Billeder Uge 19-20: Bil

  • Hey...


    Da jeg tager afsted til Dubai her i aften.. så Poster jeg lige det her nu, og en ny udfordring begynderogså idag..


    Hvis du evt. skulle ha været ude og tag billeder idag, eller først uploader det idag, så bare gør det i tråden her, så andre kan kommenter det, men KUN hvis det er taget inden for tidsrammen :)



    Jeg har selv bilproblemer lige for tiden, så kunne ikke få min egen ud og køre, så jeg kunne desværre ikke lige deltage :(



    Dejligt at se flere deltage, havde jeg ikke regnet med, lad os håbe i bliver ved med det :)


    Merling
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052009/Farrai.jpg]


    dwmc
    [Blocked Image: http://i732.photobucket.com/albums/ww328/WoRLMD/tweakdk%20photoopgave/DSCF7306.jpg]


    Cloggy
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052009/Bil2.JPG]


    gaming-king
    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052009/Posche_Givskud.jpg]

  • Merling
    Lækkert billede, og ikke mindst, lækker bil! ikke lige værdag man ser dem ;)
    Syntes måske den røde farve er lidt for skarp, ved ikke om du har haft den igennem PS?


    dwmc
    Syntes mit blik fanges af Skiltet, og ikke bilen, det er en skam... måske en lidt dårlig vinkel du har fandet der, ellers godt billede!


    Cloggy
    Lækker bil ;) Men en skam, at det ligner lidt et "snap-shot"


    gaming-king
    nu skrev du selv det var et Impuls-billede, som også kan ses på det :) men lækker bil, og sød.. ehmm.. lama? :)


    TheSnake
    Syntes godt lige du kunne ha beskåret det eller taget billede, så man fik hele loget med, lige en skam det lige tager bunden og toppen lidt :)


    TheOriginalTB
    Fedt billede, der er ikke så meget at sige, det ligner lidt et Produkt Foto af bilen ;)

  • Merling: En fin bil men det virker ikke som om der er tænkt så meget over billedet. Noget så simpelt som lige at have drejet på rattet så fordækket havde fået en bedre placering og man kunne se fælgen havde hjulpet meget. Der er heller ikke tænkt meget over baggrund og forgrund som virker rodet. Virker for mig meget som et snapshot af en fed bil.


    dwmc: Sikkert en sød lille bil men både sten og skilt ødelægger billedet.


    Cloggy: Krafitgt blåstik meget rodet billede og bilen er ikke specielt pænt parkeret. Igen for mig bare et snapshot.


    gaming-king: Ja en fed bil er det jo men billedet virker ikke som om det er taget for bilens skyld. Det er mere et skud hvor den er kommet med. Din fine firbenede ven er også blevet MEGET sort.


    TheSnake: Dejligt også at se et detalje billede. Dog lider det kraftigt under grønstik og jeg ville ønske du havde fået hele stjernen med. Det virker heller ikke helt skarpt men kan måske skyldes de forvirrende refleksioner i chromen.


    TheOriginalTB: Det har virkelig potentiale til at blive rigtig godt. Ved ikke om du har rettet farven på ur eller bil så det passede sammen men det er fed detalje lige meget hvad. Billedet er desværre lidt underbelyst og himlen ser lidt sjov ud. Klart et sted jeg ville vende tilbage til en dag hvor vejret opførte sig perfekt. Pas på ikke at få placeret bilen så det ser ud som om den er på vej ud af billedet.


    HUSK alt er ment som fornuftig kritik og ikke for at pisse på nogen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    gaming-king: Ja en fed bil er det jo men billedet virker ikke som om det er taget for bilens skyld. Det er mere et skud hvor den er kommet med. Din fine firbenede ven er også blevet MEGET sort.


    HUSK alt er ment som fornuftig kritik og ikke for at pisse på nogen.


    Jeg siger tak fordi du vil kommentere det.. men jeg vil dog lige igen pointere, at billedet er taget med en mobil.. heh.. og både lamaen og porchen bevægede sig, så det skulle gå stærkt.. og ja, lamaen er meget sort.. men nu er den sån fra naturen side af :razz:


    ej.. jeg tager det self i mig, så jeg glæder jeg mig bare til at jeg får fat i et DSLR og så skulle jeg gerne deltage med nogle mere potentielle billeder..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    TheOriginalTB: Det har virkelig potentiale til at blive rigtig godt. Ved ikke om du har rettet farven på ur eller bil så det passede sammen men det er fed detalje lige meget hvad. Billedet er desværre lidt underbelyst og himlen ser lidt sjov ud. Klart et sted jeg ville vende tilbage til en dag hvor vejret opførte sig perfekt. Pas på ikke at få placeret bilen så det ser ud som om den er på vej ud af billedet.


    Uret er samme farve som bilen, der er ikke rettet ved noget :) Det er egentlig med vilje at det er en smule underbelyst, men kan godt se din poite - det kunne blive _rigtig_ godt hvis bilen blev poleret og vejret var i top :) Ligeledes kunne bilen godt placeres lidt bedre end den er nu :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    HUSK alt er ment som fornuftig kritik og ikke for at pisse på nogen.


    Jeps, og det re værdsat

  • Takker for kommentar :razz: der var ikke ret meget andet end en parkeringsplads ferrarién kunne have holdt på.. så syntes jeg græsset var pænere... det var egentligt meningen at man skulle kunne se noget "dæk" også. og ja den har måske fået lidt ekstra rød


    dwmc:
    jeg syntes faktisk det er et lidt sjove motiv bil/skilt tror bare jeg ville have beskåret det evt. kvardratisk.. syntes der er for meget "luft" over skiltet



    Cloggy:
    Sort bimmer på parkeringsplads.. fed øse.. dårlig baggrund 8)



    gaming-king:
    ville godt have set hele porschen.. okay taget i betragtning af mobilos :razz:


    TheSnake:
    god idé.. ville som andre har nævnt også godt have haft hele mercer mærket med, mener også det er lidt uskarpt :roller:



    TheOriginalTB:
    fin detalje det med farven på uret :9xo. baggrunden kan vi diskutere, men den kan jo ikke være anderledes når uret skal med :ph34r:


    Mvh Merling