Ny taske til DSLR og Bærbar

• Hej Tweakers

Er det muligt at få en taske som man både kan bruge til daglig (bærbar og generelt dokumenter) og samtidligt en som kan bruges som kamera taske.?

Det skal lige siges at det kun er skuldertasker jeg er interesseret i. og har kikket lidt på Lowepro's udvalg, men synes ikke jeg kan finde noget.

Kameraet er et EOS 500D og jeg har ikke ekstra objektiver med. Dog er det kit objektivet men et 17-85 IS USM som sidder på, så lidt større end kit.

Spørg endelig ind hvis det kan høre at jeg kommer tættere på mit mål :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• jaa crumpler er altid et dejligt valg!
    hvis du kommer til århus på et tidspunkt er der en cumpler butik på store torv, hvor de har de fleste afderes tasker.

vh dwmc

• hmm.. Jeg siger tak for hjælpen. :) Må lige se om det er noget for mig.

• tjaa... hvis du evt har tænkt dig at udbygge dit udstyr sener hen eller ngoet, så laver Lowepro altså de bedste tasker...

De har mange godt tasker til PC/Foto...

• Jeg er nu slet ikke enig i at lowepro bare laver de bedste tasker.

Jeg ville helt klart også kigge på crumpler med de krav du er inde på her. Har selv en december quarter som er en gammel model, men øj en dejlig taske :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg er nu slet ikke enig i at lowepro bare laver de bedste tasker.

Jeg ville helt klart også kigge på crumpler med de krav du er inde på her. Har selv en december quarter som er en gammel model, men øj en dejlig taske :)

Crumpler laver også nogle gode, men ville sige Loewpro har en beder kvalitet og garenti og erfaring inde for området, men det kommer helt an på personen og hvad der skal i den.. jeg har stadig ikke fundet den takse jeg helst vil ha, værken i loewpro eller crumpler... så det er meget svært at henvise til en bestemt taske til andre bruger syntes jeg f.eks. :)

Der skal man tag op i nogle butikker der har et Stort udvalg og så prøve sig frem

• Siger skam ikke at lowepro laver dårlige tasker, syntes bare ikke lige du har så meget inden for det han snakker. Deres kvalitet er ok men ikke bedre end så mange andre, efter min erfaring.

Men ved da godt det er nok er det mest kendte herhjemme og det de fleste små butikker har hjemme, men det betyder jo heldigvis ikke det er den bedste løsning.

Siger skam ikke at lowepro laver dårlige tasker, syntes bare ikke lige du har så meget inden for det han snakker. Deres kvalitet er ok men ikke bedre end så mange andre, efter min erfaring.

Men ved da godt det er nok er det mest kendte herhjemme og det de fleste små butikker har hjemme, men det betyder jo heldigvis ikke det er den bedste løsning.

true true... men jeg ville også bare sige, at han skulle tag og tjekke deres hjemmeside ud og se om der ikke er noget, jeg brugte deres Flipside 350 da jeg skulle på skole og ha papir og laptop og kamera med... men den er nok for stor til ham, men der er også andre, 250'eren f.eks. og computertrekker osv osv.. :) Men Crumpler er også mega fede...

Oprindeligt indlæg af Toby

true true... men jeg ville også bare sige, at han skulle tag og tjekke deres hjemmeside ud og se om der ikke er noget, jeg brugte deres Flipside 350 da jeg skulle på skole og ha papir og laptop og kamera med... men den er nok for stor til ham, men der er også andre, 250'eren f.eks. og computertrekker osv osv.. :) Men Crumpler er også mega fede...

Nu er flipside jo ikke lige lavet til laptop men skal da ikke sige om der kan masses en ned i den. Dog snakker han skulder taske og de to du omtaler er rygsække :)

Nu er flipside jo ikke lige lavet til laptop men skal da ikke sige om der kan masses en ned i den. Dog snakker han skulder taske og de to du omtaler er rygsække :)

flipside 250/350 er dem med 2 stropper og til 15 og 17" bærbar og rum i toppen og foto i bunden, hvis jeg ikke tager helt fejl..

Så sq ikke lige han havde skrevet Skulder taske, beklager

• Ja, det jeg leder efter er nok primært en bærbartaske.. hvor jeg så kan bruge det til mit kamera hvis jeg skal ud og tage billeder.

men jeg vil også gerne have noget stilrent.. og det føler jeg ikk Crumpler er.. kan godt være det bare er mig.

men tror jeg bestiller en Lowepro Nova 160 AW hjem.. http://www.mymemory.co.uk/Shou…0-AW-Shoulder-Bag---Black

Den er rimelig billig + det er en skuldertaske.. så er det bare lidt træls den ikke kan bruges bærbar.. men sån er det.

• Ja ok jeg syntes jo så netop crumpler har lidt design i deres tasker hvor lowepros bliver mere klodset og skriger fototaske.

Hvis du vil have en ren sort taske så prøv også og kig her: http://www.thinktankphoto.com/

Det er folk der var ved lowepro som ikke var tilfredse med deres produkter der står bag thinktank og de laver nogle KICK ASS tasker for at sige det pænt, de skriger heller ikke jeg er fuld af dyre ting :)

• speed six:

Kata-bags er en rigtigt god hjemmeside. Man kan se præcis hvad der kan være i den, inden man vælger. Dejligt!

_WHAT_

http://www.thinktankphoto.com/ ser rigtig god ud. Skal lige bruge lidt længere tid på at kikke på den før jeg vælger.

• Har selv nogen af deres produkter og dem er jeg super glade for. Deres kvalitet er noget af det ypperste jeg har haft inden for tasker.

• de virker heller ikk så dyre. kan godt li Urban Disguise 50. Den ser rigtig god ud.

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    de virker heller ikk så dyre. kan godt li Urban Disguise 50. Den ser rigtig god ud.

Ja kender desværre ikke lige deres skulder tasker, min ryg er dårlig så må ikke gå med sådan nogen mere :( Men alle de ting jeg har set fra dem har været af super kvalitet og det er mit bælte system og trolli også :)

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Hvad med en Lowepro Slingshot 300? Den ser også utrolig lækker ud, og jeg kan huske at WHAT har anbefalet den flere gange!

Det er en fin taske men igen hvis det er en skulder taske han er ude efter er det nok ikke den jeg ville gå efter.