er de samme missions hele tiden går det hurtigt i sig selv :)

• De fleste MMO'er spiller jo også tungest på multiplayer elementet. Jeg kan forestille mig at Corp wars er en heftig omgang PvP, som absolut ikke er kedeligt. :)

Cyberduck

• Nogle der ved om de har fået opdateret noget på selve afviklingen af det grafiske?

Jeg prøvede det engang, og det fik mit grafikkort til at arbejde på 78% bare ved login skærmen, og 98% inde i selve spillet, uden at der rent faktisk skete ret meget. Resultat var at mit HD4870 var omkring 90 grader (mener endda det var 92) efter ca 10 minutter, hvor blæseren kørte på 70% på det...

• Mikey

nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det er at du har spillet det, men der kom en ny "patch" i går, men imellem tiden har der været mange.
    og meget angående grafikken i spillet, men virker dog ldt underlgt at dit grafikkort ikke kan gøre det. det er jo et gammelt spil, og jeg kan da huske at min "første" pc godt kunne køre det uden de store problemer.

Ps. jeg er 29 idag, og startede med at spillet det omkring da det kom ud :)

• Lyder mere som en dårlig driver for at være ærlig. Mit 4850 laver ikke det store ingame. Har ca. 60FPS med alt på max. i 1600x1200 :)

Cyberduck

• ja der er sket en del rent grafik mæssigt i spillet. så jeg skulle mene at de samtidigt har optimeret det i forhold til graffik kortene. jeg har ikke selv de problemer og jeg kører 2 clienter i max opløsning og max i alle andre settings.

schultz, du kan joine vores pirate corp, så keder du dig ikke :-) det er sjovere at nakke de andre end at grinde isk i lvl 4 det er helt sikkert...

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af Illanair
    De fleste MMO'er spiller jo også tungest på multiplayer elementet. Jeg kan forestille mig at Corp wars er en heftig omgang PvP, som absolut ikke er kedeligt. :)

Det er det helt sikkert ikke! Der blev erklæret krig mod den corp jeg var i, efter jeg havde været der i ca. 20-25 dage.. Og det er også super sjovt! Men det er usandsynligt dyrt, da du jo ofte mister skibe + gear... Hvis du f.eks. 'bare' flyver i battle cruisers render det jo hurtigt op i 20-30 mill pr. båd, som du kan risikere at miste forholdsvis hurtigt..

For at få råd til pvp er du nødt til at grinde missioner eller mine, og det bliver meget hurtigt stenet!

• war med et andet corp er lidt noget andet end pvp i low sec.... hvis du ikke er i krig er du jo "sikker" i high sec områderne og kan frit lave missioner, mine, trade osv......jeg synes sku der er så meget at lave at det ikke er kedeligt.... men ok hver mand sin smag :-)

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
    Jeg har en gammel account hvis det skulle være noget. Der er vist 800mill isk. Kan flyve en masse ting. Mener han har 1.2mill af de der points. Har ikke spillet i laaang tid. prisen et par hundrede kr.

tjek lige din PM

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af Dyas
    war med et andet corp er lidt noget andet end pvp i low sec.... hvis du ikke er i krig er du jo "sikker" i high sec områderne og kan frit lave missioner, mine, trade osv......jeg synes sku der er så meget at lave at det ikke er kedeligt.... men ok hver mand sin smag :-)

Nu er et par af mine kamerater gået i gang med det igen, så bliver jo også nødt til at lege med :) EVE er et spil der hurtigt bliver stenet hvis man gør tingene alene!

Oprindeligt indlæg af Schultz

Nu er et par af mine kamerater gået i gang med det igen, så bliver jo også nødt til at lege med :) EVE er et spil der hurtigt bliver stenet hvis man gør tingene alene!

hehe ja, men er det ikke sådan med alle spil ? :crazyeyes:

i er velkommen til at joine vores corp, vi er en hel masse danskere i corpet og kan altid bruge flere :9xo

skriv en pm til mig i spillet : dyas33

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii

• Jeg er G4K der inde...

Dog er jeg godt nok ikke imponeret af deres oppetid... 1 time planlagt nedetid dagligt... Plus jeg endnu ikke har oplevet en eneste dag uden problemer.

Bliver tilfældigt smidt af, hvor det så ikke er muligt at logge på i en time. Div. stats der ikke opdaterer, og nu her idag "Incompatible (Build)" efter at jeg kan se at den blev disconnected omkring kl 11, hvor de så forventer at være oppe at køre igen op 12 GMT så det vil sige kl 13 for os... Hvilket så svarer til 2 timers nede tid.

Så i mit tilfælde har de fra mindst 1 time (deres planlagte) og så til 1½-2 timers nedetid dagligt... Det er satme ikke ret godt :crazyeyes:

• Nu er der jo også lige udkommet en Expansion som giver problemer. En time dagligt er sgu slet ikke slemt. De holder den jo for pokker i frokosttiden - hvad kunne være bedre? ;)

WoW har fks. en 4-5timer ugentligt - det er nogenlunde det samme som EVE bare samlet.

Cyberduck

• jeg synes nu heller ikke jeg har problemer med nede tid

ok primært fordi jeg spiller om aftenen i hverdagene pga arbejde. men i weekenden oplever jeg ofte kun 30 min planlagt nedetid fra kl. 12 af hvor de jo eller skriver det er 1 time

men giver Illanair ret i at man jo lige kan give dem en chance efter en så stor expansion ;)

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii