Prøve Win7

• Skal lige til at formatere min stationære, og kunne godt tænke mig at installere med Windows 7 istedet for Vista igen, er der stadig mulighed for Release Candidate? Og hvordan er nemmest? Har ikke prøvet det før :)

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

• Som Woqini siger, har Microsoft lukket for downloaden af deres RC. Men de har stadig åben for muligheden for at få en RC serialkey, dvs. du kan godt få Windows 7 RC hvis du kan finde et alternativt sted at downloade iso'en. F.eks. torrent. Det skulle være helt lovligt :) Søg på google efter RC build 7100 download, så dukker der sikkert noget op du kan bruge.

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

• Det skal dog lige nævnes at RC kandidaten (Build 7100) ikke er hélt up to date og har problemer med visse spil og software. Hvis du bare vil prøve brugerfladen er den fin, men hvis du har planer om at bruge den til spil eller med emulation (Daemon Tools, Alcohol) så skulle du måske vente til release date.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Til dem som ellers har været glade for Vista.. Ikke dem som ikke kan li' Vista, men til dem som godt kan, og derefter har prøvet Win7.
    Hvad er der da bedre?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Jeg synes Windows 7 er som Vista burde have været fra starten.
    Det kører super hurtigt, og har en masse små features der gør det
    meget hurtigt at bruge i hverdagen..

Jeg rykker i hvert fald aldrig tilbage til hverken Vista eller XP..
    Fremtiden på mine PC'er er i hvert fald Windows 7..
    Så må vi se hvad de kommer med næste gang..

Jeg er i hvert fald, for første gang meget positivt overrasket
    over dette OS. Tidligere har der altid, både ved XP og Vista
    været småting man ikke er så glade for..
    Dette har jeg slet ikke oplevet med Windows 7.

Det kører sgu bare.. :)