Lad mig' komme væk...

• Som i sikkert har opdaget har jeg haft en pause med fotografering, grundet nyt arbejde m.m. :)

Men skulle lige prøve mit nye "gamle" Sigma 70-300mm 1:4-5,6 D DL 1:2 Macro.

Billedet er taget med manuel focus.

Blomsterbien her ville ikke fotograferes, men det blev den alligevel.

Desværre for mig, fik jeg ikke taget billedet som NEF (RAW) men istedet Jpeg. :boxed:

• anderledes med godt billlede, hvordan er lys lavet?

men :9xo :9xo ihvertfald

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Udemærket :)

Hvor meget crop?

´Tror det bare er taget med en almindelig blitz :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Jeg kan nu uden probs se billedet. :)

Ved ikke helt hvorfor, men Imageshack har altid været utrolig langsom ved mig. Selv din signatur tager 10-15 sekunder at loade færdig her :rolleyes:

• Billedet loader også langsomt ved mig, vil anbefale at prøve peecee.dk eller foopics.com som upload istedet.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Billedet loader også langsomt ved mig, vil anbefale at prøve peecee.dk eller foopics.com som upload istedet.

Samme problem her, men fandt en lidt sjov løsning der virkelig speedede tingene op - åbnede siden i Opera istedet (som jeg mener klart er den hurtigste browser pt.), åbnede billedet for sig i en ny fane - så skete der det den brugte tiden på at loade billedet for sig i en rasende fart pludselig og da jeg så åbnede siden igen bum så var billedet der med det samme da den jo bare skal hive den ind fra cache.
    Lidt omstændigt, men nu kan jeg da se billedet uden at skulle vente meget mere end 15 sekunder :p (kontra de næste 15 minutter jeg spildte i FireFox på at se 75% af billedet...!?!)

Bortset fra det, fint billede - lidt sjovt format det er taget i (ser bredere ud end 16:9) men pænt er det helt sikkert :9xo

Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Billedet loader også langsomt ved mig, vil anbefale at prøve peecee.dk eller foopics.com som upload istedet.

dit eget signatur billede ligger hos imageshack og virker ikke :))

Oprindeligt indlæg af BUGz
    ingen load problemer, win 7

men den bi der, er det ikke en cartoon, ligner sq ikke noget fra denne verden :$

8o Cartoon, ville du ha at billedet skulle være fyldt med støj eller hvad, dette billede er der ikke gjordt meget ved i efterbehandlingen.

Gå ud i din have og gå tæt på, så kan du se hvordan en lille blomsterbi ser ud.

Oprindeligt indlæg af BUGz
    nå det ikke en rigtig bi :9xo

Det er skam en rigtig bi :)
    Og et rigtig flot billede Henrik, af en eller anden grund tænker jeg på sætningen "up, up and awaaaay" :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2