Åhh Nej virus!!

  • Nej, det er ikke iorden at svine folk til, men jeg kan simpelthen ikke døje folk som downloader ulovligt!
    Man kan f.eks se på spilsalget at det er faldet med 14 % i år! Mon ikke, at det er alle de idioter, som downloader spil istedet for at bruge de 2-300 kr, som har haft størst indflydelse på det?

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Lad os nu liiiiige holde den on-topic. Vi har hverken brug for en flamewar eller en derail om piratkopiering. Hvad han henter og bruger er vel hans business - om du så vil hjælpe eller ej er vel din sag, men der er da ingen grund til at blive fjendtlig? :baby:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6


    |KTS| kan se du har været her på Tweak længe så du burde sQ da vide at det ikk hjælper at svine folk, men at det derimod fører til evt. udsmidning/blokering ;)


    Og alligevel har jeg aldrig fået en advarsel, fordi mine svinere er sobre og totalt berettiget. Og fristes jeg til at gå over grænsen, tager jeg svineren over pm.

  • Jo.
    Men har du ondt i røven over at microsoft ikke får sine penge?

    Bundkort: Msi k9a2 CF 790 X.
    Cpu: Phenom II 720 (original køler)
    Grafikkort: Radeon 4850 X2 2gb.
    Psu: Antec Earthwatts 650W
    4 gb. Kingston HyperX 800 mhz.
    Maxtor 500 gb.
    OS. Windows Xp Pro

  • Hvis du laver "svineren" over pm så laver jeg en tråd så alle kan se hvad du har skrevet.
    Hvor gammel er du ?
    Det er ikke en børnehave, hvis du vil snakke sådan til folk så gå ud i byen en fredag aften og gør det.

    Bundkort: Msi k9a2 CF 790 X.
    Cpu: Phenom II 720 (original køler)
    Grafikkort: Radeon 4850 X2 2gb.
    Psu: Antec Earthwatts 650W
    4 gb. Kingston HyperX 800 mhz.
    Maxtor 500 gb.
    OS. Windows Xp Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Geqello
    Hvis du laver "svineren" over pm så laver jeg en tråd så alle kan se hvad du har skrevet.
    Hvor gammel er du ?
    Det er ikke en børnehave, hvis du vil snakke sådan til folk så gå ud i byen en fredag aften og gør det.


    He he. Mon ikke mods er ligeglad, så længe jeg ikke kommer med trusler.


    Forresten, du har pm :))

  • Så stopper vi lige helt op her folkens!


    For det første er AL snak om warez strengt forbudt her på siden, og det er en regel vi opretholder. Derfor vil der lige blive redigeret lidt indlæg om lidt.


    For det andet hjælper det ikke at svine hinanden som om vi alle befandt os i en børnehave.


    KTS: Det er fair nok at du ikke vil "hjælpe" en bruger der har problemer og så nævner at han benytter en ulovlig kopi af styresystemet, men det er IKKE nødvendigt at svine folk til. Brug report knappen hvis der er noget der strider imod reglerne istedet. Bliver der ikke reageret så send gerne en report til en anden moderator.


    Det gælder desuden også alle andre der har postet irrelevante kommentarer i denne tråd.


    Kunne ske jeg skulle henvise Reglerne som alle vist bør læse igennem engang imellem. Og så holder vi lige tråden her samt fremtidige tråde på et sobert niveau fremover ikke?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Jo det er. Dette er internettet, og flaming for imbecilitet er en menneskeret!


    Men advarsel taget til efterretning, og jeg nedtoner de farvede udtryk i fremtiden.

  • Det tåbelige består så i at sige tingene lige ud - i modsætning til de mange Photoshop, Premier, Illustrator brugere f.eks. Jeg kan ikke se andet end teknisk forskel på en der ups har fået virus, hjælp og en der siger ja det kom jo så fra PB, hjælp.


    |KTS| gør dig nogle tanker om hvad det gør ved folks opfattelse af værdi når MS smider Office pakker i nakken på studerende, ansatte i firmaer med business licens, her ned til 75 pr stk. http://www.microsoft.com/danmark/office/hup.mspx Ingen direkte linie men alligevel lidt for nemt at himle op over Geqello? Måske årsag og virkning er mere indviklet end bare at henvise til lovgiving? Eller alle narrer alle. Hvis jeg påstår at 9 ud af 10 brugere her har brugt eller bruger ulovligt anskaffet materiale er det nok ikke helt løgn? Ændrer så ikke på officiel forum politik osv. men måske ingen grund til at gå amok? Fint hvis du aldrig har nærmet dig den slags, bare husk du er i mindretal selv om du har politikken i ryggen. Dejligt nemt. Tip til jagten. Folk der har spenderet 1000vis af kroner på Adobe ting behøver ikke hjælp til at lave et logo. Sæt i gang. Du bør ikke snage selvfølgelig men du kan lure dem af alligevel.


    At fise fra en infektion af den karat til Black XP med alle de crackede programmer er så lidt at gå fra asken til ilden. Han er ikke omvendt endnu :) - kommer først den dag han lider for alvor. Vil være svært og forkert at hjælpe ham igen, når omstændighederne er som de er. Nu ikke helt nemt at hjælpe ham overhovedet, men tvivler på jeg ville have forsøgt om det fremgik fra starten af. Men ingen CD/DVD er ikke nødvendigvis tegn på Black XP eller tilsvarende. Kan ikke blive forarget over han kender PB og gafler programmer derfra. Vil egentlig forvente de fleste "virus" problemer på et forum som det her stammer fra den type distribution. Formodentligt cracket Windows er lidt noget andet, ikke sikker på jeg gad bruge tid på det. Cracket Windows behøver ikke nødvendigvis at være et sikkerheds problem i sig selv, men dem der bruger den slags har ofte ikke styr på alt for meget. Dvs. kan det gå galt så går det galt. Hjælp er så at pisse i bukserne da vedkommende bare fortsætter ufortrødent, som Geqello har valgt at gøre det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bambo
    Det tåbelige består så i at sige tingene lige ud - i modsætning til de mange Photoshop, Premier, Illustrator brugere f.eks. Jeg kan ikke se andet end teknisk forskel på en der ups har fået virus, hjælp og en der siger ja det kom jo så fra PB, hjælp.


    |KTS| gør dig nogle tanker om hvad det gør ved folks opfattelse af værdi når MS smider Office pakker i nakken på studerende, ansatte i firmaer med business licens, her ned til 75 pr stk. http://www.microsoft.com/danmark/office/hup.mspx Ingen direkte linie men alligevel lidt for nemt at himle op over Geqello? Måske årsag og virkning er mere indviklet end bare at henvise til lovgiving? Eller alle narrer alle. Hvis jeg påstår at 9 ud af 10 brugere her har brugt eller bruger ulovligt anskaffet materiale er det nok ikke helt løgn? Ændrer så ikke på officiel forum politik osv. men måske ingen grund til at gå amok? Fint hvis du aldrig har nærmet dig den slags, bare husk du er i mindretal selv om du har politikken i ryggen. Dejligt nemt. Tip til jagten. Folk der har spenderet 1000vis af kroner på Adobe ting behøver ikke hjælp til at lave et logo. Sæt i gang. Du bør ikke snage selvfølgelig men du kan lure dem af alligevel.


    At fise fra en infektion af den karat til Black XP med alle de crackede programmer er så lidt at gå fra asken til ilden. Han er ikke omvendt endnu :) - kommer først den dag han lider for alvor. Vil være svært og forkert at hjælpe ham igen, når omstændighederne er som de er. Nu ikke helt nemt at hjælpe ham overhovedet, men tvivler på jeg ville have forsøgt om det fremgik fra starten af. Men ingen CD/DVD er ikke nødvendigvis tegn på Black XP eller tilsvarende. Kan ikke blive forarget over han kender PB og gafler programmer derfra. Vil egentlig forvente de fleste "virus" problemer på et forum som det her stammer fra den type distribution. Formodentligt cracket Windows er lidt noget andet, ikke sikker på jeg gad bruge tid på det. Cracket Windows behøver ikke nødvendigvis at være et sikkerheds problem i sig selv, men dem der bruger den slags har ofte ikke styr på alt for meget. Dvs. kan det gå galt så går det galt. Hjælp er så at pisse i bukserne da vedkommende bare fortsætter ufortrødent, som Geqello har valgt at gøre det.


    Jeg er egentlig skide ligeglad med, at knægten har hentet ulovlige programmer. Det er ikke det jeg kommentere på. Der hvor fejlen ligger er for mig at se, at han har været inde på en skummel hjemmeside og hentet et ulovligt program (1. dumhed), præstere at installere virus sammen med programmet (2. dumhed), skriver et indlæg på et offentligt forum, hvor han udstiller dumhed 1 og 2 (3. dumhed) og sidst men ikke mindst, proklamere stolt, at han har hentet en lousy cracket version af windows xp, der i værste fald sætter ham i en meget værre position end udgangspunktet (4. dumhed). Det er da topmålet af en helt masse nedgørende udtryk, som jeg, i kraft af mit nye og bedre jeg, ikke vælger at skrive her. ;)