Gode hørebøffer til MP3 / iPhone?

  • Altså Sennheiser er altid et godt valg, mine (godt nok in-ear, kan ik med andet) har virket utroligt godt de sidste 2 år. Jeg ved sennheiser også laver rigtige hørebøffer, som garanteret også har lige så god lyd og bas :) Men du bliver jo nød til at prøve nogen så de passer til dig :)

  • Skullcandy giver et billigt headset, men har problemer med dynamikken i lyden..


    Sennheisers HD595, som dog er udgået er klart et af de bedste produkter i prisklassen.... Sennheiser laver generelt rigtig gode headsets, men start lige med at læse tests inden du beslutte rdig.

  • Koss PortaPro / Senn px-100 / Senn hd 228


    Er disse hovedtelefoner jeg har set anbefalet mest til portable brug. Jeg ejer dog ingen af dem men køber snart px 100.


    Hold dig langt væk fra Bose og Skullcandy. Hvis du vil vide om det er nogle gode hovedtelefoner eller ej kan du prøve at google deres navn + head fi. fx "px 100 head fi" og så læse hvad der står skrevet om det inde på head-fi.org's forum, de ved noget om lyd og hovedtelefoner derinde dog kan det være svært at grave noget op om nogle bestemte modeller.


    Som udgangspunkt kan du ikke bruge reviews til noget, specielt ikke fra hardware sider, da de ikke har hørt eller ved hvad high-end audio er og hvordan det lyder (hej folk der anbefaler steelseries og icemat!!!!).


  • PX-100 giver virkelig fed lyd :) den vil jeg også gerne støtte

  • Jeg er meget uenig med Prectar.. Skullcandy giver ikke en særlig god lyd når man tænker på hvad de koster. Jeg synes de virke virkelig billige i lyden.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650