VI PRØVERIGEN: nye skud

• Hey derude..

Var ude i løbet af de sidste par dage og tage nogle billeder.. Gerne noget positiv/negativ kritik

[Blocked Image: http://img5.imageshack.us/img5/7819/headpvk.th.jpg]

http://img2.uploadhouse.com/fi…8b69b8dbe7bc9556f9600.jpg

http://img5.uploadhouse.com/fi…1982238f03c330a9ebcd8.jpg

http://img6.uploadhouse.com/fi…20e40ade5c90ee096c0fa.jpg

Det fuckede up med at uploade og kunne vise dem samtidig, men tjek dem ud alligevel.. (:

• rigtig fede billeder! :)

Dog er det synd der er lidt HALOs på dem :( Men det er rigtig lækkert at du gør så meget i HDR billeder, det bliver nemlig bedre og bedre!

• Ja du bliver bedre og bedre, ingen tvivl om det. Jeg kan rigtig godt lide billede 3 (grafiti) der sker en hel masse uden at det på nogen måde virker rodet i mine øjne. Fedt billede :9xo

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Oprindeligt indlæg af Phoque
    rigtig fede billeder! :)

Dog er det synd der er lidt HALOs på dem :( Men det er rigtig lækkert at du gør så meget i HDR billeder, det bliver nemlig bedre og bedre!

Jeg er rigtig glad for svarene.. Prøver så vidt mulig og undgå HALO, men aner stadig ikke hvilken specifik indstilling man fixer det med? Hvis i har svaret så vil jeg meget gerne have det :D:D:D

/natch

• kan især godt li den sidste.. mega fed :)

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Flotte. :9xo

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• [Blocked Image: http://img6.uploadhouse.com/fileuploads/3892/3892016f95ce68ed8c20e40ade5c90ee096c0fa.jpg]
    de er fede.
    men som tidligere sagt er der en smule halo på dem men syns egentlig ikke det skæmmer.
    gir den bare lidt Half life 2 stemning..
    vh dwmc

• Ikke lige min stil.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Der er et eller andet mystisk ved det billede.... Umiddelbart ser det ud som om horisonten er hamrende skæv. Men det tror jeg faktisk ikke er tilfældet.... Er jeg den eneste der ser det?
    Måske det er forskellen i farveskalaen, i billedets højre og venstre side, der vælter billedet.....? Et eller andet mystisk foregår der ihvertfald. Men om det kan fikses ved beskæring eller tweaking af farverne skal jeg ikke gøre mig klog på.
    Kort sagt syntes jeg lige det mangler det sidste, før jeg kan blive rigtigt vild med det :)

Er himlen i øvrigt den rigtige himmel? Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg syntes det er fedt eller ufedt, i forbindelse med lige netop det her billede. Men jeg ville nok passe lidt på med at bruge den effekt alt for meget. Man finder den jo også på de andre billeder (undtagen det første) og det kan hurtigt blive lidt "Peter og Ulven" - dvs. hvis du bruger det på alle dine billeder mister det meget af den dramatiske effekt....ja i værste tilfælde bliver man direkte træt af effekten og ellers gode billeder ryger ud sammen med himlen i badevandet :)

Oprindeligt indlæg af Keder

Der er et eller andet mystisk ved det billede.... Umiddelbart ser det ud som om horisonten er hamrende skæv. Men det tror jeg faktisk ikke er tilfældet.... Er jeg den eneste der ser det?
    Måske det er forskellen i farveskalaen, i billedets højre og venstre side, der vælter billedet.....? Et eller andet mystisk foregår der ihvertfald. Men om det kan fikses ved beskæring eller tweaking af farverne skal jeg ikke gøre mig klog på.
    Kort sagt syntes jeg lige det mangler det sidste, før jeg kan blive rigtigt vild med det :)

Er himlen i øvrigt den rigtige himmel? Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg syntes det er fedt eller ufedt, i forbindelse med lige netop det her billede. Men jeg ville nok passe lidt på med at bruge den effekt alt for meget. Man finder den jo også på de andre billeder (undtagen det første) og det kan hurtigt blive lidt "Peter og Ulven" - dvs. hvis du bruger det på alle dine billeder mister det meget af den dramatiske effekt....ja i værste tilfælde bliver man direkte træt af effekten og ellers gode billeder ryger ud sammen med himlen i badevandet :)

Altså for det første er det taget med stativ så det ikke ville blive skævt, så det er nok ikke tilfædet.. :)

For det andet er skyerne på alle billederne de rigtige.. Det var en meget trist dag og overskyet over det hele, men stadig med noget sol engang imellem..

Ellers tak for kritikken keder :D

/natch

• Hvad står HDR for "High Definition Resolution?"

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_