Nytårsforsætter...?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    hmm... har lovet min mor at jeg vil finde en fast kæreste igen - hun synes jeg er for gammel til at vælte i byen hver weekend :O


    Ja - har været sammen med hende i 9 måneder nu , så jeg har overholdt mit :D

  • Hehe.. Damn nogle grineren indlæg! :))
    Mit nytårsforsæt er at spare lidt på mine penge, nyde livet noget mere, og finde mig en uddannelse.. :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Grill skylder os da et par billeder som vi glæder os til at se :))
    jeg har sgu ingen..
    men jeg kunne da snuppe Aerials fra sidste år, at finde en fast kæreste..Er lidt træt af at jeg altid falder over folk der er lidt for langt væk ;)

  • Tror ikke på den slags.


    Man står skide fuld nytårsaften og plaprer løs om diverse forsætter - men synes nu det dør lidt ud når vi når lidt henad januar.


    Sådan er det ihvertfald for mit eget vedkommende. Men hvis der endelig skulle være noget, så skulle jeg nok skære lidt ned på et forbrug af en vis ting :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Mere sex, mere sprut, mere liv, mindre computer.


    lige mine ord, syntes også jeg er ved at bruge for meget tid på min computer og mindre tid på det jeg holder af, eks. venner, kæreste, golf osv

  • Samme her, havde sq ellers smidt knap 10kg, men de er ligeså hurtigt faldet på plads igen :O Men efter nytår skal der sq gøres noget ved det igen! Sidder nok for meget ved computeren :O


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • hmmm... den er sq trickey.


    1: stoppe med at bide negle - et væddemål med min søster, hun skal stoppe med at ryge så, og den der ikke overholder det - skal give en stor middag på Herreford :D


    2: finde en dejlig pige, som holder lidt længere end 2 mdr ;)


    3: passe på min økonomi


    4: tage mig lidt mere sammen i skolen.


    5: ikke stene så meget foran spanden


    6: begynde at dyrke motion, og tage nok 20 kg på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    EEW!! Du må holde op med at købe de billige oppustelige..


    hvorfor det ? ... der er da en masse fordele med dem ?


    1: de skal ikke have penge til tøj og sko
    2: ingen udgifter til dem i byen
    3: man kan have flere uden at de bliver jaloux og sure
    4: man kan finde en tilfældig tøs i byen og duske hende uden at der sker noget.
    5: når hun punkterer kan man bare købe en ny og frisk.
    6: man kan selv bestemme størelse(man kan vidst nok købe en med 8 patter ;))

  • HEHE JEg har forsæt på jeg skal ikke være sammen med så mange pige mere .. min mor bliver lidt sur over at jeg er sammen med så mange og ikke bare kan finde mig en jeg kan holde mig til hehe ... :T


  • Hmmmm... Er du ikke mistænkeligt velinformeret ang. det emne ? :))


    MHT at bide negle. Såvidt jeg ved, kan man købe en neglelak, som smager afskyligt, hvilket ville være smart, hvis man har tendens til at gnaske sine negle, uden at tænke over det. ;)


    MHT til nytårsfortsætter.


    Jeg har kun 1. Jeg vil ikke bruge mine weekender på lektier mere. ;)


  • Hehe :cheers: