Trængte til kaffe her til formiddag

• grrr hver gang du begynder på det der for jeg en føelse af jeg burde få det prøvet af :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    grrr hver gang du begynder på det der for jeg en føelse af jeg burde få det prøvet af :)

Hehe...

Det kan jeg godt forstå, men som jeg har fortalt dig før, så er det extremt tidskrævene + opsætning af grejet - lys m.m... men det er besværet værd. :)
    Det fede er at man aldrig får 2 ens billeder. :clap:

• Som så mange gange før vil jeg lige påpege at jeg intet ved om billeder, og om hvor svært det er at få det hele lavet perfekt :) Men her er hvad jeg synes:
    Det er et super godt billede (elsker den type billeder!), men jeg synes det er ærgerligt at der ikke er fokus på den nederste del af "blomsten" hvis man kan kalde den det... Altså den del der er tættest ved overfladen. Den er noget utydelig :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Som så mange gange før vil jeg lige påpege at jeg intet ved om billeder, og om hvor svært det er at få det hele lavet perfekt :) Men her er hvad jeg synes:
    Det er et super godt billede (elsker den type billeder!), men jeg synes det er ærgerligt at der ikke er fokus på den nederste del af "blomsten" hvis man kan kalde den det... Altså den del der er tættest ved overfladen. Den er noget utydelig :)

Det er en af de ting der er uhyre svært når man laver sådan et billede med et still kamera, har man et highspeed videokamera er denne proces noget nemmere. ;)
    En anden ting er også af dybdeskarpheden ( Dof ) er meget smal ved denne vandrette vinkel selv med en lille blændeåbning ( Stort f/tal ).

Men tak for dit syn på billedet. :cheers:

• Ok, ja tænkte nok det var en af de helt svære ting at få "lige i skabet" :)
    Du må jo bare skaffe dig et HS videokamera istedet :crazyeyes: I stil med dem de har i "Time Warp" som køre på Discovery.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ok, ja tænkte nok det var en af de helt svære ting at få "lige i skabet" :)
    Du må jo bare skaffe dig et HS videokamera istedet :crazyeyes: I stil med dem de har i "Time Warp" som køre på Discovery.

:crazyeyes: ja, de koster bare en bondegård, så det bliver det ikke til foreløbig.

Jeg kunne måske sælge min Primera GT og så købe et, men det går lillemor nok ikke med til. :)

• Hvilket prisleje snakker vi om, ligger professionelle highspeed kameraer ikke op imod de 80.000 kr.?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Oprindeligt indlæg af zaxder
    Hvilket prisleje snakker vi om, ligger professionelle highspeed kameraer ikke op imod de 80.000 kr.?

Hvis det er med farve og fornuftig opløsning ligger de væsentlig højere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Wow..
    Jeg tror nu bare jeg holder mig til mit Casio så. :D

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• Super billede, men det kender vi jo fra dig :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Synes da mit billige Sony gør det godt i slowmotion. :D
    Man kan da se propellen på helikopteren køre rundt, men kvaliteten af filmen er desværre ikke det bedste.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af Boris
    Er det kun mig der synes det ligner en negerp..? :O

lol :D ja hvis man fjerner selve "splashet" fra billedet, så ligner det godt nok en lang tynd n.....pi.

Oprindeligt indlæg af Boris
    Er det kun mig der synes det ligner en negerp..? :O

Oprindeligt indlæg af Woqini
    lol ja hvis man fjerner selve "splashet" fra billedet, så ligner det godt nok en lang tynd n.....pi.

Shit i er en gang perverts! :))