Hvilket bundkort har jeg?

  • Hvordan tjekker jeg hvilket bundkort jeg har?


    jeg har for nyeligt købt GTA IV og min lap følger de reqs der er til spillet og opfylder også de reccomended.. men jeg kan stadigvæk ikke spille spillet uden lagg, selvom jeg har graffik instillingerne på lavest.
    jeg har opdateret min graffik driver, og det virkede ikke.


    Jeg gik derefter ind på rockstar games support side, hvor der stod at man kunne prøve og opdatere sin bios.


    Nu skal jeg så bare finde ud af hvilket bundkort jeg har og hvordan jeg opdaterer dens bios og frimwire, tror jeg de kaldte det.

  • Det kunne du jo bare ha skrevet i dit indlæg ,hvad du sad med .


    Dit problem er sikkert Intel 965GM . Det er noget man bruger i en kontor pc og ikke til og spille på.
    Så du har købt den forkerte slæbebar i mine øjne


    Bios update skal du ha af MM-Vision hvis de har nogen.

  • GTA IV systemkrav:


    Minimum 256 MB Nvidia 7900 / 256 MB ATI X1900


    Sådan står det i hvert fald på coveret..
    Som Fine siger.. Dit Intel grafikkort er desværre slet ikke lave til sådan et spil..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gatz
    Det er en Vision NB275 notebook fra et firma der hedder MM-Vision.


    Aner ikke hvordan man tager siden af en bærbar :P


    der står heller ikke på den side, hvorfra jeg bestilte pc'en, hvilket bundkort der sidder i :S


    nu hvor det er en bærbar, så finder du den nyeste BIOS på producentens hjemmeside. I dit tilfælde bliver det måske lidt svært. Det er sikkert en eller anden OEM bærbare med deres eget navn på. Men du kan prøve at sende en mail til MM-vision og høre om de har en ny BIOS til den, hvis ikke om de så ved hvor du kan få en.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gatz
    jeg har et NVIDIA Geforce 8600M GT graffikkort, ved ikke lige hvorfor der står der er et intel i, så jeg tror sgu ikke det er det den er gal med.


    et 8600M er en smule langsommere end et normalt geforce 7600, så det er nok derfor det halter.


    Desuden er det sjældent at et laptop bundkort har et NameID som bundkort til stationære har. I min laptop kommer der ikke noget frem ved manufacturer og model i de fleste programmers bundkort strings.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Nu er det godt nok heller ikke optimalt at spille GTA4 på en klap...


    GTA4 er nok det mest cpu og gfx liderlige spil jeg kender jo hurtigere cpu du har og jo hurtigere gfx du har jo køre det.


    Spillet kræver utrolig meget