Nytårsforsætter...?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Ja - har været sammen med hende i 9 måneder nu , så jeg har overholdt mit :D


    Det er Flot Aerial mit længeste er på 2 måneder så kan jeg ikke holde dem ud mere .. hehe :]


  • hehe... jeg har prøvet det, det hedder GO-Negl... virker ikke... hehe... har prøvet det, så nu skal det bare virke, for bliver 18 om ikke så længe, så har ikke arbejde mere, og får ikke min SU før om 3 mdr... hehe... :P ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af defter
    Det er Flot Aerial mit længeste er på 2 måneder så kan jeg ikke holde dem ud mere .. hehe :]


    Flot er ikke det rigtige ord for det. ;)


    Da det er Aerial du taler om, er flot ikke nok. Utroligt ville passe bedre... Hæ hæ hæ :))


    Man begynder jo næsten, at tro på det barnebarn hans mor ønsker sig... :))


  • he he - de rigtige piger kommer jo åbentbart når man mindst venter det.


    Nah husker skam da jeg skrev det for et år siden, og der var min "pige-situation" en del anderledes ;)

  • Bummelum OG et (snart) Godt Nytår :D


    ja, nu har jeg ikke ligefrem sagt et nytårs fortsæt. Fordi , jeg har sådan set lavet et til mig selv for en måned siden ( og er også godt tilfreds) JEG ER STOPPET MED AT RYGE !!! :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller
    Bummelum OG et (snart) Godt Nytår :D


    ja, nu har jeg ikke ligefrem sagt et nytårs fortsæt. Fordi , jeg har sådan set lavet et til mig selv for en måned siden ( og er også godt tilfreds) JEG ER STOPPET MED AT RYGE !!! :clap:


    Tillykke hvorofr har du ikke fortalt mig det ??


  • Mit holdt.... Lovede mig selv, at jeg IKKE ville holde op med at ryge :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe... Efter en december næsten uden computer, så er det sgu nok omvendt for mig... Syntes jeg vil spare lidt i januar så der skal nørdes computer. *G* :))


    Mine nyårsforsæt :
    - 3kant med japanske tvillinger.
    - Finde ud af hvem af tøserne jeg dyttede i kopi-rummet under julefrokosten med firmaet.
    - Tage mig sammen og finde tid til de projekter jeg har liggende jeg ikke er blevet færdig med.


    ... Fik NÆSTEN holdt mine nytårsforsæt ...


    ... Blev dog ikke tvillinger, men krævende kan man jo altid være ... :))


    ... Fandt ud af at hun hed Anja ... Eller også var det Tanja .... who give a fu** ? :))


    ... Har dog ikke fået lavet de projekter jeg tænkte på dengang, men har skaffet mig af med min stationære, så der er ikke mere der ska pilles ved ... :))


    EDIT : ... Faktisk meget sjovt at lige "rode" op i det gamle her .... hehe ... :))

  • Nytårs fortsæt 2004 :


    1: Holde med at ryge... LOL


    2: Tabe mig.... LOL



    Nytårs fortsæt 2005 :


    1: Holde med at ryge... :roller:


    2: Tabe mig.... :roller:


    :]

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Har ingen nytårsforsæt


    Fordi... Jeg er simpelthen perfekt :boxed:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP