Indlæg af Geqello

    Det skal også lige siges at jeg ikke er her for at give svage sjæle gode ideer.
    Hvis man bruger den ude kommer man i spjældet, og det straffes meget hårdt.


    Mvh.

    Hej.
    Da der er mange der bruger denne maskine kunne jeg tænke mig
    at se hvad folk udsætter denne maskine for, bla. Div. Internetsider ovs.
    Den skal kun overvåge denne maskine, ved godt det er hamrende ulovligt at bruge den til andet.
    Jeg har prøvet forskelige software programmer, men det er altid free trails, og det holder ikke.
    Desuden var der mange af programmerne der ikke levede op til forventningerne og anti virus programmet var ikke så glad for dem ;) (har norman antivirus og der kan man ikke godkende filen)
    så jeg vil hellere have en hardware ordning.


    Kunne kun finde en dansk forhandler der havde dem,


    http://spyzone.dk/group.asp?gr…Onx2aWxqZ0CFVZe4wodKEpDlA


    men #&!!!#! hvor er de dyre.
    ville høre om i kendte nogle sider f.eks. Tyske eller nogle udlandske forhandlere der
    levere til Danmark, og var til nogle priser der var lidt nemmere at komme i nærheden af.


    På forhånd tak for hjælpen.


    Mvh. Geqello

    Hvis du laver "svineren" over pm så laver jeg en tråd så alle kan se hvad du har skrevet.
    Hvor gammel er du ?
    Det er ikke en børnehave, hvis du vil snakke sådan til folk så gå ud i byen en fredag aften og gør det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Hvorfor hjælper i knægten? Når man henter ulovlige programmer fra skumle hjemmesider, fortjener man sgu ikke hjælp, men hån. Og nu har idioten hentet et cracket styresystem og har driverproblemer. Mon ikke bare han skal have at vide, at han er en stor idiot, der kan sejle sin egen sø.


    Jeg har skam ikke problemer med drivere på det nye,
    tværtimod.
    Jeg syntes at microsoft har nok af penge så jeg er ligeglad.
    Hele tråden er opbygget på at jeg har haft et problem med en virus
    og som jeg så har fået en masse svar og hjælp til, og det er jeg ret glad for.


    // Indlæg redigeret af David


    Mvh.

    Ja den er rigtig ond :D
    den har slettet alt software drivere til mit grafikkort.


    Jeg er begyndt at lave backup.
    Hvordan fandt du ud af at det var den virus?


    mvh.

    Den magix install er virkelig syg, du må endelig ikke trykke på den så bliver din ligsom min ;).
    ´----


    Jeg er allerede igang med at rede det jeg kan fra skibet inden det synker :)
    hver gang jeg går ind i et tekst-dokument siger den.
    are you sure you want to send (filen) to the recycle bin.
    trykker man ja så ryger den i papir kurven.
    men kun tekst dokumenter.


    Tror jeg bliver nød til simpelthen at formatere
    så får jeg også skiftet mit 32 ud med 64 bit windows istedet
    Bambo du har været en stor hjælp.
    Du har givet links til nogle fede programmer som jeg ikke vidste exiterede
    og dem kommer jeg til at bruge meget ;)
    skal satme ikke ind i denne cirkel igen.



    Mvh-

    Altså jeg har kun brugt de programmer i har foreslået.
    Dette er første gang jeg rigtig mærker hvordan en virus kan være eller hvad man kalder det.
    Tør ikke skrive så meget om hvor filen er fra da jeg er bange for at tråden vil blive slettet.

    LOGFIL:


    Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
    Database version: 2775
    Windows 5.1.2600 Service Pack 3


    19-09-2009 16:11:36
    mbam-log-2009-09-19 (16-11-36).txt


    Skan type: Hurtig skanning
    Objekter skannet: 103534
    Tid tilbagelagt: 8 minute(s), 57 second(s)


    Inficerede Hukommelses Processer: 0
    Inficerede Hukommelses Moduler: 0
    Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 2
    Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 4
    Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
    Inficerede Mapper: 6
    Inficerede Filer: 66


    Inficerede Hukommelses Processer:
    (Ingen mistænkelige filer fundet)


    Inficerede Hukommelses Moduler:
    (Ingen mistænkelige filer fundet)


    Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\RegTool (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\RegTool (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.


    Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
    HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\RegTool (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WBEM\uid (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WBEM\UpdateNew (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Services\del (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.


    Inficerede Registeringsdatabase Filer:
    (Ingen mistænkelige filer fundet)


    Inficerede Mapper:
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\Logs (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300 (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\Results (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\RegTool (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.


    Inficerede Filer:
    C:\RECYCLER\S-1-5-21-2052111302-1284227242-682003330-1003\Dc1.exe (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\system32\servises.exe (Trojan.Dropper) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\spy_ignore.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\Logs\2009-04-29 15-14-130.log (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\filelist.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-0.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-1.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-10.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29n Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-16.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined andDocuments and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-19.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-2.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-20.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-21.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-22.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-23.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-24.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-25.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-26.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-27.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-28.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-29.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-3.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-30.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.15-15-300\regb-38.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-39.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-4.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-40.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-41.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-42.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-43.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-44.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-45.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-46.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-47.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-5.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-6.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-7.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-8.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\QuarantineW\2009-04-29 15-15-300\regb-9.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\RegTool\Results\Evidence.db (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    e Web.lnk (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\RegTool\RegTool.lnk (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\Documents and Settings\Patrick Nielsen\Application Data\wiaservg.log (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\system32\3.tmp (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\system32\4.tmp (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\system32\9.tmp (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\system32\_id.dat (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
    C:\WINDOWS\Tasks\RegTool Scan.job (Rogue.RegTool) -> Quarantined and deleted successfully.



    -----------------------


    Det er ret fedt den fik dem væk og nu sker der ikke så meget mere med underlige ting


    Status er så


    Når computeren startes skriver den følgene:


    (Overskrift): (X) MOM.exe - Application Error
    --
    The application failed to initialize properly (0x000007b). Click on ok to terminate the application.


    Deamon tools siger at den ikke kan fungere på en windows 95 hehe
    og kan stadig ikke komme ind på anti spyware virus sites-
    Den er mere rolig nu, men der er stadig noget galt,
    i er en stor hjælp!


    Mvh.

    Lige præsis. dem du linkede til er også spærret.
    Er skide sur, men også lidt måløs over hvilken dygtig programør der står bag dette.
    hvis jeg skal downloade ting skal jeg fks. gå ind på pc world og downloade derfra men kan ikke opdatere programmerne da dette er en forbindelse til deres server.-