Uge 26-27: Min afhængighed

• Hey...

Håber der kommer et par stykker mere med til denne opgave, ellers er det ikke sjovt, når der kun er 2-4 med vær gang... syntes ikke pogaverne har været for krævende endnu...

Min afhængighed; det kan jo være så mange ting, er du afhængighed af en medicin, Chokolade, Biler, computer... det kan være mange ting... så Åben øjne, og finde et fedt motiv af Min afhængighed og tag et billede af det...

glæder mig til at se flere billeder fra folket :)

Tænk over hvad i gerne vil Opnå, og prøv jer så frem.

Der er en del gode guids her og på _WHAT_'s blog..

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU
    * Max B:735 x H:600px
    * EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Uge 27-28: Min afhængighed

Husk at gi jeres forslag til Emner her

• Jeg får mit EOS 500D hjem i løbet af ugen.. så jeg skal os nok smide noget en gang, når jeg lige har leget lidt med det :D

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    her kommer mit så..:

[Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072009/Pepsi_at_Night.jpg]

så må der rækkes ned.. :razz:

Syntes det forstyrrer billedet med det skidt og møg man kan se til venstre på bordet, eller hvad det er dåsen står på ;) Ellers ser det ok ud, sagt af en foto noob.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Synes det ser super godt ud det billede..

Min afhængighed ville nok for tiden være et par af de topløse på stranden, men er jo ikke noget man må gå og fotografere.. :$

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af urbananen

Min afhængighed ville nok for tiden være et par af de topløse på stranden, men er jo ikke noget man må gå og fotografere.. :$

+1 :9xo

Oprindeligt indlæg af urbananen
    Synes det ser super godt ud det billede..

mange tak :razz:

og ja.. jeg ville også gerne ha postet lidt frække billeder af nogle damer.. men jeg skulle mene at dette her var mere tweak.dk venligt.. ;)

Oprindeligt indlæg af gaming-king

mange tak :razz:

og ja.. jeg ville også gerne ha postet lidt frække billeder af nogle damer.. men jeg skulle mene at dette her var mere tweak.dk venligt.. ;)

Der er da intet mere tweak.dk venligt end nøgne damer!

• heh..

men tror nu bare jeg holder mig til det billedet jeg har taget..

• Her er mit bud så...

det er overhovede ikke noget godt billede, det ser sådan her ud over i min garrage, har ikke opstillet noget eller noget i den stil, der er ikke rettet på noget i billedem andet end lidt i farverne, men ellers er det et Raw billede som der ser ud der over

min lille Afhængelighed... hvor jeg bruger meget af min tid over...
    Glæder mig til hun kommer ud og køre igen, forhåbenligt i næste uge :)

(lidt info om bilen:
    Renault 5 GT Turbo, ombygget i hele motoren så den har ca 250HK og alt er forstærket til det osv...)

[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC_7621.jpg]

• Fed bil, var min klare farvorit i sandkassen da jeg var en bette knejt :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Fin bette dyt :D

Det er en fræk lille hurtig vogn men forkofangeren er hæslig imo.

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Fin bette dyt :D

Kofangeren hænger ja, :) de skide ræve kan ikke finde ud af at bruge fodgængeroverfæltet på vejen :)

Så den hænger lidt.. og der er ignen turbo eller manifold på bilen lige nu..

Så skal ha Kofangeren af, slibet den ned, glasgibert den op igen, lakert den, på med skidtet, læderkabine hjem til den fra england, nogle Crom dele til motoren, og ha sat min turbo på igen med den nye manifold.. så der er lige lidt arbejde tilbage i den :)

• Har du den på bilgalleri eller noget så man kan se lidt flere billeder af den fine vogn? :D

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Fin bette dyt :D

Det sneploven! :D

Ej, motoren ser sku led ud! Kan bare ikke lide resten af bilen :b Og så er den en kedelig farve. Men den rykker sikkert helt godt!

Oprindeligt indlæg af Phoque

Det sneploven! :D

Ej, motoren ser sku led ud! Kan bare ikke lide resten af bilen :b Og så er den en kedelig farve. Men den rykker sikkert helt godt!

hehe... Det er ikke en skønhed, men man skal jo også regne med, den er jo designet i 1980 så det er ikke en Skyline af design jo... linjerne dengang var jo helt andre...

Og ja, den Rykker Pænt godt.. har ikke fundet noget der kunnne køre fra mig endnu :roller:

Oprindeligt indlæg af Toby

hehe... Det er ikke en skønhed, men man skal jo også regne med, den er jo designet i 1980 så det er ikke en Skyline af design jo... linjerne dengang var jo helt andre...

Og ja, den Rykker Pænt godt.. har ikke fundet noget der kunnne køre fra mig endnu :roller:

Jeg er slet ikke enig med de andre om at den er grim, det er en rigtig pæn og flot klasikker, selvom den er lidt firkandtet i formerne. Den anden kofanger er ok, med den originale der sidder på en R5 GT er pænere. ;)

Jeg vil godt prøve at køre lidt imod dig. 8)